K: Roolivõim
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Mineral hydraulic fluid ei ole sama asi mis, Dexron 2 ja 3.
Mineraal õlidel, on järelikult mineraalsed lisandid, s.t. voolavus on madalam ja viskoosus suurem. Sünteetilistel on aga vastupidiseks see viidud. Ja põhi probleem selle Dexroniga on see, et tihendid kuluvad tunduvalt kiiremini ja latt hakkab lekkima ka see järel tunduvalt kiiremini. Ja veel, kuna sünteetiliste lisanditega on voolavus parem, siis tuleb teda ka tihedamalt vahetada, sest viskoosus väheneb kiiresti. S.t. õli vananeb kiiremini.
ATF D2 punane ja näiteks on olemas prantslastele mõeödud mineraal õli ehk FLUID LHM.
Ja sul on õigus ATF ka mineraalne, kui pakendi peal niimoodi on ehk kirjas ATF´mineraalne hüdraulikaõli.
Ja ei taha vastata järgmisele küsimusele, a´la, et kas need õlid ei olegi samad? :no:
On sama tootja ja mark, antud juhul ATF aga õli mudel siis teine. Nii lihtne see ongi.
Tarmile, mäletamist mööda peakski käima 1,4 roheline ehk mineraal hüdraulikaõli. Pead ei anna, aga käib ka vist 1.6, aga 1.8 ja üles, seal peaks olema G3 juba pisut vedelam õli, mäletan, sest sai ühel GOLF3 1.8 66 gt otsida õli, kuna omv oilfinder andis special producti. Siis Wiru Autost, toonane VW esindaja Virumaal, andis selle margi ehk ATF DEXRON 2.
Mineraal õlidel, on järelikult mineraalsed lisandid, s.t. voolavus on madalam ja viskoosus suurem. Sünteetilistel on aga vastupidiseks see viidud. Ja põhi probleem selle Dexroniga on see, et tihendid kuluvad tunduvalt kiiremini ja latt hakkab lekkima ka see järel tunduvalt kiiremini. Ja veel, kuna sünteetiliste lisanditega on voolavus parem, siis tuleb teda ka tihedamalt vahetada, sest viskoosus väheneb kiiresti. S.t. õli vananeb kiiremini.
ATF D2 punane ja näiteks on olemas prantslastele mõeödud mineraal õli ehk FLUID LHM.
Ja sul on õigus ATF ka mineraalne, kui pakendi peal niimoodi on ehk kirjas ATF´mineraalne hüdraulikaõli.
Ja ei taha vastata järgmisele küsimusele, a´la, et kas need õlid ei olegi samad? :no:
On sama tootja ja mark, antud juhul ATF aga õli mudel siis teine. Nii lihtne see ongi.
Tarmile, mäletamist mööda peakski käima 1,4 roheline ehk mineraal hüdraulikaõli. Pead ei anna, aga käib ka vist 1.6, aga 1.8 ja üles, seal peaks olema G3 juba pisut vedelam õli, mäletan, sest sai ühel GOLF3 1.8 66 gt otsida õli, kuna omv oilfinder andis special producti. Siis Wiru Autost, toonane VW esindaja Virumaal, andis selle margi ehk ATF DEXRON 2.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Lugupeetud kasutaja T6nis2, kas Teil on meelest läinud KÕIK need materjalid mis ma roolivõimu õlide kohta olen siia foorumisse Teie postituste juurde toonud. Jahh foorumi otsing on suht pxxses omadega kuid siin kuskil on minu postitus koos aastaarvudega millal ja millist õli kasutama hakati. Roheline õli sai VAG grupis standardiks juba 80-ndatel aastatelT6nis2 kirjutas:Vaidlus saaks siis lõpu kui keegi poest küsiks kataloogi järgi õli. Ehk vastab keegi kellel on vastav kataloog. Roheline õli on alates G4-jast.


PS. minu golfil polnud õli potsikul mingit kirja


▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Selle katkumise põhjus on lõdva roolivõimu rihm. Endal oli sama jama. Aja auto kanalile ja saada keegi autosse rooli keerama, piilu siis vahepeal kas roolivõimupumba rullik poob vahepeal kinni või mitte, viga tuleb esile ka siis kui auto seisnu ja niikui käivitad siis kohe rooliga lappama. ( eks kõik oleneb kui lõdva ta sul on) mul oli rihm suhteliselt lõdva.
3 minutit ja asi pingtutatud ja korras!
Andestust, et ma pole viitsinud eelnevat õlide teemat lugeda.
Mulle jäi mulje, et küsija pole vastust saanud veel.
3 minutit ja asi pingtutatud ja korras!
Andestust, et ma pole viitsinud eelnevat õlide teemat lugeda.
Mulle jäi mulje, et küsija pole vastust saanud veel.