pierburg 2E2 jamad.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme

pierburg 2E2 jamad.

Lugemata postitus Postitas kiki »

mootoriks 1,8 66 kw
auto vw scirocco
nimelt sis täna muutus auto mootori käitumine väga häirvaks kui sai viljandis käidud
jama siis selles et mootor hakkab lampi turtsuma ja kui sidur alla vajutada ja gaas põhja vajutada sis jääb toppama kuskil 4000rpm-i juures ning ei lähe rohkem, samas tühikäigul töötab ilusti. algul arvasin et küünla juhtmed ei anna ühendust, sai tee peal ära vahetatud ning tundus korras olevat (käivitus ilusti, läks ka ilusti pöörde) kuid siis teatud maa tagant hakkas uuesti, pms. gaasi põhja andes ei läinud pöörded enam kuidagi üle 4000rpm-i sai siis kapott lahti löödud ja uuritud juhtmeid ja õhufiltrit jne. kuid ei märkand et oleks viga kuskil, kui auto uuesti käima panin sis töötas aga laitmatult. sammuti on mingi jama vahepeal veel, nimelt vahepeal tahab tühikäigul välja surra aga kohe kui korraks pöörded põhja lased siis jääb tööle, on olnud hetki kus mootor töötab 100 rpm-i peal :S

ja küsimus veel juurde kas mono pritsel on teistsugune kolektor/blokikaan kui karpa varjandil?
ning mis tuleb lisada/ vahetada kui teha ümber monopritseks:question:

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kirjelduse järgi tundub nagu tavaline karpa jäätumine olevat. Ehk siis kontrolli seda klappi, mis õhufiltri kopsiku otsas on ja mis määrab, kas sisselaskesse võetakse eelsoojendatud õhku väljalaske kollektori pealt või külma õhku "otse õuest".
Kollektor ja plokikaas on 1,8-l 66 kW monopritsemootoril täpselt samad, mis sama töömahuga karpamootoril.
Monopritseks ümberehitamisel saab kõige "huvitavam" ilmselt olema sobiva etteandepumba leidmine (mis bensiinipaaki käib) ja elekter (Sciroccot ju monopritsega ei toodetud ja enamus monopritsega G2-dest olid juba uue el. süsteemiga).

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ühineks kasutaja pppp diagnoosiga. Omal nahal kogetud väga sarnane käitumine. Tähelepanu peaks pöörama ka eelmainitud klapist kolle peal oleva plekini viiva torukese seisundile. Kui see ikka sõelaks muutunud või hoopis lahti, pole ka töötavast klapist tolku.

Ei tohiks see asi nii hull olla, et peaks toitesüsteemi vahetusele mõtlema hakkama.:)

kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme

Lugemata postitus Postitas kiki »

100avant kirjutas:Ühineks kasutaja pppp diagnoosiga. Omal nahal kogetud väga sarnane käitumine. Tähelepanu peaks pöörama ka eelmainitud klapist kolle peal oleva plekini viiva torukese seisundile. Kui see ikka sõelaks muutunud või hoopis lahti, pole ka töötavast klapist tolku.

Ei tohiks see asi nii hull olla, et peaks toitesüsteemi vahetusele mõtlema hakkama.:)
mul selle karpaga nii palju jamamist olnud et vahepeal paneb mõtlema küll et võiks pritsungiks teha,
aga kas see nö jäätumine võib põhjustada siis ühtlasi ka suurema kütuse kulu?

kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme

Lugemata postitus Postitas kiki »

100avant kirjutas:Ühineks kasutaja pppp diagnoosiga. Omal nahal kogetud väga sarnane käitumine. Tähelepanu peaks pöörama ka eelmainitud klapist kolle peal oleva plekini viiva torukese seisundile. Kui see ikka sõelaks muutunud või hoopis lahti, pole ka töötavast klapist tolku.

Ei tohiks see asi nii hull olla, et peaks toitesüsteemi vahetusele mõtlema hakkama.:)
mul selle karpaga nii palju jamamist olnud et vahepeal paneb mõtlema küll et võiks pritsungiks teha,
aga kas see nö jäätumine võib põhjustada siis ühtlasi ka suurema kütuse kulu?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Arvad, et pritse pealearetamisega pääsed jamadest?
Kui suur see kütusekulu umbkaudu on?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Jäta karpa süüdistamine praeguses probleemis- jäätumise põhjus nüüd karpas küll pole. Endal viskas küttekulu jäätunud Pierburgiga sõites(polnud algul ise kohal, proua sõitis) tavapärase selle auto 6l/100le pealt 10le. Kuulnud ka veel suurematest saavutustest, nii et võib tõusta nii mis jube.:cool:
Ei pruugi see pritsungiks tegemine nüüd küll mingi pääsetee probleemidest pääsemiseks olla. Kui joppab, saad pritsungi ja muu sinna juurde kuuluvaga ka terve rea uusi probleeme, millest sa praegu ei oska undki näha. Vaata foorumis ringi näiteks- meestel lähevad lambdad, pumbad, rõhuregulaatorid, katid jne... Mõnel suisa järiest.

kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme

Lugemata postitus Postitas kiki »

pppp kirjutas:Arvad, et pritse pealearetamisega pääsed jamadest?
Kui suur see kütusekulu umbkaudu on?
praeguseks olen linnas harjud kuskil 10/l saiale et võtab, aga nüüd kui see jama tuli siis tunndub et võttis maanteel kuskil 13-14 sajale

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

kiki kirjutas:
100avant kirjutas:Ühineks kasutaja pppp diagnoosiga. Omal nahal kogetud väga sarnane käitumine. Tähelepanu peaks pöörama ka eelmainitud klapist kolle peal oleva plekini viiva torukese seisundile. Kui see ikka sõelaks muutunud või hoopis lahti, pole ka töötavast klapist tolku.

Ei tohiks see asi nii hull olla, et peaks toitesüsteemi vahetusele mõtlema hakkama.:)
mul selle karpaga nii palju jamamist olnud et vahepeal paneb mõtlema küll et võiks pritsungiks teha,
aga kas see nö jäätumine võib põhjustada siis ühtlasi ka suurema kütuse kulu?
suur kütusekulu on samuti tingitud karpa külmumisest...
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

kiki
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 14 Apr 2009, 21:10
Asukoht: tartu/ülenurme

Lugemata postitus Postitas kiki »

sellline küsimus et sooviks infot mis ja kus võib sellel karpal tõsta kütuse kulu.
ning palju peaks olema ideaalis kütuse kulu maanteel ja linnas.
pms. on olukordi kus kiirendades ja käiku vahetades viskab tagant musta välja, maanteel saavutatud kütusekulu 15l/100 km @90km/h @5käik @2100rpm/min
jne.
pms. on olemas mingi 3-5 karpat varuosadeks olemas, et tahaks siis lihtsalt teada kuidas saaks ise kõik süsteemid ülekontrollida kas töötavad või mitte, et üks korralik karbuss kokku panna.

hetkel linnas kütusekulu kuskil 10l/100km.
maanteel on heal juhul 8l/100km.(pole nii täpselt saand maanteel mõõta.



esineb ka selliseid streikivaid hetki kus külmalt käivitus on poolest pöördest ilma gaasi andmata, kuid siis natuke käies hakkab välja surema,
samas vahel soojast peast käivitades peab gaasipedaali
põhjas hoidma ja mõned sekundid käiama et käivituks.

pöörde on reeglina ilusti 900rpm/min. tühikäigul.


[Muudetud: 2-11-2009 kiki]

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Kütusekulu tõstavad sellisel isendil esmajärjekorras(räägime ainult karpast);
-mittetäielikult avanev õhuklapp
-karbussi jäätumine
-ebatihe ujuki nõelklapp
-mittetoimiv cut-out ehk mootoriga pidurdamisel segusiibri sulgemine
-vales reguleeringus või lekkiv kiirenduspump
-mittetöötav kolle soojendus/automaattoore soojendus või andurid.
Kütusekulu tõusu võib põhjustada täitsa vabalt ka 1,8-le paigaldatud 1,6-e karpa.

Paar lehte ka; remondi/häälestusmanuaal
veel tarka juttu inglise keeles

Kütusekulust niipalju, et see on väga palju kinni selles tihendis, mis enamuse ajast rooli ja istme vahel on, sõitude iseloomust(lühikesed/pikad, hea tee või mitte jne).
Ise sõitsin sama mootoriga G2-ga aastaid ca 7-7,4 keskmist(80% trassil ja mitte eriti rahuliku sõidustiiliga), praegu sama auto proua käes näitab arvutuslikku keskmist 6,0-6,2l/100le. Suvel tuli mingi valemiga vahepeal alla 6tegi(proua käis ökosõidu koolitusel ;) ).

Ise alustaks automaattoore kontrollist.:)

Endal sama rõõm õuel- sai toodud üks jukerdava 2E2-ga masin juurde.:lol:

Vasta

Mine “Mootor”