Mis pöörete peal peaks turbo taha tulema?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Mis pöörete peal peaks turbo taha tulema?

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

G3 GTD 55kw ja vahel nagu üldse ei tulegi turbot taha.

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 19 korda

Lugemata postitus Postitas marco »

Turbo tuleb 1900 pöörde juures taha.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Kas on olnud palju linnasõitu ja madalatel pööretel sõitmist? äkki turbo tahmanud?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

hardrock14 kirjutas:Kas on olnud palju linnasõitu ja madalatel pööretel sõitmist? äkki turbo tahmanud?
Madalatel pööretel sõitmist on olnud palju küll.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Proovi siis mõned korrad "torusid puhastada" st lase peeneks :P Tihti peale on sellest abi :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

unioon
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Juul 2007, 09:20
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas unioon »

Endal oli just juhus, et turborõhu klapp ütles üles. Töötas täpselt nii nagu ise tahtis.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

unioon kirjutas:Endal oli just juhus, et turborõhu klapp ütles üles. Töötas täpselt nii nagu ise tahtis.
Kisub ka sinnakanti. On seda mingil muul moel võimalik ise kontrollida veel? Palju uue hind oli?

unioon
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Juul 2007, 09:20
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas unioon »

Mina sain 650 krooni eest. Võimalik, et kusagil on veel odavamalt.
Juhuslikult tuli see välja. Hakkasin vaakumklapist alates asja uurima. Vahetasin voolikud ära ning kui peale rõhuklapile koputamist hakkas asi mõneks ajaks tööle, siis oli asi selge.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Proovisin seda lõdviku pigistamise varjanti ja kusagil 3000 pöörde juures oli alles lõdvik suht kõva, et nagu alles siis hakkaks korralikult puhuma. Milles võiks viga olla? Suht algaja traktoristina küsiks veel, et kus see turborõhu klapp täpselt asub?:smirk:

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

a ega sul sinist välja ei aja?..
mul kunagi läx turbo läbi ja ajas sinist ..ja minekut ka plnd enam... remont läx kallix..

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

VWM kirjutas:a ega sul sinist välja ei aja?..
mul kunagi läx turbo läbi ja ajas sinist ..ja minekut ka plnd enam... remont läx kallix..
Pole märganud küll, et oleks visanud sinist.

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Ega see pigistusmeetod annagi alla 3000 mingit tulemust, kui mootoril on vedu taga on näitajad hoopis teised, kui tühijooksul. koormusolukorras on heitgaase rohkem ja turbo töötab intensiivsemalt juba natuke madalamalt, nii 1900 2100 on üldiselt tunda seda järele tulemist. See rõhuklapi teema on ilmselt rohkem modernsemate masinate oma, 55kw td-l vaakumeid ja elektriliselt juhitavaid vaakumklappe pole(vähemalt minu autol) seal on vaid üks voolik mis jookseb külmapoolepealt ülerõhu klappi, mis avab bypass klapi kui turbo rõhk läheb liiga kõrgeks. Kui tõesti usud, et ei tule aegajalt järgi siis otsi kuskilt rõhukell ja jälgi seda, annab vähe täpsema näidu kui tagumik mis hea minekuga jubedalt ära kipub harjuma =)
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

Vasta

Mine “Diislid”