Passati esilaternate reguleerimine?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati esilaternate reguleerimine?
Tere klubilised! Sai ostetud Passat 94 a. usun, et hea masin aga s6ita pimedas on karm. nagu mutt mullas... Ehk loll kúsimus...kuda reguleerida esilaternaid? muudel masinatel (fordid, ladad) olen ilma probleemideta hakkama saanud aga Passatil.... millistest jubinatest kruttima peaks ja kui pirni on vaja vahetda, siis, millest alustada? kui puterdaks ja murraks, saaks hakkama aga ei taha miskit 2ra l6hkuda. ehk keegi annab n6u
Esitule pirni vahetamiseks tuleb tule tagant (mootoriruumist) ära keerata ümmargune kopsik, keerata tuleb vastupäeva (arvatavasti). Siis edasi tuleb üks traadist klamber avada, mis hoiab pirni koos pistikuga paigal ja saadki pirni kätte. Tulesid saab regullida kas salongist, kui on kõrguse regulaator olemas või siis vastavate kruvide pööramisega, mis muudavad reflektori nurka. Kruvid asuvad tule taga (ligi pääsed jällegi mootoriruumist) igas 4 nurgas (või 3 nurgas kindlasti, pole ammu tegelenud sellega, ei mäleta täpselt).
Loodame et saad hakkama ja mu info on asjakohane
edu
Loodame et saad hakkama ja mu info on asjakohane
edu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kui räägime Passat Mk 3-st, siis seal on tõesti pirnide taga keeratavad kaaned, Mk 4-l(mis ka vast 94 paiku ilmus) käivad minu meelest lihtsalt keelekestega lukustatavad kaaned.
Mis puudutab nõrga valgusjõuga tulesid selle ajajärgu volkaritel ja audidel, siis soovitaks ära mõõta tuledele jõudva pinge. Endal oleks ridamisi näiteid tuua, kui suur osa valgusjõust läheb kaduma lampideni jõudva madala pinge tõttu. Enda mõlemal käigusoleval VW-l kadus juhtmestikku kõvasti üle 2 voldi, 100-sel audil koguni 3,7 V .
Selliste voolukadude vastu parim rohi väike lisajuhtmestik koos releedega kapoti alla.
Reguleerida saab suht normaalselt ka koduste vahenditega.
Maakeeli seletades peaks asi suht norm olema kui:
*regulaator nulli
*ajad auto siledal pinnal ninapidi vastu seina
*märgid ära mõlema tule tsentri (seinal)(vertical horisontal)
*sõidad täitsa otse ca 7,5 m tagasi
*regullid need kaks valguslaiku, mida auto tuled näitavad sellest tsentrist pisut(ca 5cm) allapoole.
Parim tulemus muidugi spets seadmega, aga ka nii peaks hakkama saama.
Mis puudutab nõrga valgusjõuga tulesid selle ajajärgu volkaritel ja audidel, siis soovitaks ära mõõta tuledele jõudva pinge. Endal oleks ridamisi näiteid tuua, kui suur osa valgusjõust läheb kaduma lampideni jõudva madala pinge tõttu. Enda mõlemal käigusoleval VW-l kadus juhtmestikku kõvasti üle 2 voldi, 100-sel audil koguni 3,7 V .
Selliste voolukadude vastu parim rohi väike lisajuhtmestik koos releedega kapoti alla.
Reguleerida saab suht normaalselt ka koduste vahenditega.
Maakeeli seletades peaks asi suht norm olema kui:
*regulaator nulli
*ajad auto siledal pinnal ninapidi vastu seina
*märgid ära mõlema tule tsentri (seinal)(vertical horisontal)
*sõidad täitsa otse ca 7,5 m tagasi
*regullid need kaks valguslaiku, mida auto tuled näitavad sellest tsentrist pisut(ca 5cm) allapoole.
Parim tulemus muidugi spets seadmega, aga ka nii peaks hakkama saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
94 Passatil jah kandilised kaaned. Aga nende "keeltega" soovitan ettevaatlik olla, need kipuvad ajaga rabedaks muutuma ja kergesti katki minema, minul endal see juba ühel pool plekist tehtuga asendatud (neetidega kinni kaane küljes)
Valgusvihk on jah natukese õnnetuke Passatil. Selle leevendamiseks soovitan ka Osrami Cool Blue pirnid või midagi taolist neisse pista.
Valgusvihk on jah natukese õnnetuke Passatil. Selle leevendamiseks soovitan ka Osrami Cool Blue pirnid või midagi taolist neisse pista.
ait2h-ait2h!!

avastasin, et paremal tulel too pirni klamber katki... see ilmselt p6hjustaski sandi valguse, sest pirn allapoole vajunud ja laternad on samuti B-varuosad. aga reguleerimise leidsin ka úles-on laternate pealt, ei osanud seda arvata...
vast v6ib teema lukku panna...
igal juhul t2nud n6uannete eest!

avastasin, et paremal tulel too pirni klamber katki... see ilmselt p6hjustaski sandi valguse, sest pirn allapoole vajunud ja laternad on samuti B-varuosad. aga reguleerimise leidsin ka úles-on laternate pealt, ei osanud seda arvata...
vast v6ib teema lukku panna...
igal juhul t2nud n6uannete eest!