K:küttefiltri el. soojendaja

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
velts
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Dets 2008, 15:53
Asukoht: Võrumaa

K:küttefiltri el. soojendaja

Lugemata postitus Postitas velts »

Talv tulekul ja plaan aretada sõiduauto (G3 1,6D) küttefiltrile 12V pealt soojenduselement ümber. Kas on keegi midagi analoogset autopoodides müügil näinud või on keegi ise midagist leiutanud?


ette tänades
velts

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

ma hetkel leiutan jahutusvdeliku pealt toimivat isendit, kui huvitab siis võin ps-s kirjutada pikemalt. kunagi leidsin lingi , kus tehti ise suht odava raha eest elektriline ka valmis ...kui õhtul viitsida otsin siis ehk leian

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

velts,paned küll ümber kütte filtrile soojenduse ,mis töötab 12 V pealt,kuid kas toite saab soojendus element(kütte keha) aku pealt? See ju ,,mõrv,, akule. Pannakse kas ploki soojendus,jahutus süsteemi, või filtri (kütte) kronsast jookseb läbi väikese ringi tosool,mis kohe soojendab kütet,hoiab soojana .

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Ei ole ju pointi filtri soojendajat läbi ploki vedada kui mootor ei käivitu üldse, kui seda üldse teha siis ikkagi 12V pealt.
Ilmselt annab seda ka kuidagi ehitada nt. takistitega ja eraldi "soojendusvillad" ümber veel paigaldada.

Kus ikka pea võib veini abiga tööd teha.... :lol:

[Muudetud: 16-10-2009 onusnooker]

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

daff kirjutas:aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.
Ökonoomsus?

[Muudetud: 16-10-2009 spool]

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

daff kirjutas:aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.
Võta pool liitrit toiduõli ja pane sügavkülma, siis võta teine pool liitrit ja pane sooja. Tunni aja pärast võrdle neid ja ürita ette kujutada kumb neist peale pihustist väljumist rohkem aurupilve meenutab ja kumb rohkem tripperit.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

On ka selline elektririle variant [VW Bot: "Keel korda!"].
Pilt

Vasta

Mine “Diislid”