Soojendusradiaator umbes.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
T6nis2 kirjutas:woodi,oled valel arusaamisel hindadest. Kas alla 3-e. tuhandet on juba ,,tasuta,, saadud töö. auto omanikule? Hea sellegipoolest et ütlesid töö ajaks enam vähem reaalse aja,mitte ei hämanud.
Sinu sõnad. Või ei ole... Rääkisin nimelt neist, mitte ei sõimanud.. Vabandust, kui ennast valesti väljendasin.
Aga kui sa tegeled ise ka remondiga, nagu aru olen saanud, siis peaksid teadma, mis juhtub tosooli ja alumiiniumi koosmõjul.
OT lõpp.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Noored kuked, ärge palun riielge. Lugege teema esimene post uuesti läbi.
Niisiis sõpsi arvamus asjast täpsemas kontekstis. Kuna auto juba mõned aastad Eesti teedel ringi vuranud, siis selle ajaga võis meie talvetingimustel ja väliste ilmategurite(soolalumi jne) mõjul saada mootori radikas saada kahjustusi n.ö korrosiooni näol(soola reageerimine alumiiniumiga jne). Tekkis(id) kuskile lekkekoht, eelmine omanik lippas poodi ja ostis mingi autokeemia, mis peataks selle lekke. Arvatavasti mingit kasu sellest polnud vaid pigem kahju, sest tänu sellele autokeemiale ummistus ajapikku soojendusradikas. Hiljem tuli ikkagi mootori radikas ära vahetada, kuid soojendusradikas oli ikka ummistunud ja seda siiani.
Ongi kogu lugu, nii nagu mina aru sain.
Niisiis sõpsi arvamus asjast täpsemas kontekstis. Kuna auto juba mõned aastad Eesti teedel ringi vuranud, siis selle ajaga võis meie talvetingimustel ja väliste ilmategurite(soolalumi jne) mõjul saada mootori radikas saada kahjustusi n.ö korrosiooni näol(soola reageerimine alumiiniumiga jne). Tekkis(id) kuskile lekkekoht, eelmine omanik lippas poodi ja ostis mingi autokeemia, mis peataks selle lekke. Arvatavasti mingit kasu sellest polnud vaid pigem kahju, sest tänu sellele autokeemiale ummistus ajapikku soojendusradikas. Hiljem tuli ikkagi mootori radikas ära vahetada, kuid soojendusradikas oli ikka ummistunud ja seda siiani.
Ongi kogu lugu, nii nagu mina aru sain.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Vaidlen nendega, kes tahavad vaielda ja sedagi teen harva 
Kas sõbral on kindel näide konkreetse auto puhul selle mootori radika lekke näol?
Sest ummistus soojendusradikasse võib tekida ka liig pikkalt vahetamata tosoolist. Siin kuskil ka teema sellest, et uute longlife tosoolidega seda viga enam pole. Vanemad kippusid reageerima kuumuse mõjul erinevate pindadega.
Aga kui tõesti on kunagi pandud lekkepeatajat, siis on arusaadav miks umbe läks.
Rahu meie maa peale

Kas sõbral on kindel näide konkreetse auto puhul selle mootori radika lekke näol?
Sest ummistus soojendusradikasse võib tekida ka liig pikkalt vahetamata tosoolist. Siin kuskil ka teema sellest, et uute longlife tosoolidega seda viga enam pole. Vanemad kippusid reageerima kuumuse mõjul erinevate pindadega.
Aga kui tõesti on kunagi pandud lekkepeatajat, siis on arusaadav miks umbe läks.
Rahu meie maa peale

EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
No nii, sai siis täna radikas vahetatud. Salong läheb ilusti soojaks nagu saun
Miinus asja juures oli see, et tuli nati juurde maksta. Selgus, et kliima jäi demontaazi käigus ette ja tuli sealt ka kõik mahlad välja lasta. Ning see polnud veel kõik. Kuna autol on kliima, siis maksis ahjuradikas ca 2 kilo, mitte 431.- eeki nagu algul kaupluses väideti. On ikka müügimehed küll seal, omg.
Aga lõpp hea, kõik hea...
[Muudetud: 22-10-2009 wolkar 3]

Aga lõpp hea, kõik hea...
[Muudetud: 22-10-2009 wolkar 3]
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Peaagu 2 kuud oli rahu ja vaikus. Mingi nädal tagasi hakkas armatuuris lambike plinkima, et jahutusvedelik otsakorral. Huvitav, et kahe kuuga otsa on saanud. Ja oligi. Kallasin siis normi piirini paisupaagi täis. Paar päeva tagasi jällegi vedelik kõvasti alla normi ja nüüd peale vedeliku lisamist salong enam soojaks ei lähe, nagu ennegi. Kuigi vedelik on normipiires.
Kummalisel kombel vedelik kaob kuhugi. Aga kuhu, ei oska aimatagi. Veel täheldasin, et mootor läheb üsna ruttu soojaks isegi kui väljas on külmakraadid. Kuskil 4-5 minutiga on kell 90 kraadi peal.
Paluks ideid, mõtteid, abi. Kus siis nüüd võiks viga peituda, et salong soojaks ei lähe? Termostaat, veepump...?
Kummalisel kombel vedelik kaob kuhugi. Aga kuhu, ei oska aimatagi. Veel täheldasin, et mootor läheb üsna ruttu soojaks isegi kui väljas on külmakraadid. Kuskil 4-5 minutiga on kell 90 kraadi peal.
Paluks ideid, mõtteid, abi. Kus siis nüüd võiks viga peituda, et salong soojaks ei lähe? Termostaat, veepump...?