Probleem lahendatud: Passat 2002 kõrvalistuja poolne põrand
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Probleem lahendatud: Passat 2002 kõrvalistuja poolne põrand
Mure suur ja vesine. Enne, kui keegi kirema hakkab, et teemat on juba käsitletud, siis a) ma olen juba kõiki vaadanud ja targemaks saanud, ning b) mul on vaja asja osas abi.
Nimelt siis on kuskil päris suur auk, sest paremal tagaistuja jalge all on ikka tõsine järv(sama seis ka ees kõrvalistuja pool).Ise kahtlustan et jookseb sisse kuskilt eest - salongiradikas või muu sealne asi. Põhja punnid vast on alles, aga kontrollima peab.
Seega, mul on suur palve kellegile, kes saaks pakkuda sooja ja kuiva kohta, kus saaks salongi laiali võtta, et see auk leida ja põrandalt ämbriga vesi kokku koguda. Aega võtab see kindlasti, niiet kes on asja enne teinud, võib kindlasti häält teha, et saaks asja kiiremini tehtud.Mul endal pole selle auto lahtivõtmisel kogemust, aga kindlasti saan ta ka ise laiali(küsimus on ainult ajas..)
Abistajatele ei jää asi tasumata, ning vastu talve on see asi vaja kindlasti korda saada.
Tänan juba ette, kes hädalist aidata viitsiks.
Nimelt siis on kuskil päris suur auk, sest paremal tagaistuja jalge all on ikka tõsine järv(sama seis ka ees kõrvalistuja pool).Ise kahtlustan et jookseb sisse kuskilt eest - salongiradikas või muu sealne asi. Põhja punnid vast on alles, aga kontrollima peab.
Seega, mul on suur palve kellegile, kes saaks pakkuda sooja ja kuiva kohta, kus saaks salongi laiali võtta, et see auk leida ja põrandalt ämbriga vesi kokku koguda. Aega võtab see kindlasti, niiet kes on asja enne teinud, võib kindlasti häält teha, et saaks asja kiiremini tehtud.Mul endal pole selle auto lahtivõtmisel kogemust, aga kindlasti saan ta ka ise laiali(küsimus on ainult ajas..)
Abistajatele ei jää asi tasumata, ning vastu talve on see asi vaja kindlasti korda saada.
Tänan juba ette, kes hädalist aidata viitsiks.
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 03:20, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Teema jätkuvalt aktiivne..
Täna võtsin siis vihmas niipalju ette, et surkisin seal aku ja pidurivõimu juures. ühte auku on hästi näha,see mis on konditsioneeritorude juures. Vesi läks sealt alla küll,aga kogu põhi oli siiski poolesentimeetrise veekihi all.On see normaalne? Mitu auku seal üldse on? Akut ei hakanu vihma käes maha võtma, aga see vist tuleb kah ära teha. Juhipool oli seal kapotitrossi augu juures samuti uputus,kuid selle sain voolama,kui ajukarbi all surasin. Ühte kinnihoidvat mutrit ma ajukarbil nägin,kuid vaid selle lahti keeramine asja kätte ei anna, kus on see teine,mis teda veel hoiab?
Puust ja punaseks oleks praegusel hetkel väga hea lahendus.Aitäh!
Täna võtsin siis vihmas niipalju ette, et surkisin seal aku ja pidurivõimu juures. ühte auku on hästi näha,see mis on konditsioneeritorude juures. Vesi läks sealt alla küll,aga kogu põhi oli siiski poolesentimeetrise veekihi all.On see normaalne? Mitu auku seal üldse on? Akut ei hakanu vihma käes maha võtma, aga see vist tuleb kah ära teha. Juhipool oli seal kapotitrossi augu juures samuti uputus,kuid selle sain voolama,kui ajukarbi all surasin. Ühte kinnihoidvat mutrit ma ajukarbil nägin,kuid vaid selle lahti keeramine asja kätte ei anna, kus on see teine,mis teda veel hoiab?
Puust ja punaseks oleks praegusel hetkel väga hea lahendus.Aitäh!
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kõigepealt oleks pidanud alustama aku aluse "luti" minema viskamisest, sealt oleks terve vann tühjaks jooksnud ja uusi ummistusi poleks tekkinud. Nüüd kui sa sealt ajukarbi alt miskit surkisid ja vee voolama said, siis see vesi läks kõik kenasti salongi juhi jalge alla, kus aga teadupärast asub keskluku aju, mis uppudes varsti otsad annab. Nii, et sa tegid endale tööd kenasti juurde, esiteks rikutud ajukarbi tihendi näol ja teiseks uue uputuse tekitamisega.
edit: salongi nähtavasti tuligi see vesi aku aluse ummistuse tõttu, sest vee tase tõusis nii kõrgele, et hakkas valguma läbi salongi filtri raami tihendi ahju ja sealt tuppa.
[Muudetud: 19-10-2009 jussike]
edit: salongi nähtavasti tuligi see vesi aku aluse ummistuse tõttu, sest vee tase tõusis nii kõrgele, et hakkas valguma läbi salongi filtri raami tihendi ahju ja sealt tuppa.
[Muudetud: 19-10-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Mul on seal kanalis 2 auku. Üks on otse aku all ja ega sinna teisiti juurde ei pääse kui tuleb aku välja võtta. Teine jääb akust natuke paremale poole(juhi poole). Sinna peaks käega ulatuma. Endal oli ka alguses jama sellega. Mul oli pea pool renni vett täis, klaasid udused ja vesi voolas niredena kindalaeka alt otse matile. Tegelikult annavad juba need udused klaasid varakult märku,et vesi ei voola korralikult ära -vähemalt mul on nii. Alles paar nädalat tagasi puhastasin enda oma. Puhastan ka tihedamini(sügisel eriti) seda salongifiltri raami tihendi ümbrust.Mulje on jäänud,et kui seal igast soppa on ja vesi korralikult kanalisse ei voola, lähevad ka klaasid sutsu uduseks.
W8
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
See salongifiltri raami ümbrus oli mul õnneks täiesti kuiv.sees ei paisnud kah mingit niiskust. Või läheb see kuskilt ääre alt kavalalt sisse?
Kas seal ajukarbi all siis mingit renni polegi? Kuskilt seal alt peab ju see vesi ära jooksma, ning muud suunda, kui sealt alt, ma ei suutnud leida.
Oeh,loodetavasti siiski ei lõhkunud sealtpoolt midagi ära, muidu on ikka täitsa hambad..
Kas seal ajukarbi all siis mingit renni polegi? Kuskilt seal alt peab ju see vesi ära jooksma, ning muud suunda, kui sealt alt, ma ei suutnud leida.
Oeh,loodetavasti siiski ei lõhkunud sealtpoolt midagi ära, muidu on ikka täitsa hambad..
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Ajukarbi all on suur auk, millest lähevad juhtmed pistikutega otse salongi. Karp on kinni kahe mutriga veerennis, tihendiks on svammist ollus (samasugune nagu salongi filtri karbil), mis laseb niisamagi vett läbi, kui oled korra lahti võtnud soovitaks see asendada millegi asisemaga nt hermeetik vms.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Karbi alune ja aku alune on sama vann,marx001 kirjutas:aga kuskilt sealt ajukarbi alt peab ju vihmavesi ka ära voolama
ja kui need 2 mutrit lahti keerata, kas siis saab selle kopsiku pealt ära tõsta
Karbi pead lahti võtma, kaas maha, aju välja, muidu ei mahu see kopsik sealt välja.
[Muudetud: 19-10-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Ahha, asi juba palju selgem. Tänud info eest, üritan homme siis ka need asjad ära teha.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Niinii, õnnestus asi suure tõenäosusega korda saada. Kasutasin sellise koha teenust nagu minugaraaz.ee ja soovitan igati. Omanik on väga mõnus tüüp ja tehnovõimalused samuti laiad.
Aku alt lendas kummilutt minema.Oli ikka pahna täis küll. Salongifiltri korpus sai silikooniga tihendatud.Samuti tegin ajukirurgiat ja kühveldasin ajukarbi tagant tugeva peotäie komposti välja. Tihend oli korras ja õnneks polnud ma seda surkimisega ära lõhkunud.Otse ajukarbi alt jookseb siiski ka renn,kuid see on ummistuma päris osav, kehv disain minumeelest.
Kõrvalistuja vaiba alt sain kätte sõna otseses mõttes ämbritäie vett.Lainetas täiesti.Vee eemaldamiseks kasutasin sealtset Kärcheri tolmuimejat, mis suutis ka vett imeda - super.Ma oleks seal kindlasti pikemalt jännanud, kui oleks mingi kaltsuga pidanud sehkendama. Vaibast tuli päris mitme ringi väänamis- ja pigistamismeetodi abiga korralikult vett välja.
Kuna probleemi kohta infot otsides jäi silma ka selline tekst,et mõlemal pool põrandal on ajud, siis võin omast kogemusest nüüd öelda, et kõrvalistuja pool ei ole muud,kui juhtmed.
Lõppkogemus siis selline, et tüüpviga tahab tõesti kõva järelvalvet saada ja kui läheb õnnelikumalt, et vesi jookseb kõrvalistuja poole, siis saab 3-4 tunniga asja kuivaks (või kõvasti kuivemaks) ja midagi eriliselt keerulist asjas pole.
Edit: Ja unustasin kõiki teemas vastanuid tänada info/abi eest
[Muudetud: 20-10-2009 Mattias]
Aku alt lendas kummilutt minema.Oli ikka pahna täis küll. Salongifiltri korpus sai silikooniga tihendatud.Samuti tegin ajukirurgiat ja kühveldasin ajukarbi tagant tugeva peotäie komposti välja. Tihend oli korras ja õnneks polnud ma seda surkimisega ära lõhkunud.Otse ajukarbi alt jookseb siiski ka renn,kuid see on ummistuma päris osav, kehv disain minumeelest.
Kõrvalistuja vaiba alt sain kätte sõna otseses mõttes ämbritäie vett.Lainetas täiesti.Vee eemaldamiseks kasutasin sealtset Kärcheri tolmuimejat, mis suutis ka vett imeda - super.Ma oleks seal kindlasti pikemalt jännanud, kui oleks mingi kaltsuga pidanud sehkendama. Vaibast tuli päris mitme ringi väänamis- ja pigistamismeetodi abiga korralikult vett välja.
Kuna probleemi kohta infot otsides jäi silma ka selline tekst,et mõlemal pool põrandal on ajud, siis võin omast kogemusest nüüd öelda, et kõrvalistuja pool ei ole muud,kui juhtmed.
Lõppkogemus siis selline, et tüüpviga tahab tõesti kõva järelvalvet saada ja kui läheb õnnelikumalt, et vesi jookseb kõrvalistuja poole, siis saab 3-4 tunniga asja kuivaks (või kõvasti kuivemaks) ja midagi eriliselt keerulist asjas pole.
Edit: Ja unustasin kõiki teemas vastanuid tänada info/abi eest

[Muudetud: 20-10-2009 Mattias]
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Selge,siis mulle ei jäänud see automaadijutt külge. Kuulake siis Jussikest 
Minul oli arvatavasti mure selles,et aku alune kanal oli umbes. Samas ei mõista ma,et kuidas siis see filtrikorpus kuiv on,kui ta sealtkaudu sisse tuli.
Samuti oli aju ümber seda jama palju ja ajualune kanal saasta täis.Õnneks seal siiski kogu tihendimajandus pidas ja jäid asjad ellu.
igaljuhul tihendasin kõikvõimalikke kohti,mille juurest ja pealt vesi voolab.
[Muudetud: 21-10-2009 Mattias]

Minul oli arvatavasti mure selles,et aku alune kanal oli umbes. Samas ei mõista ma,et kuidas siis see filtrikorpus kuiv on,kui ta sealtkaudu sisse tuli.
Samuti oli aju ümber seda jama palju ja ajualune kanal saasta täis.Õnneks seal siiski kogu tihendimajandus pidas ja jäid asjad ellu.
igaljuhul tihendasin kõikvõimalikke kohti,mille juurest ja pealt vesi voolab.
[Muudetud: 21-10-2009 Mattias]
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.