1,9 td käivitamisel sinine/valge suits

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 195
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

1,9 td käivitamisel sinine/valge suits

Lugemata postitus Postitas Markko »

Tere,
Mina kui noorem traktorist ehk äsjane diisli omanik ei ole veel nende diislite hingeeluga päris kursis ja ei oska arvata mis autol viga võiks olla.
Nimelt G3 1,9 td 55 kW lööb käivitades tagant sinise/valge suitsu välja ja mitte natuke vaid ikka korraliku suitsukatte. Vahet ei ole kas käivitada külma või sooja mootoriga ja kas kasutada pritsenurga muutjat / tooreklappi või mitte. Käivitub ilusti ja sõiduajal, ega ka kiirendades ei ole mingit suitsu taga. Mineku üle ka nagu väga ei kurda. Milles võiks probleem olla?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Aga kas mõnda vedelikku ka üleliia kaob? Peale diisli muidugi..

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

tobimarg kirjutas:Aga kas mõnda vedelikku ka üleliia kaob? Peale diisli muidugi..

Hea lause!:lol::lol:

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 195
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

Pole nagu tähele pannud, aga samas ma alles neli päeva selle auto omanik ka, nii et ei tea hetkel, siiamaani pole midagi kadunud ja ka diislikütust ei kulu üleliia.

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

võiksid lasta rihmamärgid ülevaadata mõnel asjatundjal!
ja ka surved silindrites kas seal on midagi või pole miskit vb täiesti küpse omadega:thumbdown:

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

Heiki007 kirjutas:
tobimarg kirjutas:Aga kas mõnda vedelikku ka üleliia kaob? Peale diisli muidugi..

Hea lause!:lol::lol:

Klaasipesuvedelikku nt. w?:lol:

jargo5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Sept 2008, 09:24
Telefon: 5174662
Auto: VW Sharan 1,9 TDI PD 85KW
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas jargo5 »

Enda autol oli sama probleem ja aitas klapisääre tihendite vahetus.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

mul kunagi ajas 1.9 tdi sinist välja...sai klapisääretihendid vahetatud ..ja ei muutund miskit...siis alles tuli välja et turbo on läbi..ja jube kallis lõbu oli.

jawarider2
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 04 Sept 2008, 16:20
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas jawarider2 »

valge suits
Viimati muutis jawarider2, 27 Nov 2018, 19:10, muudetud 1 kord kokku.

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Mul vw caravelle ja ka ajab vahel. Ongi imelik et ükspäev ajab ja teinepäev mitte. Samas sooja mootoriga pole mdiagi.
Vanakool

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

jawarider2 kirjutas:valge suits...see nagu ütleks et hõre on:)
kindel we, äkki on auruga tegu :bigsmile:

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

onusnooker kirjutas:
jawarider2 kirjutas:valge suits...see nagu ütleks et hõre on:)
kindel we, äkki on auruga tegu :bigsmile:
diisel mootor ja hõre, on tegelikult väga kriitiline teema, sellega võib mootor lõhkuma minna.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui hõre,kulunud,kompressiooni pole on käivitusega kohe jama. Lõhkuma läksid 2-taktilised diislid.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Raimo182 kirjutas:Mul vw caravelle ja ka ajab vahel. Ongi imelik et ükspäev ajab ja teinepäev mitte. Samas sooja mootoriga pole mdiagi.

Kas see mitte katalüsaatorite tööga seoses nii, ei ole ?
Ja midagi imelikku ei tohiks seega olla...

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Kuna caravellel mootor taga, siis katist võib ainult und näha. Muidugi masin on vana ja annan talle andeks selle külmalt suitsemise´(86/1.6td/51kW). Õli söb ka ikka päris parajalt. Klapisääre tihendid katsun ära vahetada sel nädalal ja vaatab mis siis saab. Probleemne koht on tal jahutusvedeliku paisupaak. Vedeliku näit täiesti normis ja tunudb, et vedelik ei kao kuskile, samas töötav mootor tõmbab paagi alati tühjemaks ja tuli hakkab vilkuma, kuigi temp. on täiesti normis. Masinal on veel mingi imelik veesüsteem, varem pole sellist näinud, et lisaks paisupaagile on tal veel üks lisa paak, kust, siis tõmbab vedelikku juurde ja üleliigse laseb tagasi?! Klapp tundub toimivat, aga millegipärast ei tõmba paagist peale.
Vanakool

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

...ja veel. Masinal on suht pikk käivitus, vahel ei taha minnagi enne kui paar kolm korda on küünlaid antud. Kuna diislite kohapealt olen veel täiesti roheline, siis ise kahtlustan pihusteid ja eelsojendusküünlaid?! Muidugi käivitamisel peab toorest ka andma tiba. Veel on tal gaasitrossi juures üks imelik vaakumklapp, mille toru tuleb sisselaske kollektorist. Milleks see vajalik? tundub, et se ei taha töötada, üks mees ütles, et see on mingi gaasi regul. klapp, mis külma mootoriga peaks rakenduma?!. Soojalt mootor tuksub nagu ikka, mõnus diisli müra :)
Vanakool

Vasta

Mine “Diislid”