nii probleem on siis selles, et kui yritada käima panna tõmmates nö tooreklappi siis käima ei lähe ainult viskab valget suitsu, aga kui seda ei tõmba siis läheb suhteliselt kohe käima. (3-4 sekundi jooksul)
Milles võiks probleem olla?
autoks on siis 1.6td 51kw
Ette tänades Nemmu
[Muudetud: 26-9-2009 nemmu]
K: g2 nö tooreklapi kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Kas tooreklappi tõmmates isegi ei luba käima minna? Äkki tõmbab kütet täis ja küünlad märjaks.
Karpa on vist siis käsiregulliga, mitte automaattoorega?
edit: Jah, ma võisin täiesti mööda panna. Diislite kohta ei tea midagi väga ..
Aga teemaalgataja võiks siis täpsustada,mis mootor ja kyte on.
[Muudetud: 26-9-2009 Mattias]
Karpa on vist siis käsiregulliga, mitte automaattoorega?
edit: Jah, ma võisin täiesti mööda panna. Diislite kohta ei tea midagi väga ..
Aga teemaalgataja võiks siis täpsustada,mis mootor ja kyte on.
[Muudetud: 26-9-2009 Mattias]
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
tegemist siis pole tooreklapi vaid süütenurga (pritsenurga) muutjaga...ehk siis kui tõmbad selle lingi välja muudad pritsenurka varajasemaks...eeldan et sul märgid tsiba valed (märgid pandud nii et süüde varajane) ja kui salongist timmid veel paar kraadi varajasemaks siis seda juba liiga palju ning käivitamine hoopis kehvem mitte parem.
soovitan siis siinpuhul märgid ülevaadata.
edu!
soovitan siis siinpuhul märgid ülevaadata.
edu!