K:küttefiltri el. soojendaja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:küttefiltri el. soojendaja
Talv tulekul ja plaan aretada sõiduauto (G3 1,6D) küttefiltrile 12V pealt soojenduselement ümber. Kas on keegi midagi analoogset autopoodides müügil näinud või on keegi ise midagist leiutanud?
ette tänades
velts
ette tänades
velts
velts,paned küll ümber kütte filtrile soojenduse ,mis töötab 12 V pealt,kuid kas toite saab soojendus element(kütte keha) aku pealt? See ju ,,mõrv,, akule. Pannakse kas ploki soojendus,jahutus süsteemi, või filtri (kütte) kronsast jookseb läbi väikese ringi tosool,mis kohe soojendab kütet,hoiab soojana .
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Ei ole ju pointi filtri soojendajat läbi ploki vedada kui mootor ei käivitu üldse, kui seda üldse teha siis ikkagi 12V pealt.
Ilmselt annab seda ka kuidagi ehitada nt. takistitega ja eraldi "soojendusvillad" ümber veel paigaldada.
Kus ikka pea võib veini abiga tööd teha....
[Muudetud: 16-10-2009 onusnooker]
Ilmselt annab seda ka kuidagi ehitada nt. takistitega ja eraldi "soojendusvillad" ümber veel paigaldada.
Kus ikka pea võib veini abiga tööd teha....

[Muudetud: 16-10-2009 onusnooker]
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Ökonoomsus?daff kirjutas:aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.
[Muudetud: 16-10-2009 spool]
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
- Telefon: 58149456
- Auto: Escort Tournier ´95
- Asukoht: Laagri
Võta pool liitrit toiduõli ja pane sügavkülma, siis võta teine pool liitrit ja pane sooja. Tunni aja pärast võrdle neid ja ürita ette kujutada kumb neist peale pihustist väljumist rohkem aurupilve meenutab ja kumb rohkem tripperit.daff kirjutas:aga mis on näiteks NOS süsteemida paigaldamise mõte. see ühend vajab lagunemiseks energiat, mis jahutab kütust, mis on hea, sest siis mahub rohkem kütust silindrisse, lisaks lagunedes tekib vaba hapnik, mis on kütuse põlemisel oluline komponent. NOS annab rohkem võimsust, selle põhimõttest lähtudes ei saa ma aru, milleks sooja kütust mootorisse juhtida ja sellega võimsust kaotada. võimsust ei ole ju kunagi piisavalt.