Suur kütusekulu külma mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
- Auto: Passat ´01
- Asukoht:
Suur kütusekulu külma mootoriga
Tegemist Passat 2001 a. 2.0 bens 85 kW automaat
Külma mootoriga võtab auto ropult kütust, kompuutri järgi näiteks maanteel 11 sajale, linnas kuskil 15 jne. Kui mootor soojaks läheb siis langeb kütusekulu normaalipiiresse. Äkki kellgil midagi sarnast olnud või mida kontrollida ?
Külma mootoriga võtab auto ropult kütust, kompuutri järgi näiteks maanteel 11 sajale, linnas kuskil 15 jne. Kui mootor soojaks läheb siis langeb kütusekulu normaalipiiresse. Äkki kellgil midagi sarnast olnud või mida kontrollida ?
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
külma mootoriga võtab tõesti iga auto rohkem kütust. minu silmis ei ole sellised kütusekulunumbrid sugugi utoopilised, pigem mõistlikud. kui sul varem ei olnud sellist kulu külmaga ja mingi hetk see tekkis, siis on põhjust probleemi otsimisse, kuid kui oled värskelt auto omandanud või on sedasi kogu aeg olnud, siis soovitan sellesse suhtuda kui normaalsesse nähtusse ja kui see ei meeldi, siis soovitan autole peale panna eelsoojendusseadme.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
- Auto: Passat ´01
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui kogu paagi keskmine tuleb normaalne (ja mitte kompuutri järgi) siis ei ole ju probleemi. Mul TDI näitab ka külmalt ikka olulisemalt suuremat kulu kui soojalt, kuid peale 3-4km kui temperatuuriseier tõusma hakkab siis läheb kulu normi. Just lugesin kusagilt, et külma mootoriga võib auto kütusekulu isegi kahekordistuda.
Oleneb ju kumba numbrit vaatad, kas keskmist, või hetkelist kütuse kulu!:no:yellowboost kirjutas:Ise olen teadlik ,et külmaga suurem küttekulu aga viimne kord jõudsin juba poolel teel Haapsalust Tallinna poole kui hakkas reaalseid numbreid näitama. Vee temp läheb tunduvalt enne 90 kraadini kui kütusekulu langus. Kardan ,et diagnostikasse jõudes on juba piisavalt soe ,et kulu rahuldav jälle.
Keskmine kukub seda aeglasemalt mida rohkem oled külma mootoriga kiirendanud( mul hakkab näitama keskmist alustades 35l/km ja mida kiiremini soojeneb ja mida ühtlasem on sõit seda kiiremini kukub see alla)
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
- Auto: Passat ´01
- Asukoht:
Hetkelist vaatan,A8pool kirjutas:Oleneb ju kumba numbrit vaatad, kas keskmist, või hetkelist kütuse kulu!:no:yellowboost kirjutas:Ise olen teadlik ,et külmaga suurem küttekulu aga viimne kord jõudsin juba poolel teel Haapsalust Tallinna poole kui hakkas reaalseid numbreid näitama. Vee temp läheb tunduvalt enne 90 kraadini kui kütusekulu langus. Kardan ,et diagnostikasse jõudes on juba piisavalt soe ,et kulu rahuldav jälle.
Keskmine kukub seda aeglasemalt mida rohkem oled külma mootoriga kiirendanud( mul hakkab näitama keskmist alustades 35l/km ja mida kiiremini soojeneb ja mida ühtlasem on sõit seda kiiremini kukub see alla)
Minu auto peal see teooria küll ei kehti!:no:RKsilver kirjutas:bensakad võtavad külmana rohkem kütust, diislid aga vähem.
see on tõestatud teooria kui googlit sirvida, kuid oskab keegi öelda miks ?
Võibolla oli teoorias tegemist mitte külma mootori, aga jaheda ilmaga?:)
Teema algatajale, kui see probleem kestab ja tegelik kütusekulu(tankimisest tankimisse versus läbitud kilomeetrid) ka on tõusnud, võib probleem olla automaat toore töös, või siis jääb sul kässar veidi peale, muud ei oska hetkel muud välja mõelda!
Aga kui on millegi toimimises miskine anomaalia, peaks ka veakood mälusse jääma ja tiagnostikas saab seda ka sooja mootoriga näha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Külma mootoriga on kütusekulu seepärast suurem et bensiini aurustuvus külmas mootoris on viletsam (bensiin väljub pihustitsest või karpa düüsidest ikka vedelal kujul aga süüdatavas segus õhuga on juba aurustunud bensiin), süttimiseks vajalik kütusekogus seega suurem, osa kütust läheb põlemata kujul põlemiskambrist heitgaasidega välja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..