Juhtus siis nii et hommikul autot käima pannes tuli välja et sidur kadund. Eelmine päev ei olnud häda miskit. Võtsin siis toru lahti sealt kust see käigukasti läheb ja sealt tuli ainult õhku. Järgmisena võtsin lahti selle vooliku mis läheb pidurivedeliku anumast siduri pedaali juurde ja avastasin et sealt vedelikku ei tule, valasin siis juurde ja hakkas tulema. Õhutasin siduri ära aga pedaal ikka päris üles ei tulnud ,kuid koju sõitmiseks piisas. Natukese aja pärast ei võtnud sidur enam peaaegu üldse aga õnneks koju sai sõidetud kahekäega käiku vahetades. Kuskil mingit leket ei paistnud. Oskab keegi pakkuda milles võib asi olla?
Vabanda T6nn, ma arvasin et olen Mazda foorumis.
See et tegemist on hydrosiduriga ma sain ilma sinuta aru aga mis piduri systeem autol on oskad oelda?;)
Mina veel pole nainud et ketaspiduriga tagumised silindrid lekkiks nii hullult
autoks g3 vr6 ja seda mõtlsedin isegi et leke äkki aga ei märgand esmapilgul midagi. Valasin nüüd vedelikku veel peale ja õhutasin veel, siis hakkas poolekohaga tööle jälle ja vahepeal jälle kadus. Siis kui ülespumbata siis hakkas tööle jälle. Praegu õnneks jäi nagu tööle..... eks näis mis seis hommikul on.
aga salongi pole see vedelik jõudnud?
äkki laseb pedaali töösilinder läbi
või siis teine võimalus, et see kaob hoopis käigukasti juures ära.
et äkki on hooratta koopasse kogunenud kõik?