Mootoril kadus jõud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 12 Sept 2008, 18:57
- Auto: VW Golf mk4
- Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Mootoril kadus jõud
Autoks siis golf I cabrio 1,8 mehhaaniline (täis)pritse.
Sõites Tallinn-Tartu mnt'l kadus äkki mootoril jõud ära. Algul 5nda käiguga üle 90km/h ei läinud (gaas põhja, midagi ei muutu), käik alla - kiirendab natuke, 5s käik tagasi, mingi aja pärast jälle sama moodi. lõpuks hakkas kiirus langema (80, 70, 60 jne) kuni auto välja suremiseni. paar minutit seisin, uuesti mootor käima (käivitub) 1. käik üle 2500 rpm ei lähe, 2. käik üle 2000rpm, siis jälle jõud kaob ja lõpuks sureb välja. kiirendades nn piirini (2000-2500rpm) teeb mootor imelikku "põrinat" ja auto rapub ning väriseb. viimased 25km liikus auto nööri otsas (tühikäigul, kuid aegajalt välja suredes u 5min tagant või nii). tühikäigul gaasi andes läks norm pöördesse kuni 4000rpm'ni siis tekkis nagu mingi "sein" ette korraks ja sealt edasi liikus vaevaliselt 5500ni, üle selle üldse ei läinud.
Pikk jutt aga ehk annab aimu, kust võiks viga otsida?
Sõites Tallinn-Tartu mnt'l kadus äkki mootoril jõud ära. Algul 5nda käiguga üle 90km/h ei läinud (gaas põhja, midagi ei muutu), käik alla - kiirendab natuke, 5s käik tagasi, mingi aja pärast jälle sama moodi. lõpuks hakkas kiirus langema (80, 70, 60 jne) kuni auto välja suremiseni. paar minutit seisin, uuesti mootor käima (käivitub) 1. käik üle 2500 rpm ei lähe, 2. käik üle 2000rpm, siis jälle jõud kaob ja lõpuks sureb välja. kiirendades nn piirini (2000-2500rpm) teeb mootor imelikku "põrinat" ja auto rapub ning väriseb. viimased 25km liikus auto nööri otsas (tühikäigul, kuid aegajalt välja suredes u 5min tagant või nii). tühikäigul gaasi andes läks norm pöördesse kuni 4000rpm'ni siis tekkis nagu mingi "sein" ette korraks ja sealt edasi liikus vaevaliselt 5500ni, üle selle üldse ei läinud.
Pikk jutt aga ehk annab aimu, kust võiks viga otsida?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 171
- Liitunud: 12 Sept 2008, 18:57
- Auto: VW Golf mk4
- Asukoht: Tallinn-Raplamaa
nii. nüüdseks saanud erinevaid arvamusi küllaga ja teab kus suunas vaadata tuleks. üheks variandiks pakuti ka hoopis relee otsalõppemist ning see on ka esimene asi mida ma kontrollin (teistega natu keerulisem) aga kui mure lahendatud annan teada milles siis viga oli, kuna sarnaseid teemasi palju, kuid iga üks erineb mingi väikese detailiga teistest. äkki kellelgi kunagi abiks:)