K: VAG 1.8T bov
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 15 Juun 2009, 22:08
- Auto: Seat Leon 2005 FR 1.8T, Audi A6 C7 3.0TDI
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
K: VAG 1.8T bov
On keegi kasutanud sellist bov klappi vag 1.8 t mooril ? Olen kuulnud et tehase plastikust klapp pidi niru võitu olema.
http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMDVSPLTR
http://www.ecodetuning.com/shop/cart.ph ... ail&p=1338
[Muudetud: 5-11-2009 HallivatimeesGTI]
http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMDVSPLTR
http://www.ecodetuning.com/shop/cart.ph ... ail&p=1338
[Muudetud: 5-11-2009 HallivatimeesGTI]
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
See klapp on rohkem selle effektiga et järsult gaasi üles lastes teeb kõvema "turtsatuse" kui originaal klapp...samas laseb see ka osa õhku välja ja see ei ole 1,8T õhulugejaga mootorile ilmselt kõige parem variant...
Originaal klapp pidavat just mõnede väitel vägagi hea olema.
Originaal klapp pidavat just mõnede väitel vägagi hea olema.
VW Passat 1.8T 97a 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
VAG 1.8T mootoritel, millel õhulugeja kohe peale filtrit, ei soovitata kasutada BOV klappi, mis laseb rõhu atmosfääri, sellisel juhul hakkab aju vale infot saama.
Ma tean juhuseid, kus 2.2T audidel on õhulugeja viidud surve poole peale, ehk siis turbo külma poole ja sisselaske kolde vahele, ning paigaldatud BOV , mis sellest arvata?
[Muudetud: 5-11-2009 spool]
Ma tean juhuseid, kus 2.2T audidel on õhulugeja viidud surve poole peale, ehk siis turbo külma poole ja sisselaske kolde vahele, ning paigaldatud BOV , mis sellest arvata?
[Muudetud: 5-11-2009 spool]
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1352
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Ei soovitaks seda teha, kuna õhu liikumise kiirus torus muutub ja MAF hakkab vale infot andma.
Seda saab ajus chip-tuninguga seadistada aga eeldab ilmselt kustom mappimist.
Et asjas 100% kindel olla võib teha katse mõõtes mingitel tingimustel MAF-i pinget enne ja pärast.
Kui on tõesti isu hääle järgi, siis kindla peale minek on soetada Forge Splitter BOV, seda olen ise installinud tuttava 1.8T mootorile ja toimib.
Seda saab ajus chip-tuninguga seadistada aga eeldab ilmselt kustom mappimist.
Et asjas 100% kindel olla võib teha katse mõõtes mingitel tingimustel MAF-i pinget enne ja pärast.
Kui on tõesti isu hääle järgi, siis kindla peale minek on soetada Forge Splitter BOV, seda olen ise installinud tuttava 1.8T mootorile ja toimib.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 15 Juun 2009, 22:08
- Auto: Seat Leon 2005 FR 1.8T, Audi A6 C7 3.0TDI
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 15 Juun 2009, 22:08
- Auto: Seat Leon 2005 FR 1.8T, Audi A6 C7 3.0TDI
- Asukoht: Rapla
- Kontakt:
Js Power Shop (xenon-eesti.ee) pakkus seda 3700.-
Siin ka üks link http://webshop.stalem.ee/est/?page=info ... 6.249.72.7
Siin ka üks link http://webshop.stalem.ee/est/?page=info ... 6.249.72.7
-
- Huviline
- Postitusi: 135
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
- Asukoht: Pärnumaa
enda 1.8t peal Simoni racing bov, auto ilma chipita ning õhulugeja oma õiges kohas e. peale filtrit ning ainuke asi mis tehase org. mootorist erinev on käigu vahetusel rikkam segu, muud midagi. Aga üldiselt on minu mootoril juba tehasest igast vaakum asju tunduvalt vähem küljes. Mootor siis AGU tähisega.