Golf 4 väriseb.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
- Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
- Asukoht: Tartu/Palamuse
Golf 4 väriseb.
olen siis suure probleemi otsas,nimelt kuskil suve paiku otsustas mu 99 aasta golf 4 1,6 käsikast loobuda sisemisest juhipoolesest pooltelje otsast,ega siis midagi sai pandud uus aga peale vahetust tekkis värin,just ainult paremale keerates ,vaba käik ei mõjuta ning kui gaasi juurde ammad paremkurvil jääb nagu vähemaks,sai veidike aega värinaga sõidetud ja läks see sama ots uuesti katki,peale uut vahetust jäi sama lugu.Mis väriseb?.Tänase päevani ei ole suutnud välja mõelda,vahetanud olen sarniirid,stabika kondid,kõik pooltelje otsad,proovitud alla erinevaid velgi,katuses velje kõverust,just nädal tagasi sain kätte remondist käigukasti(DUU)kartuses et on käigukast või laagrid vigased,ei olnud,kast oli korras,vahetasin ära mõlema poole rattalaagrid,siiani pole ükski tegu mõjunud,värin on ikka.Huvitav asi on see,et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,jutt siis ikka juhipoolsest osast,värin jäi tunduvalt väiksemaks,täiesti kannatas juba sõita normaalselt,aga seda oli ka aint nädalaks,kui tartu kesklinnas pooltelje sisemine ots jälle laiali lendas,lasin siis uue Forssist ostetud otsa panna ja kodu teel selgus et nüüd värin hullem kui kunagi varem,ilmselt on uus ots niipalju jäik ja vana ots andis loksuda,kontrollitud veel mootori padjad ning pidurikettad,loksu käega poolteljest kinni võttes ja liigutades ei ole,õrnalt küljepeale on aga see on normaalne.Küsimus siis selline et mis on probleemiks,ei suuda enam välja mõelda mis põhjustab värinat,auto üles tõstes ja lastes sõita siis silma järgi midagi ei ütle.Minu mõistus sellekohapealt on otsas,äkki on siin targemaid mehi...
[Muudetud: 24-10-2009 sass098]
[Muudetud: 24-10-2009 sass098]
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
- Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
- Asukoht: Tartu/Palamuse
et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,nagu ma ennist mainisin on latt juba vahetatud,vana lati panin treipinki ja selgus et latil polnud viga midagi,ainult nuut oli kehvakese võitu jäänud,uus latt on ka sirge aga nuut korras,roolilatt on vahetamata,kuid mismoodi saab roolilatt mõjutada?
-
- Huviline
- Postitusi: 367
- Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
- Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
- Asukoht: Pärnu
Latti all tavaliselt mõeldakse roolilatti. Pooltelg on ikka pooltelg.sass098 kirjutas:et ma ostsin lammutusest uue lati koos otstega ja panin külge,nagu ma ennist mainisin on latt juba vahetatud,vana lati panin treipinki ja selgus et latil polnud viga midagi,ainult nuut oli kehvakese võitu jäänud,uus latt on ka sirge aga nuut korras,roolilatt on vahetamata,kuid mismoodi saab roolilatt mõjutada?
Aga kui nuut kehvavõitu, siis võib olla sealt see viga tulenebki. Otsa ja pooltelje nuutide vahel väike loks ja see seda vibra võibki põhjustada. Ja sõites loksutab juba nii palju, et varsti lihtsalt lendab laiali.
[Muudetud: 24-10-2009 Janno25]
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
- Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
- Asukoht: Tartu/Palamuse
Minu viga,aga roolilatt on vahetamata,uue pooltelje latil ots enam ei loksu,vanaga küll loksus.Tehtud sai veel paar korda sellist katset et võtsin lühema pooltelje alt ära,sarniir kinni ja rattalaagrile üks vana välimine ots sisse ja seejärel köiega teise auto järgi,vedades täielik vaikus,panen pooltelje tagasi jama majas,samas mõlemad otsad uued,lattil otsad ei loksu,käigukast korras,rattalaager vahetatud.äkki mõjutab asja see et see auto on olnud avariiline sellesse otsa,küll mitte tugevalt aga väike kõks siiski
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
- Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
- Asukoht: Tartu/Palamuse
Täna siis sai käidud igaks juhuks sillastendis et üle kontrollida kalded,esiots kõik ilusti paigas,aint tagumised rattad ivake lääpas,aga taguots kahjuks pole reguleeritav.Värin on ikka veel,ei teagi kas rummu vahetus mõjuks.Päris tühja ei taha ka 1000kr maksta nagu käigukasti remont ja ülejäänud jupid kõik on läinud,äkki mõjub,siiani pole mõjunud,no mõjusid aga rahakotile..
Ega keegi mingi summa eest proovida ei tahaks anda kui kellegil rumm üle,kui toimib ostan ära kui ei saad tagasi ja maksan mingi õilsa tänuraha.?
[Muudetud: 27-10-2009 sass098]
Ega keegi mingi summa eest proovida ei tahaks anda kui kellegil rumm üle,kui toimib ostan ära kui ei saad tagasi ja maksan mingi õilsa tänuraha.?
[Muudetud: 27-10-2009 sass098]
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Sept 2009, 16:28
- Auto: VW Golf 4 1.6SR & Audi a4 2.5tdi & Suzuki gsz400
- Asukoht: Tartu/Palamuse
sõbrad väidavad kõik ühest suust et viga peab siiski olema diferentsiaalis,kuigi ta kontrollis käis,nimelt siis roosnaallikul teeb üks firma kaste,väidetakse et tasuks uuesti kontrollida ei ole midagi muud võimalikku põhjust,kuid kus saab veel kontrollida lihtsalt difrit ilma et ma taas varanduse peaks tasuma?