Kas Pierburg2e või 2e2 ?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kalkar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Juul 2006, 11:32
Telefon: 5256811
Auto: VW Golf 2 1,8
Asukoht: Muuga

Kas Pierburg2e või 2e2 ?

Lugemata postitus Postitas kalkar »

Autoks on Golf2 1,8 66kw.88a. Targad raamatud ütlevad,et need golfid on kõik Pierburg2e2 karpaga,kuid sellel on 2e. Auto on 15 aastat perekonnas sõitnud,ning keegi ei ole seda vahetanud.Nüüd oleks vaja uut karpat,kuid kumb muretseda? Mis on nende karpade erinevused? Kas sobib kui osta 2e2 ja praeguse karpa asemele panna,või peab Pierburg2e muretsema?

Ette tänades.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

On olemas karburaatorid Pierburg 2E2 ja 2E3 (ja mõned variandid veel, aga nende otsa sattumise tõenäosus on suht väike - näiteks 2E4), mõlemal kasutatakse üht ja sama korpuse ülemist osa, millel on kiri "Pierburg 2E".
Mis karpal häda?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

2E3 pole 1,8l Golf 2-l kunagi olnud, nii et eeldusel et tegu 1,3l mootoriga pole, läheb sinna 2E2.

kalkar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Juul 2006, 11:32
Telefon: 5256811
Auto: VW Golf 2 1,8
Asukoht: Muuga

Lugemata postitus Postitas kalkar »

See karpa ajab mind halliks.Käivitades tuleb jalga gaasipeal hoida,muidu turtsub jubedalt(pöörded madalal ja nagu töötaks 3 pütaga) ja mida külmem seda kauem.Sõidu ajal hakkab järsku nõksutama(pöörded kõiguvad).Eelmisest nädalast on sooja mootoriga pöörded 1600 peal ja alla ei lähe.bensu kulu on 10 ja peale trassil (vanasti oli max.7).Vaakumvoolikud ja kõik juhtmed jagajad vahetatud.Karpa puhastatud ja kiirenduspumba membrran samuti,kuid tolku midagi.

-huviline-
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

Mul tegi samamoodi paar kuud,enne kui karburaatori padi ära läks lõpuks.Peale vahetust on väga hästi kõik olnud.

kalkar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 27 Juul 2006, 11:32
Telefon: 5256811
Auto: VW Golf 2 1,8
Asukoht: Muuga

Lugemata postitus Postitas kalkar »

Karpa padi on vahetatud.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

kalkar kirjutas:See karpa ajab mind halliks.Käivitades tuleb jalga gaasipeal hoida,muidu turtsub jubedalt(pöörded madalal ja nagu töötaks 3 pütaga) ja mida külmem seda kauem.Sõidu ajal hakkab järsku nõksutama(pöörded kõiguvad).Eelmisest nädalast on sooja mootoriga pöörded 1600 peal ja alla ei lähe.bensu kulu on 10 ja peale trassil (vanasti oli max.7).Vaakumvoolikud ja kõik juhtmed jagajad vahetatud.Karpa puhastatud ja kiirenduspumba membrran samuti,kuid tolku midagi.
Üks võimalikke lisaõhu imemise kohti lisaks juba mainitud vaakumvoolikutele ja karpa padjale on sisselaskekollest pidurivõimu viiv voolik, eriti selle kollepoolne ots, mis kipub vahel pragunema.
See soojast peast 1600 pööret võib suure tõenäosusega ka vahaelemendiga seotud olla. Kas element väsinud, regull paigast ära(kui keegi näppinud pole,siis äärmiselt vähetõenäoline), või siis endal kunagi tuju väga huvitavaks teinud asi- karpa vahaelemendist ja automaatsest tooreklapist läbi käiv jahutusvedeliku ringvool häiritud, mille tagajärjel pöörded 1600-1800, õhuklapp kinni, kütusekulu 5 liitrise ameeriklase vääriline ja must taga nagu diislil.
Õhuklapi reguleering ja toimimine tasub ka kindlasti üle vaadata.
2E2 remondimanuaal

Vasta

Mine “Mootor”