Golf III jahutusvedelik kaob kusagile, siiani ei ole kapoti alt väikse otsimise peale lekkekohta leidnud. Lisaks tuleb ventilatsiooni 3. ja 4. kiiruse peal tööle pannes jahutusvedeliku lõhna salongi. Kas leke võib olla siis salongiradiaatorist? Salongis põrand on kuiv iseenesest. Kus Golfil salongiradiaator asub täpselt ja kuidas sinna ligi pääseda? Kui reaalne on, et salongiventilaator lekkida võib? Või kust oleks lihtsam hakata viga otsima?
Võta mootori õlikork maha, kui on hall ollus seal, siis on plokikaane tihend otsas! St seda et mahlad on koos!
Kui hästi, siis pääsed vaid tihendi vahetamisega.
Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
Õli sisse ei tohiks lekkida, sest õlitase ei ole tõusnud, pealegi on aeg-ajalt näha auto all väikest loiku (kui on kuivemad ilmad). Aga vaatan igaks juhuks õlikorgi üle.
Kas äkki mingi plast korpus katki seal kapoti all, kust välja immitseb. See on G3 mingitel versioonidel tüüp viga. Vaata need üle. Üks siis plokikaane küljel, radika pool. Teine on plokikaane otsas.
Klaasid kipuvad kõik uduseks minema, aga samas ilmad ka niisked praegusel ajal. Kui Rakveresse lähen, siis vaatan plastkorpused üle. Mul Passatil lekkis ka see radika pool olev plastik mõra tõttu.
Tõmba keelega seestpoolt üle esiklaasi,kui tunned magusat maitset,on salongiradikas tuksis.Armatuur maha ja uus asemele. No nii lihtne see päris pole ,aga külmad ilmad on tulemas ju.
Keelega üle klaasi? Natukese rõve tundub, aga kui sedasi vea kindlaks teeb, siis tasub proovimist. Külmad ilmad iseenesest ei ole probleem, sest sooja tuleb ikka. Kas on ka võimalus, et salongiradika juurest ühenduskohast või kusagilt lekib? Lisaks seda, et salongiradikas on uus ja paigaldatud eelmise usaldusväärse omaniku poolt.
kui tosool toas on, siis on vast soojendusradikas katki. Alati ei pea loiku olema. Kas aknad vahepeal ära kuivavad, või on koguaeg udused?
Salongiradikat on lõbus vahetada. Mulle küll meeldib, siis on eriti eht, kui katkise radika kuskilt saad