G2 salong ei taha soojeneda?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G2 salong ei taha soojeneda?
Küsimus siis selline, et mootor saab töösoojaks kenasti ja ilusti.. Koguaeg on temp andur normis.Aga kui madalate pööretega sõidan, hakkab salongis külma õhku puhuma kui see on sooja peal.Kui suuremate pööretega siis tuleb sooja ilusti..
Autoks : Golf 2 90 a. 1,6 53kW
Autoks : Golf 2 90 a. 1,6 53kW
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 03:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=49548" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkki aitab, arvan, et sul ka kuskil õhupoiss hullab.
Äkki aitab, arvan, et sul ka kuskil õhupoiss hullab.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
mul oli soojendus radikaga sama jama
lehti ja s***a oli täis salongi filter oli omadega nii läbi sama jama pöörded kõrgel hoidsid siis tuli sooja .
aga kohapeal käije sooja mootoriga ei midagi . siis käis laks ja soojendus radikas läks vahetasin ära poolteist nädalat kärssas ning nüüd auto mõnus tulikuum seest
nagu kamina ääres istuks
lehti ja s***a oli täis salongi filter oli omadega nii läbi sama jama pöörded kõrgel hoidsid siis tuli sooja .
aga kohapeal käije sooja mootoriga ei midagi . siis käis laks ja soojendus radikas läks vahetasin ära poolteist nädalat kärssas ning nüüd auto mõnus tulikuum seest

-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kui mootor on soe, siis ei ole eriti vahet kas pööre peal või mitte. Ega termostaat ei avane suurele ringile survega, naljahammas. Seda teeb ikka temperatuur. Pöördega juhtub see, et pump lööb natuke suurema surve süsteemi, see ka kõik ja kui paisupaagi kork peab, siis see rõhk seal on ka, kuni mootor jahtub ükskord.
Mina soovitaks ennekõike ikkagi õhutamist, sest kui radikas oleks umbes, siis tuleks leiget pöördega ainult ja tühikäigul ei tuleks üldse midagi, kui ainult külma. Sest soojendus radikal on need seksioonid seal väga peened ja kui selle kinni võtab, siis on kogu radikas seda jama täis. Päästab ainult radika vahetus.
Nii, et proovi ikka enne õhutamist.
Mina soovitaks ennekõike ikkagi õhutamist, sest kui radikas oleks umbes, siis tuleks leiget pöördega ainult ja tühikäigul ei tuleks üldse midagi, kui ainult külma. Sest soojendus radikal on need seksioonid seal väga peened ja kui selle kinni võtab, siis on kogu radikas seda jama täis. Päästab ainult radika vahetus.
Nii, et proovi ikka enne õhutamist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Alumiinium reageerib tosooliga ja kuidas veel. Sellest tekibki sade, mis ummistab soojendus radika, kuna see ei ole nii suure läbilaske võimega. Sellepärast on vaja ka suhteliselt tihedalt tosooli vahetada.
Ja et vältida järgmist küsimust, siis enamus VW krupi autodel on plokikaaned alumiiniumi segust. Seal ka temperatuurid kõrged, eriti põlemiskambri ümbruses. Kuumuse ja tosooli enda hapelise keskkonna mõjul tekib sade, sellele aitab kaasa ka plokk, kus on ka suured temperatuuri kõikumised.
Ja jälle OT lõpp, ei kisu kellegagi tüli. Tuginen enda õpitule (koolis) ja enda kogemustele, mida on ka juba mitu head aastat.
Ja et vältida järgmist küsimust, siis enamus VW krupi autodel on plokikaaned alumiiniumi segust. Seal ka temperatuurid kõrged, eriti põlemiskambri ümbruses. Kuumuse ja tosooli enda hapelise keskkonna mõjul tekib sade, sellele aitab kaasa ka plokk, kus on ka suured temperatuuri kõikumised.
Ja jälle OT lõpp, ei kisu kellegagi tüli. Tuginen enda õpitule (koolis) ja enda kogemustele, mida on ka juba mitu head aastat.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Küsimus ei ole niivõrd alumiiniumi-tosooli reageerimises (sama edukalt jäävad kinni ka teiste markide vasest soojendusradiaatorid) kui ebakvaliteetse ja kaua vahetamata jahutusvedeliku kasutamine kuna sade pärineb ikka mootoriplokist ja tegu on katlakivi ja tema erinevate modifikatsioonidega, jahutusradiaator lihtsalt kogub selle sodi endasse (samuti ummistuvad ka jahutusradiaatorid ainult mitte nii sagedasti). Kaasaegse long-life jahutusvedeliku kasutamisega pole antud nähtust täheldanud. Saadaval on ka keemia mis seda sodi lahustab ja väga edukalt aga kõrge hinna (ca. 900 kr/5l) ja jaeturustuse puudumise tõttu Eestis on see tavakasutajale kättesaamatu ja majanduslikult ebaotstarbekas soetada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Kas salongiradiaatori vahetuseks G2 peab kogu armatuuri ära võtma või saab ka teisiti?
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
kunagi 8a tagasi ma vahetasin g2 salongiradikat. Mina küll armatuuri eest ei võtnud.Muidugi võib olla põhjuseid teisi miks ei tule kohapeal sooja.
cet666
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Ise vahetasin salongi radika enne jõule ära ja ei kiskunud armatuuri maha.
Uue radikaga läks asi paremaks, aga tahab ka pööret saada. Kas pumba labad vms ei või kulunud olla? Jahutussüteem sai 2 kuud tagasi pesu kui termostaati vahetasin ja nüüd lasin jällegi puhtaks ja uus tosool sisse.
Uue radikaga läks asi paremaks, aga tahab ka pööret saada. Kas pumba labad vms ei või kulunud olla? Jahutussüteem sai 2 kuud tagasi pesu kui termostaati vahetasin ja nüüd lasin jällegi puhtaks ja uus tosool sisse.
Rait.
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Tere ei hakand uut teemat tegema küsimus selline ?
Kas peab armatuuri maha võttma või saab ka alt ligi kui konsooli eemaldan ?
Tegu Golf 2 ga
Kuna salongisoojendus radikas lasi läbi siis plaan uus panna uus radikas olemas!
Kui peab armatuuri maha võttma kas olemas ka mingi link kus on näidatud mis ja kust lahti kruvida et armatuur kätte saada ?
Otsing ei näidand tulemust !
Teritades Janek .
Kas peab armatuuri maha võttma või saab ka alt ligi kui konsooli eemaldan ?
Tegu Golf 2 ga
Kuna salongisoojendus radikas lasi läbi siis plaan uus panna uus radikas olemas!
Kui peab armatuuri maha võttma kas olemas ka mingi link kus on näidatud mis ja kust lahti kruvida et armatuur kätte saada ?
Otsing ei näidand tulemust !
Teritades Janek .
Viimati muutis E.C.C, 23 Veebr 2013, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Ei pea.
Hakkad keskkonsooli, rooli ja kindalaeka aluste sahtlitega pihta. Seejärel juhipoolt küljelt mingi sile plastik, veel miskeid kruve mis leiad, trossisüsteem lahti, kapoti alt 2 mutrit. (radika torudest 10 cm vasakule ja 30 cm vahega üksteise kohal). a ja salongi vent maha (tuleb maha keerates). Kuskil on veel selle vent tunneli kinnitus, vist kapoti all õhuvõtu kõrval. Ühesõnaga hakka järjest lammutama ja varu kannatust, niimoodi neti teel on raske kirjeldada.
Hakkad keskkonsooli, rooli ja kindalaeka aluste sahtlitega pihta. Seejärel juhipoolt küljelt mingi sile plastik, veel miskeid kruve mis leiad, trossisüsteem lahti, kapoti alt 2 mutrit. (radika torudest 10 cm vasakule ja 30 cm vahega üksteise kohal). a ja salongi vent maha (tuleb maha keerates). Kuskil on veel selle vent tunneli kinnitus, vist kapoti all õhuvõtu kõrval. Ühesõnaga hakka järjest lammutama ja varu kannatust, niimoodi neti teel on raske kirjeldada.
Rait.
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Suured Tänud
Eks hakkan vaikselt pihta loodan et õhtuks saab uuesti kokku
Pärast muljetan kuidas asi edenes ja mis üllatused tulid

Eks hakkan vaikselt pihta loodan et õhtuks saab uuesti kokku

Pärast muljetan kuidas asi edenes ja mis üllatused tulid

http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Kogu kupatus edukalt käes.
Tõsi ta on armatuuri ei pea lahti võtma ,edukalt saab sellise õpetusega asja kiirelt kätte .
Nüüd üks teine küsimus et miks nii on tehtud ?
Mis efekti see foolium annab ?
Kas tasub samamoodi teha ?
link siin http://www.vwgolf-mk2.com/e1107vwgolfmk2_2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõsi ta on armatuuri ei pea lahti võtma ,edukalt saab sellise õpetusega asja kiirelt kätte .
Nüüd üks teine küsimus et miks nii on tehtud ?
Mis efekti see foolium annab ?
Kas tasub samamoodi teha ?
link siin http://www.vwgolf-mk2.com/e1107vwgolfmk2_2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis E.C.C, 23 Veebr 2013, 13:14, muudetud 1 kord kokku.
http://www.ecctuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Klappide pealt iganeb see kiht maha, siis hakkavad õhku läbi laskma ning ei puhu enam korralikult sooja, sellepärast ongi need klapid fooliumiga üle kaetud.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: G2 salong ei taha soojeneda?
Võid tõmmata ka teibiga. Peaasi, et sealt õhku läbi ei puhuks, kui klapp kinni on. Kui armatuuri lahti lased on kordades lihtsam teha ja tagasi panna neid õhutorusi. Armatuur käib imelihtsalt eest ära ju. Eriti jama on vanema tüübi soojendusega ja pehme armatuuriga. 89 ja ülesse poole on veidi kergem vahetada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.