Tekkis kiire küsimus mis juhtub kui 81kw tdi_l turbo vahelt ära jätta ajutiselt mida lõhkuma võib hakkata.Plaan ajutisel kui uue turbo saab siis turbo vahelt ära võtta ja plaan oleks teostada nii et õlitusele pime ette ja need augud pinni keevitada kus võll jookseb.Loogiliselt on meeletu jõu kadumine kerge suits taga kuna segu peaks ju rikkaks muutuma aga küsimuse point oli see et mootoris ju midagi ta lõhkuma ei hakka ja käima peaks kah ilusti minema lihtsalt jõudu ei ole nii palju kui varem.Ees märk ei ole seda nii jättagi vaid ajutiselt et saaks sõita vaja tööl käia ei taha rohkem bussiga sõita lihtsalt
igast head pakkumised oodatud igal juhul
[Muudetud: 22-10-2009 mix17]
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
mix17 kirjutas:Tekkis kiire küsimus mis juhtub kui 81kw tdi_l turbo vahelt ära jätta ajutiselt mida lõhkuma võib hakkata.Plaan ajutisel kui uue turbo saab siis turbo vahelt ära võtta ja plaan oleks teostada nii et õlitusele pime ette ja need augud pinni keevitada kus võll jookseb.Loogiliselt on meeletu jõu kadumine kerge suits taga kuna segu peaks ju rikkaks muutuma aga küsimuse point oli see et mootoris ju midagi ta lõhkuma ei hakka ja käima peaks kah ilusti minema lihtsalt jõudu ei ole nii palju kui varem.Ees märk ei ole seda nii jättagi vaid ajutiselt et saaks sõita vaja tööl käia ei taha rohkem bussiga sõita lihtsalt
igast head pakkumised oodatud igal juhul
Ma pakun et selle tulemusena saad CEL - Check Engine Light ehk maakeeli ECU lükkab mootori avariisse. Kui sellises (elektroonilises)seisus mootoriga ka sõita tahetakse, siis meeldiv see olema ei saa.
ei no seda kindlasty ecu läheb nigu nii avarii resiimile kuna rõhku ei ole siis lükkatakse turbo tagant ära, aga mind huvitab just see kas midagi otseselt lõhkuma jääb .kui ta sõidaks sama moodi kui turboga avarii resiimis siis oleks kah ok.pea asi et liigub ütlen ma hetkel
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
Mis sul turboga juhtus siis, et pead võlli kinni keevitama?
Lõhkuma ei jää midagi, lihtsalt ongi see, et jõudu on meeletult vähe, mis annab mõnusalt tunda alates kolmandast käigust.
Seguga ei tohiks midagi muutuda, õhku lihtsalt ei suruta mootorisse.
Juhtus see et võll otsustas pooleks minna ja mõlemad pooled korpuses sees.turbo täielikult maha kandmisele välja arvatud siis geomeetrja osa mis on töökorras.ja keevitan ainult selle pärast et kuuma ja külma pool eraldada kuna võlli enam sees ei ole.plaan oli lihtsalt vabalt hingavaks jätta ja selle geomeetrja jättan kah järgi vähemalt on vaakum kinni ilusti midagi head ega halba ei tee kui need labad seal see liiguvad. ühe sõnaga homme proovin ära eks siis annan teada kui ikka mingi metsikult nõrk on ja taga ulme tahm siis pean ikka ootama millal uue turbo saan
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
Tere
Mina soovitaks turbol geomeetria väljavõtta,et gaasidel oleks vabam liikumine.Võlli asemele sobiv polt.Pealetuleva õli kanalisse sobiva diameetriga kuul.Õhk viia õhupuhastst otse sisselaskekollektorisse.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512