Ei taha enam sooja puhuda KORRAS
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ei taha enam sooja puhuda KORRAS
Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Viimati muutis mait1221, 16 Mär 2010, 19:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Kui alguses tootas siis ei tohiks olla ohk sees, yldiselt salongi radikas ohk tuleb valja esimese pikkema soiduga kui too tegija ei tahtnud korralikult systeemi ara ohutada.4ratast kirjutas:Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Kas ka tuleb uus soendus radiaator osta, või leotatakse sodi sealt seest välaMonah kirjutas:Ilmselt salongi radikas on kinni.
Sooja mootoriga, lylita kliima valja ( yldse kinni ) siis lase mootoril tootada 3 min ja siis kliima sooja peale ja pohja. Kui alguses tuleb sooja ja siis hakkab jahtuma siis radikas on kinni.
Aitab radika vahetus, u. paev otsa tood.
4ratast kirjutas:Õhk sees näiteks, salongi soendavas radiaatoris siis.mait1221 kirjutas: Tere klubilised!
Mure selline, et auto loobus sooja puhumisest:sniffle: (passat 2001 2.0)
Mõni nädal tagasi vahetati jahutusvedeliku toru mis jooksis plokki sisse. Peale seda töötas kõik nagu kellavärk. Selle nädala algul ei tule enam. Armaturis näitab, et jahutusvedelik on 90 kraadi peal, aga sooja ei tule kusagilt ainult külma. Salongis tosooli haisu ei ole ja klaase ei löö ka uduseks kui kliima on automaadi peal, economiga õrnalt nagu läheb uduseks. Hommikuti tõuseb jahutusvedeliku seiier suhteliselt kiiresti üles. Kas keegi oskaks nõu anda kust viga otsima hakkata.
Ette tänades Mait
Remondist öeldi sama, et võibolla on õhk sees. Aga kuidas see õhutamine välja näeb, kas see toimub automaatselt
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...
[Muudetud: 29-10-2009 woody]
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...
[Muudetud: 29-10-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Põhjus miks toru vahetati oli sisse roostetanud auk.woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust...
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Seda enam. Kas sul esines enne ka sooja probleeme, enne toru vahetust... Soojendus radikast ei tule saast nii sama välja ja suured tükid sinna sisse ei mahu. Ja siis ei oleks sul alguses ka ju sooja tulnud. Aga proovi see versioon ära, mis ülevalpool pakuti. Siis proovi tuulutamist ka. Kui ei aita, siis olen nõus, et umbes, aga enne ei taha lihtsalt uskuda.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Tuulutus ei toimi. Kui natuke aega kliima väljas ja uuesti sisse paned siis tuleb natuke sooja. Õhu mullikesi ei tulnud. Enne ei ole sooja puhumine lakkanud. Soendusradika otsadele kahjuks kätega ligi ei pääse, et katsuda nende soojust. Läheb siis radika vahetuseks vistwoody kirjutas:Seda enam. Kas sul esines enne ka sooja probleeme, enne toru vahetust... Soojendus radikast ei tule saast nii sama välja ja suured tükid sinna sisse ei mahu. Ja siis ei oleks sul alguses ka ju sooja tulnud. Aga proovi see versioon ära, mis ülevalpool pakuti. Siis proovi tuulutamist ka. Kui ei aita, siis olen nõus, et umbes, aga enne ei taha lihtsalt uskuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Jutt õige. Minu kogemustest võib lugeda SIIT.woody kirjutas:Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest.
Radika vahetus 2000.-
Kliima tühj/täit 541.67.-
Radikas 1925.-
Tihend 60.-
Käibemaks 20%: 905.33.-
Hind kokku: 5432.-
Sellised hinnad on Forss'is. Hommikul kaheksast viisin auto sinna ja kuskil kolme paiku päeval hellati, et on valmis.
Radika otsi saab katsuda altpoolt.
Aga kuidas siis seletada et moni nadal auto soitis probleemi vabalt ja siis ilmus valja ohumull?;)woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...
[Muudetud: 29-10-2009 woody]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
jussike kirjutas:Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.
Sellist võtet pidasin mina ka silmas tegelikult... Aga järelikult väljendasin ennast valesti
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Ohutum oleks ju kohe alguses paisupaagikork lahti teha:lol:woody kirjutas:Õhutamiseks lased mootori 90 kraadini soojaks ja siis keerad ettevaatlikult paisupaagi korgi lahti. Alguses natukene, et surve maha lasta, siis päris maha. Siis vaatad, kas paisupaaki tuleb õhumulle sisse, silmaga näha.
(ätt) monah, sõitsin passatiga ka tükk aega ringi, niimoodi, et õhk hullas edasi tagasi. Ise kahtlustasin aga andureid...
Ja soojendus radika vahetus läheb sul suurusjärgus 4000- 5000 eeguni, koos radika hinnaga. Kuskil siin jutt ka sellest. Radikad, ei saa niisama umbe minna, peale toru vahetust... Ja siis alguses tuleb sooja ka veel... Jabur. Pigem kahtlustan õhku...
[Muudetud: 29-10-2009 woody]
Mul oli sama jama peale seda kui teel koju geneka/veepumba rihm katki läks. Sõitsin jahutuspeatustega kuidagi koju, aga kuna veepump ei töötanud ja vedelikku ringi ei ajanud, siis tekkis temperatuuride erinevusest kuhugi õhumull ja pärast rihma vahetust sisse enam sooja ei puhunud. Peale õhutamist jälle ok kõik.
jussike kirjutas:Proovi ikka enne õhutada, kui raha laristama kukud, sest B5 passatil on see õhk ikka jube raske välja tulema.
Võta aku kate tervenisti (see suur osa kah), näed aku kõrval jämedat plastikust ribilist lõdvikut, liiguta seda tahapoole, selle alt ilmuvad välja salongi minevad lõdvikud, ühel neist vist vasakpoolsel on pisike auk (kui pole võid selle ise teha lõdviku otsa lähedale ca 1cm otsast) , liiguta klamber lõdviku peale ja liiguta lõvikut nii palju, et auk tuleks üle salongi radika otsa serva, nüüd peaks õhusegust vedelikku tulema (mootor peab käima, paisupaagi kork kinni), sõber võiks vähe tuure anda, et kiiremini õhk väljuks, kui mullitamine lõpeb, lükka lõdvik tagasi ja klamber peale ning lisa jahutus vedelikku vajaliku normini.
Proovin siis ka seda. Loodan, et ei ole suurem lammutamine kuna pean seda tegema kortermaja ees. Eks annan teada mis välja kukkus.
Kas mootori peab enne soojaks ajama
Kas kellegil sellest kohast pilti või joonist pakkuda ei ole
[Muudetud: 30-10-2009 mait1221]
[Muudetud: 30-10-2009 mait1221]
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Need torud jah, mis salongi jooksevad, siis sellele torule tee otsa sisse auguke, mis on alumine või oli siis parempoolne. See peaks olema väljuv, aga auk tee klambrist ettepoole ( st. salongi poole ja enne kui voolikut nihutad, nii jääb auk sinna, kuhu jussike ja mina mõtleme), nii et kui vooliku tagasi lükkad, siis klamber jääks august mootori poole. Muidu hakkab lekkima jälle.
Kui mõlemad torud kuumad, siis kahtlustan, et äkki ikkagi õhk sees radikas, sest kui radikas umbes oleks, siis üks peaks olema märgatavalt jahedam.
Kui mõlemad torud kuumad, siis kahtlustan, et äkki ikkagi õhk sees radikas, sest kui radikas umbes oleks, siis üks peaks olema märgatavalt jahedam.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!