Ei taha enam sooja puhuda KORRAS

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Ei taha enam sooja puhuda KORRAS

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Viimati muutis mait1221, 16 Mär 2010, 19:00, muudetud 1 kord kokku.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Ilmselt salongi radikas on kinni.
Sooja mootoriga, lylita kliima valja ( yldse kinni ) siis lase mootoril tootada 3 min ja siis kliima sooja peale ja pohja. Kui alguses tuleb sooja ja siis hakkab jahtuma siis radikas on kinni.
Aitab radika vahetus, u. paev otsa tood.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

4ratast kirjutas:
mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.
Kui alguses tootas siis ei tohiks olla ohk sees, yldiselt salongi radikas ohk tuleb valja esimese pikkema soiduga kui too tegija ei tahtnud korralikult systeemi ara ohutada.

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

Monah kirjutas:Ilmselt salongi radikas on kinni.
Sooja mootoriga, lylita kliima valja ( yldse kinni ) siis lase mootoril tootada 3 min ja siis kliima sooja peale ja pohja. Kui alguses tuleb sooja ja siis hakkab jahtuma siis radikas on kinni.
Aitab radika vahetus, u. paev otsa tood.
Kas ka tuleb uus soendus radiaator osta, või leotatakse sodi sealt seest väla:question: Äkki oskate ka soendus radiaatori orjeteeruvat hinda öelda.

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

4ratast kirjutas:
mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.

Remondist öeldi sama, et võibolla on õhk sees. Aga kuidas see õhutamine välja näeb, kas see toimub automaatselt:question:

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Sojendus radikas u. 1000 kanti vist oli, mitte yle, too maksab seal kordades rohkem, armatuurlaud tuleb maha votta kindlasti. muidu ei paase ligi.

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

Monah kirjutas:Sojendus radikas u. 1000 kanti vist oli, mitte yle, too maksab seal kordades rohkem, armatuurlaud tuleb maha votta kindlasti. muidu ei paase ligi.
Jama värk. Aga eks tuleb see tee ette võtta

kert4
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Okt 2008, 08:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas kert4 »

Kõige lihtsam variant oleks kõige pealt kontrollida kas termostaat töötab korralikult vb on see vigane sest mul omal oli sama asi ja termostaat tahtis vahetamist

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...

[Muudetud: 29-10-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust...
Põhjus miks toru vahetati oli sisse roostetanud auk.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Seda enam. Kas sul esines enne ka sooja probleeme, enne toru vahetust... Soojendus radikast ei tule saast nii sama välja ja suured tükid sinna sisse ei mahu. Ja siis ei oleks sul alguses ka ju sooja tulnud. Aga proovi see versioon ära, mis ülevalpool pakuti. Siis proovi tuulutamist ka. Kui ei aita, siis olen nõus, et umbes, aga enne ei taha lihtsalt uskuda.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

woody kirjutas:Seda enam. Kas sul esines enne ka sooja probleeme, enne toru vahetust... Soojendus radikast ei tule saast nii sama välja ja suured tükid sinna sisse ei mahu. Ja siis ei oleks sul alguses ka ju sooja tulnud. Aga proovi see versioon ära, mis ülevalpool pakuti. Siis proovi tuulutamist ka. Kui ei aita, siis olen nõus, et umbes, aga enne ei taha lihtsalt uskuda.
Tuulutus ei toimi. Kui natuke aega kliima väljas ja uuesti sisse paned siis tuleb natuke sooja. Õhu mullikesi ei tulnud. Enne ei ole sooja puhumine lakkanud. Soendusradika otsadele kahjuks kätega ligi ei pääse, et katsuda nende soojust. Läheb siis radika vahetuseks vist

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Siis vist tuleb ette võtta jah.
Võid arvestada kuni 8 tunnise ajaga, see siis aeg, mille vältel peaks saama radikas vahetatud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

woody kirjutas:Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest.
Jutt õige. Minu kogemustest võib lugeda SIIT.

Radika vahetus 2000.-
Kliima tühj/täit 541.67.-
Radikas 1925.-
Tihend 60.-
Käibemaks 20%: 905.33.-
Hind kokku: 5432.-

Sellised hinnad on Forss'is. Hommikul kaheksast viisin auto sinna ja kuskil kolme paiku päeval hellati, et on valmis.
Radika otsi saab katsuda altpoolt.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...

[Muudetud: 29-10-2009 woody]
Aga kuidas siis seletada et moni nadal auto soitis probleemi vabalt ja siis ilmus valja ohumull?;)

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Enda kogemused olid samasugused. Jooksis õhumull edasi tagasi ja nii pikalt.
Kuigi 93 aasta oma oli auto. See oli üks versioon lihtsalt, omadest kogemustest...

[Muudetud: 29-10-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5654
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

jussike kirjutas:Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.

Sellist võtet pidasin mina ka silmas tegelikult... Aga järelikult väljendasin ennast valesti :blush:
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...

[Muudetud: 29-10-2009 woody]
Ohutum oleks ju kohe alguses paisupaagikork lahti teha:lol:

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Mul oli sama jama peale seda kui teel koju geneka/veepumba rihm katki läks. Sõitsin jahutuspeatustega kuidagi koju, aga kuna veepump ei töötanud ja vedelikku ringi ei ajanud, siis tekkis temperatuuride erinevusest kuhugi õhumull ja pärast rihma vahetust sisse enam sooja ei puhunud. Peale õhutamist jälle ok kõik.

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

jussike kirjutas:Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.

Proovin siis ka seda. Loodan, et ei ole suurem lammutamine kuna pean seda tegema kortermaja ees. Eks annan teada mis välja kukkus.
Kas mootori peab enne soojaks ajama:question:
Kas kellegil sellest kohast pilti või joonist pakkuda ei ole

[Muudetud: 30-10-2009 mait1221]

[Muudetud: 30-10-2009 mait1221]

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

Lammutasin laiali. Auku kahjuks ei leidnud. Kas need kaks toru mis salongi sisse jooksevad on soendusradika omad:question: Igatahes need mõlemad torud olid kuumad.

[Muudetud: 30-10-2009 mait1221]

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Need torud jah, mis salongi jooksevad, siis sellele torule tee otsa sisse auguke, mis on alumine või oli siis parempoolne. See peaks olema väljuv, aga auk tee klambrist ettepoole ( st. salongi poole ja enne kui voolikut nihutad, nii jääb auk sinna, kuhu jussike ja mina mõtleme), nii et kui vooliku tagasi lükkad, siis klamber jääks august mootori poole. Muidu hakkab lekkima jälle.
Kui mõlemad torud kuumad, siis kahtlustan, et äkki ikkagi õhk sees radikas, sest kui radikas umbes oleks, siis üks peaks olema märgatavalt jahedam.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

mait1221
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 29 Okt 2009, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mait1221 »

Radikas kinni ei ole ja õku ka sees ei ole. Ei ava enam mingit sooja klappi kusagil. Kas kellegil on jooniseid armaturialusest?
Peab homme lammutama hakkama.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”