Probleem mootoriga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

Probleem mootoriga

Lugemata postitus Postitas torx »

Sooviks teada mis võib olla probleemiks, sest see ei tohiks normaalne olla. Tegemist siis õlikorgiga, mingi valge ollus seal. Külmalt suitseb ka natukene rohkem käima pannes,kui natukene on töötanud,siis ei tossa enam.
Autoks on vw vento 1.8 bena.

http://img205.imageshack.us/i/fotod0126.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img202.imageshack.us/i/fotod0125.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

[Muudetud: 6-12-2009 torx]

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Kas mitte asi plokikaanetihendis ei või olla, et vett/jahutusvedelikku on plokki läinud ja siis tekib selline ollus.

faststone
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Okt 2009, 18:44
Asukoht: rakvere

tere

Lugemata postitus Postitas faststone »

tundub et plokikaane tihend.. võin ka eksida

torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

Lugemata postitus Postitas torx »

Olen ka ise seda arvanud. Nüüd tekib üks küsimus veel, kas on reaalne söita talv läbi ja siis vahetada või tekivad mingid probleemid 3 kuu jooksul? Väga tihedalt ei söida. Ja tosooli ja kaob jah, üpris tihti peab juurde valama, vörreles varasemaga.

martint
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:27
Asukoht: Põlvamaa

Lugemata postitus Postitas martint »

Ehk on ainult kondents:)
Mis värvi varda otsas õli on?

torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

Lugemata postitus Postitas torx »

Varda otsas on musta värvi, kanistrist võetud õliga sama värvi. Aga samas, kuna tosooli kaob kuskile,siis ilmselt on see tosool siis õlis. Lekkeid pole ka täheldanud.

[Muudetud: 17-10-2009 torx]

martint
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:27
Asukoht: Põlvamaa

Lugemata postitus Postitas martint »

[quote="torx"]Varda otsas on musta värvi, kanistrist võetud õliga sama värvi. Aga samas, kuna tosooli kaob kuskile,siis ilmselt on see tosool siis õlis. Lekkeid pole ka täheldanud.

Kui suurel määral seda tosooli kaob?
Siis ju peaks õli norm ka tõusma.

torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

Lugemata postitus Postitas torx »

Umbes kord kuus pean tosooli juurde valama,siis on kõvasti alla min taset.

faststone
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Okt 2009, 18:44
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas faststone »

hmm.. vala paisupaak ääreni täis ja pane auto käima. kui teeb mulksu on tihend pees kui ei siis võid viga mujalt otsida

martint
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:27
Asukoht: Põlvamaa

Lugemata postitus Postitas martint »

torx kirjutas:Umbes kord kuus pean tosooli juurde valama,siis on kõvasti alla min taset.
No aga mis õlinorm näitab? on ka tõusnud?

torx
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 12 Mär 2007, 16:21
Asukoht: lõuna osariik

Lugemata postitus Postitas torx »

Ma ei oska õli kohta miskit ütelda, viimati valasin eelmine nädal juurde natukene,sest oli min taseme juures, aga ei mäleta kuna ma eelmine kord enne viimast valamist õli juurde valasin.
Proovin selle tosooli valamise ära varsti.

Raiq
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 14 Dets 2008, 17:12
Auto: Golf3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Raiq »

See iga sügise teema, kui ilmad külmad ja niisked, siis tekib korgi alla emulsioon ja seda eriti kui s6idad ainult lühikesi otsi, nii et mootor ei j6ua veel korralikult soojaks minna. Lase üks pikem ots, u. 100-150 km. ja vaata kas kadus ära, aga kui 6li hakkab sama värvi minema siis v6ib t6esti plokikaant kahtlustada.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Raiq kirjutas:See iga sügise teema, kui ilmad külmad ja niisked, siis tekib korgi alla emulsioon ja seda eriti kui s6idad ainult lühikesi otsi, nii et mootor ei j6ua veel korralikult soojaks minna. Lase üks pikem ots, u. 100-150 km. ja vaata kas kadus ära, aga kui 6li hakkab sama värvi minema siis v6ib t6esti plokikaant kahtlustada.
Jah vb tõesti, kõik on võimalik, aga kui tosool ka uhkelt kaob arvan, et asi siiski midagi tõsisemat.
Ning kas oled märganud pigem õli kadumist, et õli kaob samuti ära, väiksel määral kuid siiski?
Soovitav oleks vahetada tihend ära, kui rahaliselt väljaminekut lubada saad:)

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Vaata, kas tosooli kuskilt mujalt ei leki, see, et ollus korgi all on, see on kontentsist ja aur külmast peast pigem niiskusest väljalaskes. Palju sul päevas järjest kilomeetreid tuleb? Ja kui külmast peast käima paned, kas siis kui aurama hakkab, kas siis tunned tosoolilõhna ka?
Kui tosool ja õli koos oleks, siis oleks õli hall, vee tilkadega. Vaata igaks juhuks üle kõik mootori välised lekked, äkki need plastik voolikuühendused plokikaane küljes. Üks otsas, teine küljepeal, anduritega. Sest olen ka korra orki lennanud oma Passatiga. Vahetasin suht mõttetult 2 korda plokikaane tihendit, tegelikult oli asi selles, et katalüsaator oli vett täis, kontents.
Aga see ainult minu soovitus...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

BuellerMan
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:27
Asukoht: Viljadi

Lugemata postitus Postitas BuellerMan »

tere tere proovi keelega kas se valge on magus või mitte tean, et vw polodel on sama probleem ja seal oli karteri tuulutuse lahja ja teine asi oli selles et,sõidetavad otsad olid nii lühikesed mootor läks soojaks ja kohe hakkas jahtuma samas tekkis kondents mis kogunes klapikambrikaane alla ja kui jälle uuesti sõitma asuti siis käiva mootoriga segunes se kondents õliga ja siis tekibki hallikas valge vaht korgialla.Vaata peale pikkemat sõitu korgi alla. Muidugi võib plokikaane tihendis olla väsinud aga siis peaks ka jahutusvedelik vähenema.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Palun tee korralik informatiivne pealkiri oma teemale! Näit: kahtlane valge kondents õlikorgi all? Samas on selliseid teemasid siin pidevalt läbi käinud ja infot piisavalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”