1.8 monopritse poob..(LUKKU)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

1.8 monopritse poob..(LUKKU)

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Probleem on siis selline et tihtipeale foori alt kiirendades tõmbab korraks hinge kinni, vahest hullemini, pöörded langevad kuskil 250 kanti, teine kord teeb lihtsalt jõnksu aga peale seda poomismomenti jälle nagu korras, kunstlikult saan seda ka kohapeal esile kutsuda, hoides natuke aega pöörded 2000-2500 kandis, peale seda lastes tühikäigule ja kohe vajutades samuti puterdab, poob... külmalt kipuvad ka pöörded vahest peale jääma...

kui tühikäigu mootor põhjustab pööretekiilumist, kas ta saab ka soojal mootoril põhjustada poomist??

ÜV- l olid lambdad, co'd normis.. mootor 1.8 66kw, passat 95

[Muudetud: 20-10-2009 vaherna]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pööra tähelepanu kõrgepingeosale (küünlad, juhtmed, jagaja kaas).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Küünlad said vahetatud, eelmised olid ilusad kohvipruunid, ja uued juhtmed said kah peale just, kaane alt on kuiv, aga kui kaas kulunud on kas siis võib kah midagi sellist esineda? lambdat pole kontrollinud veel, kui õieti aru sain siis tuleb mõõta anduripoolset osa ja pinge peab kõikuma, 0,1-1,0v piires. Küttekulu on ka tegelikult kahtlaselt kõikuv... mõnikord saab tln 5 l tendigakäru taga, mõnikord läheb 10 ära...

RedFox
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas RedFox »

kontrolli jagaja võlli loksu, üles-alla, minul oli see probleemiks
kes teeb see jõuab

künnan, külvan, äestan, väetan ;)

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tfu »

äkki see karburaatori kummist padi katki või mis iganes selle nimi on

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

tfu kirjutas:äkki see karburaatori kummist padi katki või mis iganes selle nimi on
sissepritsemootoril ei ole karburaatorit :P

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tfu »

daff kirjutas:
tfu kirjutas:äkki see karburaatori kummist padi katki või mis iganes selle nimi on
sissepritsemootoril ei ole karburaatorit :P
Tean ise ka et ei ole aga ma kirjutasingi ju et "või mis iganes selle nimi on". Ja nüüd ladu24 järgi vaadates siis kirjutasin ikkagi asja õige nimetuse.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

mono pritse jalg on see

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

arvatavasti lambda andur on omadega õhtul või siis hakkab minema

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Asi on niikaugel et homme viin vähe targemate kätte, kuid jagaja "loks"oli normaalne, ka padi on korras kaane ostan mingi aeg uue(seest on lakk maas ja oksüderumisprotsess on kah oma hammast näidanud, veel avastasin et rihm on natuke lõdva, ning ka jagaja on remodimehed kunagi päris kinnikeeramata jätnud, arvatavasti siis rihm vale, sest kui jagajat timmida siis normaalsete tühikäigupöörete pealt poob kinni ja kui nii timmida et pöörde läheks, siis jäävad tühikäigu pöörded kõikuma -- 1500 pöörde kanti. vigu äkki veel teisigi... kas keegi on kunagi teinud ettepaneku luua sellele kapriissele mootorile(tele) üldse alafoorum, kus oleks arutelu ja tüüpvead, tunnused, lahendused kirjas,

[Muudetud: 18-10-2009 vaherna]

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Auto paistab nüüd korras olevat, jägmise korrani muidugi, aga uue panin jagaja kaane, küttefiltri ja küünlad kah igaks juhuks,moment oil paigas, remondimees timmis jagajat, kuid minu arust jäi lahjaks ja keerasin süüdet varasemaks..
Ühest poest öeldi mulle aga et need http://www.superformance.co.uk/parts/FI" onclick="window.open(this.href);return false; ... KBP6ET.jpg küünlad pole sellele autole sobivad, mllised teistel monopritse omanikel on?

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Minul ka samad NGK kolme elektroodiga ja mulle just soovitati neid
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Ju siis taheti mulle mingit vanaksläinud kaupa pähe määrida...

Vasta

Mine “Mootor”