Passat 1,9td 2000a tuurid kõiguvad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1,9td 2000a tuurid kõiguvad
on siis vw passat 1,9td, automaat. Tühikäigul pole mingeid probleeme, aga kui sõidad ühtlase kiirusega, siis on tunda et tuurid kõiguvad natukene, tahaokalt on ka näha et ühtlase sõidu juures on kõikumine 50-100 pööret.
Kas võib olla viga käigukastis?
Kas võib olla viga käigukastis?
Sellist asja pole tunda, et kast haagiks nagi pideva veo tagant ära (tuuride tõustes)?
Endal mul selline asi, et tuurid kõiguvad ca 200 pöörde võrra. Kui vaja jõudu rakendada mootorist ratasteni, sis vahel käib selline värin vms.
Autoks 1999.a. universaal passat. Veaks on tunnistatud turbiini kulumine. Ehk käigukasti vahetus.
Endal mul selline asi, et tuurid kõiguvad ca 200 pöörde võrra. Kui vaja jõudu rakendada mootorist ratasteni, sis vahel käib selline värin vms.
Autoks 1999.a. universaal passat. Veaks on tunnistatud turbiini kulumine. Ehk käigukasti vahetus.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Viga jah käigukastis. Aga tõenäoliselt piisab ka turbiini vahetamisest ja käigukasti remondist. Ega õlivahetus ka kunagi halba ei tee. Seda viga esineb ikka väga paljudel selle aja automaatkastidel. Keegi tundja mees võiks juba jälile saada, et mis see konkreetselt põhjustab sellist ühtlase ajaintervalliga pöörete kõikumist.
Olen ühe foorumlasega sellest rääkinud. Tema sõbral oli sama jama, lasi siis turbiini ära vahetada ning kasti ära remontida. Sai aastakese sõita ning uuesti sama jama. Kulus tal vist paraduseks 10-15k.
Ise olen aasta ära sõitnud selle jamaga, teepeale pole veel jäänud. (ptui ptui ptui üle vasaku õla)
Ise olen aasta ära sõitnud selle jamaga, teepeale pole veel jäänud. (ptui ptui ptui üle vasaku õla)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
enda golfil sama mure...
sai käidud transremi meeste juures ja väike testisõit koos läpsiga kinnitas kasti turbiini kulumist...
Turbiini vahetus ca 8000 kohalikku raha.
minu omal pidi see olema küll väga algstaadiumis, kuid oma südamerahu huvides teen selle nii kiiresti ära kui vähegi võimalik.
Probleem pidid see olema, et kui see asi süveneb, siis igasugu tekkiv mustus ummistab õlituskanalid ära ja kast jääks justkui kuivale. seda siis ilma tiptronic kastita.
tiptronicul pidid lihtsalt ükshetk korraga mahlad välja jooksma.
eks ta ülikallis lõbu on, kuid ega midagi teha ei ole.
sai käidud transremi meeste juures ja väike testisõit koos läpsiga kinnitas kasti turbiini kulumist...
Turbiini vahetus ca 8000 kohalikku raha.
minu omal pidi see olema küll väga algstaadiumis, kuid oma südamerahu huvides teen selle nii kiiresti ära kui vähegi võimalik.
Probleem pidid see olema, et kui see asi süveneb, siis igasugu tekkiv mustus ummistab õlituskanalid ära ja kast jääks justkui kuivale. seda siis ilma tiptronic kastita.
tiptronicul pidid lihtsalt ükshetk korraga mahlad välja jooksma.
eks ta ülikallis lõbu on, kuid ega midagi teha ei ole.
Vot nii täpselt ei oska nagu kosta... TranRem pakub kolme tüüpi turbiine, 1 variant on Sachs taastatud turbiin (hind kuskil 8K+vahetus), 2 variant on hollandi taastatud turbiin ca 5K+vahetus ning viimane on lätis taastatud turbiin nats ehk alla 5K+vahetus, kuid lätlane annab ka garantii asjale. See on ka tema eelis. Garantii tähendab aga seda, et kui asi pe**e peaks minema, siis vahetuseraha pead ikka maksma, kuid turbiini saad "tasuta"tobimarg kirjutas:Veider on see, et anomaalia hakkab aasta pärast turbiini vahetust jälle pihta, kuigi turbiin ei tohiks ju ometi 30 000km jooksul taas ära kuluda. Seda olen kuulnud mitme kasutaja käest ja ka ise kogenud, seega arvan, et seal on põhjuseks ikka midagi enamat kui turbiini kulumine.

Samas kui anomaaliad on mitmel autol taas peale aastast kasutamist, siis nagu ainult turbiinis asi ei tohiks olla. Nagu ma aru sain, siis see läbilibisemise asi seal kuskil 200-250tuh juures tavaliselt hakkabki tekkima.
Tobimarg, kas ma võiks teha sinu jutust sellise meelevaldse järelduse, et seda 8K nagu ei ole mõtet kulutada - et kui ikka umbes aasta pärast sama pull on?
Odavam oleks ehk uus kast osta lõppkokkuvõttes? Oleneb muidugi ka, mis see uus kast maksab

-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 16 Juul 2004, 22:36
- Auto: Passat ´01
- Asukoht:
Endal vahetab käike kuidas kunagi. Vahel sujuvalt, vahel käib jõnksuga. Kui kohalt minna ja käik sisse lükata ning koheselt gaasi anda, siis käib samuti nõks läbi. Parem on lasta tal endal vaikselt veerema hakata. Viimasel ajal olen täheldanud esimese käguga rahulikult kohalt ära minnes sellist imelikku jõrinat, mis kastist tuleb.
Paistab et varsti tuleb paberile kirja panna mis odavam/kasulikum. Kas lasta turbiin vahetada ja kasti remont, kuskilt kasutatud kast osta või uus kast (mis on kindlasti hirmkallis).
Paistab et varsti tuleb paberile kirja panna mis odavam/kasulikum. Kas lasta turbiin vahetada ja kasti remont, kuskilt kasutatud kast osta või uus kast (mis on kindlasti hirmkallis).
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Raske öelda, kas on mõtet raha turbiini vahetusele kulutada või mitte. Eks mõnel võib see uus turbiin kauem kesta, mõnel vähem. Aga kui asjamehed ikka ütlevad, et turbiin praegu vahetust tahab, ju siis tuleb ta ära vahetada. Iseasi mis turbiini sa sinna panna otsustad (kui kvaliteetse). Aga kui sul peaks hiljem see sama jama tagasi tulema siis saad nende turbiini vahetajate juurde alati tagasi minna ja isegi kui turbiini garantii enam ei kehti, peaks neil ikka aimu olema mis siis tegelikult kastil viga võiks olla, eeldusel, et uus turbiin ikka 30 000km jooksul ära kuluda ei tohiks.
Toon välja lehekülje kus natuke 'võhikutele' kaasaarvatud minule selgitatud mis see turbiin on ja mida ta teeb. http://builderstransmission.com/tcc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks ei oska sinu küsimusele mingisugust vastust anda.
Kahjuks ei oska sinu küsimusele mingisugust vastust anda.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...