hammmasrihma vahetus passat 98a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
hammmasrihma vahetus passat 98a
kas keegi on vahetanud passatil 1.8 bens 98 a. hammasrihma ja rullikuid?kui keeruline see on ja kui palju tuleb lammutada et ligi pääseda?kasutasin otsingut andis viite vanale lehele mis oli kinni pandud ,muud asjalikku pole leidnud:S
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Ka veepumbal on tehase poolt ette nähtud vahetuse välp. Mu arust peaks (loe: PEAKS, aga tavaliselt ei pea) A varuosa veepump vastu pidama 2 rihmavahetuse välpa. Ma ütleks, et selline lähenemine on siinmail suht riskantne, kuna talvel on jahutusvedelik meie maal palju paksem kui on seda kuskil lõuna saksas.karburaator24 kirjutas:mis möttes et kunagi tuleb hakata??? kui nii vötta siis tuleb ju kohe uus auto osta köik jupid lagunevad ju kunagi...
Ja kui pump kokku jookseb, siis saad suure-suure arve omale

Kõigil mootoritel millel veepumpa veab ringi hammasrihm ja millel pumba rikke korral on kahjud väga suured on siiski soovitav pumpa vahetada.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
aga sellel autol ei vea hammasrihm on eraldi kiilrihmaga.ja tosool on just külmast peast vedelam kui soojast peast...nii et erilist kokkujooxmisohtu ei tohiks nagu olla4ratast kirjutas:Ka veepumbal on tehase poolt ette nähtud vahetuse välp. Mu arust peaks (loe: PEAKS, aga tavaliselt ei pea) A varuosa veepump vastu pidama 2 rihmavahetuse välpa. Ma ütleks, et selline lähenemine on siinmail suht riskantne, kuna talvel on jahutusvedelik meie maal palju paksem kui on seda kuskil lõuna saksas.karburaator24 kirjutas:mis möttes et kunagi tuleb hakata??? kui nii vötta siis tuleb ju kohe uus auto osta köik jupid lagunevad ju kunagi...
Ja kui pump kokku jookseb, siis saad suure-suure arve omale
Kõigil mootoritel millel veepumpa veab ringi hammasrihm ja millel pumba rikke korral on kahjud väga suured on siiski soovitav pumpa vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
"My Bad" kui sellel mootoril ei vea pumpa hammasrihm. Mina räägin jahutusvedelikust mitte tosoolist (jahh .. kaks erinevat asja ja ma enam ei viitsi seletada miks nad erinevad on) ning äki sa oskad ütelda kuidas on siis füüsikaliselt võimalik, et lahja jahutusvedeliku korral on oht ploki lõhki külmumisest olemas. Ma tõesti ei tea kas 100% kontsentratsiooniga jahutusvedelik on külmast peas sama viskoossusega kui soojast peast (füüsika tunnist 10 aastat tagasi on midagi meeles, et see justkui ei saa nii olla ... targemad jälle parandavad). Teades aga, et mootoris on jahutusvedelik lahjendatud kujul (destilleeritud)veega ning et see vesi ei ole ka destilleeritud kujul 100% saaste vaba (ülipuhast vett on tõesti võimalik jahutada alla 0 kraadi celsiust nii et selles ei moodustu jääkristalle), siis igasugune füüsikaline loogika minu peas ütleb et mida külmem on jahutusvedelik seda "paksem" ta onkarburaator24 kirjutas:aga sellel autol ei vea hammasrihm on eraldi kiilrihmaga.ja tosool on just külmast peast vedelam kui soojast peast...nii et erilist kokkujooxmisohtu ei tohiks nagu olla4ratast kirjutas:Ka veepumbal on tehase poolt ette nähtud vahetuse välp. Mu arust peaks (loe: PEAKS, aga tavaliselt ei pea) A varuosa veepump vastu pidama 2 rihmavahetuse välpa. Ma ütleks, et selline lähenemine on siinmail suht riskantne, kuna talvel on jahutusvedelik meie maal palju paksem kui on seda kuskil lõuna saksas.karburaator24 kirjutas:mis möttes et kunagi tuleb hakata??? kui nii vötta siis tuleb ju kohe uus auto osta köik jupid lagunevad ju kunagi...
Ja kui pump kokku jookseb, siis saad suure-suure arve omale
Kõigil mootoritel millel veepumpa veab ringi hammasrihm ja millel pumba rikke korral on kahjud väga suured on siiski soovitav pumpa vahetada.

Füüsikud laske nüüd käia ja tapke mu loogika

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Ei saa aru inimestest, kes hoiavad kokku selleks, et pärast, peale veepumba elupäevade lõppemist, saaks uuesti teha sama tööd, mis hammasrihma vahetusega. Selle vahega, et ei pea uut hammasrihma ostma, heal juhul.
Tarkuse teradest on ka pisut nagu midagi valesti aru saadud. Jahutusvedelik ei ole kunagi mootoris külmast peast vedelam, kui soojast. Mingi päris hull loogika küll.
Või püüad väita, et sinu auto sõidab kontsentraadiga? Siis on sul talvel ikka väga külm sõita ja imestaks, et auto üldse veel sõidab.
Kust selline arvamus, et jahutusvedelik külmast peast vedelam on???? Seleta ära siis miinus 27 mõnele autole jahutus süsteemi tekkiv sült, see ei ole vesi...
Ja veepumpa ei vea sul tõesti hammasrihm, aga vahetamiseks kisud maha ikkagi kõik, mis sinna ette jääb, kaasa arvatud nina. Olen ise sellise ämbri astunud, kui uskusin klienti, kes olevat veepumba kunagi vahetanud. Tehases vahetati jah.
Mõtle nüüd ise, et kas tahad lollusi edasi ette kujutada või ostad selle veepumba ka ja vahetad korraga. Teed enda elu lihtsamaks. Sest kui sul veepump lendab näiteks 30000 km peale rihma vahetust, siis ostad juba koos rihma komplektiga veepumba. Nagu surnud ring või mis.
Ja vaevalt, et veepump maksab uue auto hinda : http://ladu24.ee/et/ladu2/5725/7025,57276,0,1/253444" onclick="window.open(this.href);return false; , see veel komplektne pump ka, koos korpusega. Odavam maksab : http://ladu24.ee/et/ladu2/5725/7025,57276,0,1/253357" onclick="window.open(this.href);return false; .
Nii, et eks ise tead.
Tarkuse teradest on ka pisut nagu midagi valesti aru saadud. Jahutusvedelik ei ole kunagi mootoris külmast peast vedelam, kui soojast. Mingi päris hull loogika küll.
Või püüad väita, et sinu auto sõidab kontsentraadiga? Siis on sul talvel ikka väga külm sõita ja imestaks, et auto üldse veel sõidab.
Kust selline arvamus, et jahutusvedelik külmast peast vedelam on???? Seleta ära siis miinus 27 mõnele autole jahutus süsteemi tekkiv sült, see ei ole vesi...
Ja veepumpa ei vea sul tõesti hammasrihm, aga vahetamiseks kisud maha ikkagi kõik, mis sinna ette jääb, kaasa arvatud nina. Olen ise sellise ämbri astunud, kui uskusin klienti, kes olevat veepumba kunagi vahetanud. Tehases vahetati jah.
Mõtle nüüd ise, et kas tahad lollusi edasi ette kujutada või ostad selle veepumba ka ja vahetad korraga. Teed enda elu lihtsamaks. Sest kui sul veepump lendab näiteks 30000 km peale rihma vahetust, siis ostad juba koos rihma komplektiga veepumba. Nagu surnud ring või mis.
Ja vaevalt, et veepump maksab uue auto hinda : http://ladu24.ee/et/ladu2/5725/7025,57276,0,1/253444" onclick="window.open(this.href);return false; , see veel komplektne pump ka, koos korpusega. Odavam maksab : http://ladu24.ee/et/ladu2/5725/7025,57276,0,1/253357" onclick="window.open(this.href);return false; .
Nii, et eks ise tead.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Nii, raagin enda seisukohast.
Kui olete hasti tahelepannud siis nii monelgi inimesel on hetkel rahadega mured ja iga kroon on arvel.Seega kui vajadust ei ole siis veepuma ei vaheta. Soovitan muidugi alati aga otsustab ikkagi klient ise. Kuna bensukal veepump saab vedu eraldi rihma pealt millel ei ole pingutust kui sellist, siit voiks jareldada et veepump ei saa vaga suurt koormust ja voib kesta teinekord vaga palju kilomeetreid. ( Alati saab kontrollida pumbavolli lotku ja vabajooksu).
Ma ei oska muidugi oelda kui kaua keegi vahetab hammasrihma Passatitel 97-kuni 2004 aga ise julgeks oelda et ise saan sellega hakkama diislil u. 1t.40 min , ja bensukal 2,5 tunniga ( tingimusel et koik poldid tulevad lahti) diislil selle aja sees vahetab ka veepumpa, bensukal tuleb minti 30 minti juurde. Esiotsa vottab nii palju lahti et stange maha, koik muud asjad ( radikad, vendikad jne jne jne jaavad kylge).
Lugupidamisega Aleksei.
Kui olete hasti tahelepannud siis nii monelgi inimesel on hetkel rahadega mured ja iga kroon on arvel.Seega kui vajadust ei ole siis veepuma ei vaheta. Soovitan muidugi alati aga otsustab ikkagi klient ise. Kuna bensukal veepump saab vedu eraldi rihma pealt millel ei ole pingutust kui sellist, siit voiks jareldada et veepump ei saa vaga suurt koormust ja voib kesta teinekord vaga palju kilomeetreid. ( Alati saab kontrollida pumbavolli lotku ja vabajooksu).
Ma ei oska muidugi oelda kui kaua keegi vahetab hammasrihma Passatitel 97-kuni 2004 aga ise julgeks oelda et ise saan sellega hakkama diislil u. 1t.40 min , ja bensukal 2,5 tunniga ( tingimusel et koik poldid tulevad lahti) diislil selle aja sees vahetab ka veepumpa, bensukal tuleb minti 30 minti juurde. Esiotsa vottab nii palju lahti et stange maha, koik muud asjad ( radikad, vendikad jne jne jne jaavad kylge).
Lugupidamisega Aleksei.
Foorum ruulib täiega. Uued kogemused et MITTE nina eemaldada rihma ja muude detailide vahetuseks ainult ,,aja,, võitmiseks on siiski arusaamatu. Stange võtad maha,kõik muud(radikad jne.) jäävad külge. Nöögid ju ise ennast Aleksei,kui enam üle koera saba ei jõua hüpata,ehk natuke veel ja plats tööks on puhas.
T6nn, sa oled jalle mingeid seeni soonud, mis natuke veel ja plats puhas ??? Tulede pistikud, vendikapistikud, turbolodvikud, jahutus radika lodvikud, ja nyyd koige huvitavam osa - kliimaradikas- , mis sa pakkud selle tyhkas lasta ja parast kliendil lasta selle uuesti taia????T6nis2 kirjutas:Foorum ruulib täiega. Uued kogemused et MITTE nina eemaldada rihma ja muude detailide vahetuseks ainult ,,aja,, võitmiseks on siiski arusaamatu. Stange võtad maha,kõik muud(radikad jne.) jäävad külge. Nöögid ju ise ennast Aleksei,kui enam üle koera saba ei jõua hüpata,ehk natuke veel ja plats tööks on puhas.
Cammoom, motle peaga mees , vaid mitte selle kohaga mille peal sa istud. Tanu sinusugustele ongi monedes kohtades hammasrihmavahetus kallim kui esinduses!
Aga nt 1.8 turbo mootoril veepumbale ei olegi pingutid ja seda ei ole vaja yldse puutuda kui veepumpa ei vaheta, alumine katte tuleb ilusti ju valja. Voi ma eksin ?woody kirjutas:See on õige küll, aga kes garanteerib selle, et kui rihma lõdvaks lased pingutist ja pärast uuesti ära pingutad, et keraamiline tihend pidama jääb enam? See sama ämber oligi minul.
Mina pidasin silmas AEB mootorit (110kw 97 aasta.)
[Muudetud: 19-10-2009 Monah]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Viimane 1,8T millel rihma vahetasin (132kw) oli veepump küll hammasrihma pealt - kas esineb siis mõlemaid variante?
[Muudetud: 19-10-2009 GTI]
[Muudetud: 19-10-2009 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ja siis murrame kliimatorusid, kriimustame kliendi auto, edu sulle.T6nis2 kirjutas:Häbi sul pole,Aleksei. Kliima radikas tõstetakse pesadest välja ja keeratakse lihtsalt kõrvale,kunde poolsesse külge. Kas sul on ka probleem,et jahutusvedelik välja lasta? See ju köki möki muude tööde juures.
Saladus katte all voin oelda et tehase norm aeg on alla 3 tunni ja see ei nae ette radikate mahavotmist/kliimaradika torude painutamist;)
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Passat 1.8 bens veepump 98a. --- http://www.detali.ru/cat/au/au.mycat?Se" onclick="window.open(this.href);return false; ... 0cnExi2CJZ