Passat 1,9td 2000a tuurid kõiguvad

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
puravik
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Veebr 2009, 18:09
Asukoht:

Passat 1,9td 2000a tuurid kõiguvad

Lugemata postitus Postitas puravik »

on siis vw passat 1,9td, automaat. Tühikäigul pole mingeid probleeme, aga kui sõidad ühtlase kiirusega, siis on tunda et tuurid kõiguvad natukene, tahaokalt on ka näha et ühtlase sõidu juures on kõikumine 50-100 pööret.
Kas võib olla viga käigukastis?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Üheks võimaluseks oleks, et turbiin hakkab otsi andma. Kas on tunda mäkke sõites ka värinat esisillas vms..?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

puravik
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Veebr 2009, 18:09
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas puravik »

Krisss kirjutas:Üheks võimaluseks oleks, et turbiin hakkab otsi andma. Kas on tunda mäkke sõites ka värinat esisillas vms..?


värinat pole kusagil...lihtsalt tuurid õrnalt kõiguvad

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Sellist asja pole tunda, et kast haagiks nagi pideva veo tagant ära (tuuride tõustes)?
Endal mul selline asi, et tuurid kõiguvad ca 200 pöörde võrra. Kui vaja jõudu rakendada mootorist ratasteni, sis vahel käib selline värin vms.
Autoks 1999.a. universaal passat. Veaks on tunnistatud turbiini kulumine. Ehk käigukasti vahetus.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Viga jah käigukastis. Aga tõenäoliselt piisab ka turbiini vahetamisest ja käigukasti remondist. Ega õlivahetus ka kunagi halba ei tee. Seda viga esineb ikka väga paljudel selle aja automaatkastidel. Keegi tundja mees võiks juba jälile saada, et mis see konkreetselt põhjustab sellist ühtlase ajaintervalliga pöörete kõikumist.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Olen ühe foorumlasega sellest rääkinud. Tema sõbral oli sama jama, lasi siis turbiini ära vahetada ning kasti ära remontida. Sai aastakese sõita ning uuesti sama jama. Kulus tal vist paraduseks 10-15k.
Ise olen aasta ära sõitnud selle jamaga, teepeale pole veel jäänud. (ptui ptui ptui üle vasaku õla)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

kaliif
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 08 Okt 2009, 00:03
Auto: VW Caravelle, pikk, automaat, 2,5TD, 1999a.
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kaliif »

mul ka sama probleem
ühtlasel sõidul hakkavad pöörded kõikuma ja vahest hakkab kogu masin värisema kui pöörded kukuvad kuskile 1100 kanti
nagu oleks liiga madal käik
autoks 1999a caravelle 2,5 tdi 75kw automaat
kust saaks adekvaatse lahenduse?

500mills
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Sept 2009, 16:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas 500mills »

Milles võib jama olla kui tühikäigul pöörded kõiguvad??

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Selge on muidugi see, et käigukasti õli tuleb enne juba vahetada mitte õlivahetusega käigukasti remontima hakata, siis on tavaliselt juba hilja ja tuleb leppida remondiga.

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

enda golfil sama mure...
sai käidud transremi meeste juures ja väike testisõit koos läpsiga kinnitas kasti turbiini kulumist...
Turbiini vahetus ca 8000 kohalikku raha.

minu omal pidi see olema küll väga algstaadiumis, kuid oma südamerahu huvides teen selle nii kiiresti ära kui vähegi võimalik.

Probleem pidid see olema, et kui see asi süveneb, siis igasugu tekkiv mustus ummistab õlituskanalid ära ja kast jääks justkui kuivale. seda siis ilma tiptronic kastita.
tiptronicul pidid lihtsalt ükshetk korraga mahlad välja jooksma.

eks ta ülikallis lõbu on, kuid ega midagi teha ei ole.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Veider on see, et anomaalia hakkab aasta pärast turbiini vahetust jälle pihta, kuigi turbiin ei tohiks ju ometi 30 000km jooksul taas ära kuluda. Seda olen kuulnud mitme kasutaja käest ja ka ise kogenud, seega arvan, et seal on põhjuseks ikka midagi enamat kui turbiini kulumine.

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

tobimarg kirjutas:Veider on see, et anomaalia hakkab aasta pärast turbiini vahetust jälle pihta, kuigi turbiin ei tohiks ju ometi 30 000km jooksul taas ära kuluda. Seda olen kuulnud mitme kasutaja käest ja ka ise kogenud, seega arvan, et seal on põhjuseks ikka midagi enamat kui turbiini kulumine.
Vot nii täpselt ei oska nagu kosta... TranRem pakub kolme tüüpi turbiine, 1 variant on Sachs taastatud turbiin (hind kuskil 8K+vahetus), 2 variant on hollandi taastatud turbiin ca 5K+vahetus ning viimane on lätis taastatud turbiin nats ehk alla 5K+vahetus, kuid lätlane annab ka garantii asjale. See on ka tema eelis. Garantii tähendab aga seda, et kui asi pe**e peaks minema, siis vahetuseraha pead ikka maksma, kuid turbiini saad "tasuta" :P
Samas kui anomaaliad on mitmel autol taas peale aastast kasutamist, siis nagu ainult turbiinis asi ei tohiks olla. Nagu ma aru sain, siis see läbilibisemise asi seal kuskil 200-250tuh juures tavaliselt hakkabki tekkima.
Tobimarg, kas ma võiks teha sinu jutust sellise meelevaldse järelduse, et seda 8K nagu ei ole mõtet kulutada - et kui ikka umbes aasta pärast sama pull on?
Odavam oleks ehk uus kast osta lõppkokkuvõttes? Oleneb muidugi ka, mis see uus kast maksab :P

yellowboost
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
Auto: Passat ´01
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas yellowboost »

Kas see turbiinijama võib olla seotud ka sellega ,et tagurpidikäik ei taha hästi vedada ning käiguvahetus käib suhteliselt jõnksuga? .

[Edited on 27-10-2009 by yellowboost]

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Endal vahetab käike kuidas kunagi. Vahel sujuvalt, vahel käib jõnksuga. Kui kohalt minna ja käik sisse lükata ning koheselt gaasi anda, siis käib samuti nõks läbi. Parem on lasta tal endal vaikselt veerema hakata. Viimasel ajal olen täheldanud esimese käguga rahulikult kohalt ära minnes sellist imelikku jõrinat, mis kastist tuleb.
Paistab et varsti tuleb paberile kirja panna mis odavam/kasulikum. Kas lasta turbiin vahetada ja kasti remont, kuskilt kasutatud kast osta või uus kast (mis on kindlasti hirmkallis).
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Raske öelda, kas on mõtet raha turbiini vahetusele kulutada või mitte. Eks mõnel võib see uus turbiin kauem kesta, mõnel vähem. Aga kui asjamehed ikka ütlevad, et turbiin praegu vahetust tahab, ju siis tuleb ta ära vahetada. Iseasi mis turbiini sa sinna panna otsustad (kui kvaliteetse). Aga kui sul peaks hiljem see sama jama tagasi tulema siis saad nende turbiini vahetajate juurde alati tagasi minna ja isegi kui turbiini garantii enam ei kehti, peaks neil ikka aimu olema mis siis tegelikult kastil viga võiks olla, eeldusel, et uus turbiin ikka 30 000km jooksul ära kuluda ei tohiks.

puravik
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Veebr 2009, 18:09
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas puravik »

kuidas üldse aru saad, et turbiin hakkab otsi andma, mul kostab eestotsast mingi imelik kõrin kui jõud taha tuleb u 2000 pöörde juurest, aga kuskilt aru ei saa mis hääl see on.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Toon välja lehekülje kus natuke 'võhikutele' kaasaarvatud minule selgitatud mis see turbiin on ja mida ta teeb. http://builderstransmission.com/tcc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks ei oska sinu küsimusele mingisugust vastust anda.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kõrina puhul tasub kontrollida kasti õli taset ja vajadusel õli lisada. Olen korra kasti õli vahetuse manuali kusagile teemasse linkinud, otsi.

Vasta

Mine “Diislid”