Golf 4 väriseb.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Golf 4 väriseb.

Lugemata postitus Postitas sass098 »

olen siis suure probleemi otsas,nimelt kuskil suve paiku otsustas mu 99 aasta golf 4 1,6 käsikast loobuda sisemisest juhipoolesest pooltelje otsast,ega siis midagi sai pandud uus aga peale vahetust tekkis värin,just ainult paremale keerates ,vaba käik ei mõjuta ning kui gaasi juurde ammad paremkurvil jääb nagu vähemaks,sai veidike aega värinaga sõidetud ja läks see sama ots uuesti katki,peale uut vahetust jäi sama lugu.Mis väriseb?.Tänase päevani ei ole suutnud välja mõelda,vahetanud olen sarniirid,stabika kondid,kõik pooltelje otsad,proovitud alla erinevaid velgi,katuses velje kõverust,just nädal tagasi sain kätte remondist käigukasti(DUU)kartuses et on käigukast või laagrid vigased,ei olnud,kast oli korras,vahetasin ära mõlema poole rattalaagrid,siiani pole ükski tegu mõjunud,värin on ikka.Huvitav asi on see,et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,jutt siis ikka juhipoolsest osast,värin jäi tunduvalt väiksemaks,täiesti kannatas juba sõita normaalselt,aga seda oli ka aint nädalaks,kui tartu kesklinnas pooltelje sisemine ots jälle laiali lendas,lasin siis uue Forssist ostetud otsa panna ja kodu teel selgus et nüüd värin hullem kui kunagi varem,ilmselt on uus ots niipalju jäik ja vana ots andis loksuda,kontrollitud veel mootori padjad ning pidurikettad,loksu käega poolteljest kinni võttes ja liigutades ei ole,õrnalt küljepeale on aga see on normaalne.Küsimus siis selline et mis on probleemiks,ei suuda enam välja mõelda mis põhjustab värinat,auto üles tõstes ja lastes sõita siis silma järgi midagi ei ütle.Minu mõistus sellekohapealt on otsas,äkki on siin targemaid mehi...

[Muudetud: 24-10-2009 sass098]

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

Minu G4'l läks ka väga väikese vahega 2 sisemist pooltelje otsa. Küsisin päris mitme inimese käest nõu ja lõpuks arvati, et pooltelg kõver. Ostsin romulast uue pooltelje, millel olid ka otsad küljes ja nendega sõidan siiamaani (rohkem, kui aasta).

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Tahtsin sama asjani jõuda, milleni Janno 25. Äkki sul pooltelg ise kõver, vaheta ära siis saad targemaks.
See nagu ainuke võimalus veel, kui oled juba kasti ära kontrollinud ja roolilati ära vahetanud ning kogu esimese osa ära vahetanud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,nagu ma ennist mainisin on latt juba vahetatud,vana lati panin treipinki ja selgus et latil polnud viga midagi,ainult nuut oli kehvakese võitu jäänud,uus latt on ka sirge aga nuut korras,roolilatt on vahetamata,kuid mismoodi saab roolilatt mõjutada?

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

sass098 kirjutas:et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,nagu ma ennist mainisin on latt juba vahetatud,vana lati panin treipinki ja selgus et latil polnud viga midagi,ainult nuut oli kehvakese võitu jäänud,uus latt on ka sirge aga nuut korras,roolilatt on vahetamata,kuid mismoodi saab roolilatt mõjutada?
Latti all tavaliselt mõeldakse roolilatti. Pooltelg on ikka pooltelg.
Aga kui nuut kehvavõitu, siis võib olla sealt see viga tulenebki. Otsa ja pooltelje nuutide vahel väike loks ja see seda vibra võibki põhjustada. Ja sõites loksutab juba nii palju, et varsti lihtsalt lendab laiali.

[Muudetud: 24-10-2009 Janno25]

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Nüüd oleneb palju sul see ots seal nuudi peal käib...
Ja kahjuks sain aru jah, et vahetasid roolilatti ära, võta sa kinni kumb valesti väljendus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

Minu viga,aga roolilatt on vahetamata,uue pooltelje latil ots enam ei loksu,vanaga küll loksus.Tehtud sai veel paar korda sellist katset et võtsin lühema pooltelje alt ära,sarniir kinni ja rattalaagrile üks vana välimine ots sisse ja seejärel köiega teise auto järgi,vedades täielik vaikus,panen pooltelje tagasi jama majas,samas mõlemad otsad uued,lattil otsad ei loksu,käigukast korras,rattalaager vahetatud.äkki mõjutab asja see et see auto on olnud avariiline sellesse otsa,küll mitte tugevalt aga väike kõks siiski

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kas sai rattasse ka paugu? Kui sai, siis äkki rattarumm ise vigane, kõver või midagi... Äkki väänas flantsi ära või muud sarnast.
Samas võib ka käigukasti poolt see flanst mingi defektiga olla...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

käigukasti ots kontorollitud,ise arvasin ka et äkki on rumm vigane,täpselt ei tea kuhu laksu sai,itaalias on saanud,tean et on saanud juhipoolsesse otsa,kapott tiib ja tuli vahetatud.

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

Täna siis sai käidud igaks juhuks sillastendis et üle kontrollida kalded,esiots kõik ilusti paigas,aint tagumised rattad ivake lääpas,aga taguots kahjuks pole reguleeritav.Värin on ikka veel,ei teagi kas rummu vahetus mõjuks.Päris tühja ei taha ka 1000kr maksta nagu käigukasti remont ja ülejäänud jupid kõik on läinud,äkki mõjub,siiani pole mõjunud,no mõjusid aga rahakotile..
Ega keegi mingi summa eest proovida ei tahaks anda kui kellegil rumm üle,kui toimib ostan ära kui ei saad tagasi ja maksan mingi õilsa tänuraha.?

[Muudetud: 27-10-2009 sass098]

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

Tänase seisuga sai ära testitud ka teine käändtelg,tulemus-sama seis mis koguaeg.Paras aeg otsida loll kes sisse sõidaks nii et ise süüdi ei jää...

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Sul lammutab sisemist otsa jah? Mina arvan, et äkki sebid kuskilt endale kasti poolse flantsi, äkki on selle kuidagi kõveraks väänanud või on äkki mingi lõhe vms sees. Sest see on veel ainuke asi mis pähe tuleb.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

sisemist otsa jah,juhipoolset,aga kahjuks on flants juba treipinki näinud...

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Ja oli sirge?:crazy:
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] mis asi see siis nagu on... Püüan midagi veel välja mõelda...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

väideti mulle jah et on sirge...mul on mõtted täiesti otsas igatahes,suurim lootus oli et difri laagrid aga no ei olnud.Siiani olen käinud kaks korda carstopis ja erinevate tarkade meeste juures,siiani on õlgu kehitatud ja öeldud et no ei kujuta ettegi,samas kuskil peab olema lahendus ju.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Peab. Aga mõtleme veel.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

sõbrad väidavad kõik ühest suust et viga peab siiski olema diferentsiaalis,kuigi ta kontrollis käis,nimelt siis roosnaallikul teeb üks firma kaste,väidetakse et tasuks uuesti kontrollida ei ole midagi muud võimalikku põhjust,kuid kus saab veel kontrollida lihtsalt difrit ilma et ma taas varanduse peaks tasuma?

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

up

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Äkki on mõni mootori padi otsas, väänab mootori vale nurga alla pooltelje suhtes?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

kolmnurk
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 24 Jaan 2008, 19:25
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas kolmnurk »

kasti otsas flants "kaheksas" ei või olla?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

See on kontrollitud tal juba.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

sass098
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
Asukoht: Tartu/Palamuse

Lugemata postitus Postitas sass098 »

ma mõtlesin ise ka patjade peale,peaks proovima panema kaks seibi vahele padja kinnitusele,kas läheb hulleks või paremaks,flants oli mul esimene mõte,see ammu kontrollitud jah.

Vasta

Mine “Ülekanne”