Mis pöörete peal peaks turbo taha tulema?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Kas on olnud palju linnasõitu ja madalatel pööretel sõitmist? äkki turbo tahmanud?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Proovi siis mõned korrad "torusid puhastada" st lase peeneks
Tihti peale on sellest abi 


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
Ega see pigistusmeetod annagi alla 3000 mingit tulemust, kui mootoril on vedu taga on näitajad hoopis teised, kui tühijooksul. koormusolukorras on heitgaase rohkem ja turbo töötab intensiivsemalt juba natuke madalamalt, nii 1900 2100 on üldiselt tunda seda järele tulemist. See rõhuklapi teema on ilmselt rohkem modernsemate masinate oma, 55kw td-l vaakumeid ja elektriliselt juhitavaid vaakumklappe pole(vähemalt minu autol) seal on vaid üks voolik mis jookseb külmapoolepealt ülerõhu klappi, mis avab bypass klapi kui turbo rõhk läheb liiga kõrgeks. Kui tõesti usud, et ei tule aegajalt järgi siis otsi kuskilt rõhukell ja jälgi seda, annab vähe täpsema näidu kui tagumik mis hea minekuga jubedalt ära kipub harjuma =)
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee