1,9 td käivitamisel sinine/valge suits
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
1,9 td käivitamisel sinine/valge suits
Tere,
Mina kui noorem traktorist ehk äsjane diisli omanik ei ole veel nende diislite hingeeluga päris kursis ja ei oska arvata mis autol viga võiks olla.
Nimelt G3 1,9 td 55 kW lööb käivitades tagant sinise/valge suitsu välja ja mitte natuke vaid ikka korraliku suitsukatte. Vahet ei ole kas käivitada külma või sooja mootoriga ja kas kasutada pritsenurga muutjat / tooreklappi või mitte. Käivitub ilusti ja sõiduajal, ega ka kiirendades ei ole mingit suitsu taga. Mineku üle ka nagu väga ei kurda. Milles võiks probleem olla?
Mina kui noorem traktorist ehk äsjane diisli omanik ei ole veel nende diislite hingeeluga päris kursis ja ei oska arvata mis autol viga võiks olla.
Nimelt G3 1,9 td 55 kW lööb käivitades tagant sinise/valge suitsu välja ja mitte natuke vaid ikka korraliku suitsukatte. Vahet ei ole kas käivitada külma või sooja mootoriga ja kas kasutada pritsenurga muutjat / tooreklappi või mitte. Käivitub ilusti ja sõiduajal, ega ka kiirendades ei ole mingit suitsu taga. Mineku üle ka nagu väga ei kurda. Milles võiks probleem olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
- Auto: Passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Sept 2008, 16:20
- Asukoht: tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Kuna caravellel mootor taga, siis katist võib ainult und näha. Muidugi masin on vana ja annan talle andeks selle külmalt suitsemise´(86/1.6td/51kW). Õli söb ka ikka päris parajalt. Klapisääre tihendid katsun ära vahetada sel nädalal ja vaatab mis siis saab. Probleemne koht on tal jahutusvedeliku paisupaak. Vedeliku näit täiesti normis ja tunudb, et vedelik ei kao kuskile, samas töötav mootor tõmbab paagi alati tühjemaks ja tuli hakkab vilkuma, kuigi temp. on täiesti normis. Masinal on veel mingi imelik veesüsteem, varem pole sellist näinud, et lisaks paisupaagile on tal veel üks lisa paak, kust, siis tõmbab vedelikku juurde ja üleliigse laseb tagasi?! Klapp tundub toimivat, aga millegipärast ei tõmba paagist peale.
Vanakool
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
...ja veel. Masinal on suht pikk käivitus, vahel ei taha minnagi enne kui paar kolm korda on küünlaid antud. Kuna diislite kohapealt olen veel täiesti roheline, siis ise kahtlustan pihusteid ja eelsojendusküünlaid?! Muidugi käivitamisel peab toorest ka andma tiba. Veel on tal gaasitrossi juures üks imelik vaakumklapp, mille toru tuleb sisselaske kollektorist. Milleks see vajalik? tundub, et se ei taha töötada, üks mees ütles, et see on mingi gaasi regul. klapp, mis külma mootoriga peaks rakenduma?!. Soojalt mootor tuksub nagu ikka, mõnus diisli müra 

Vanakool