LUKKU
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Turbo puksid peavadki õli läbi laskma kuna võlli ja puksi vahel on lõtk 0,05mm.Omakorda puksi ja korpuse vahel 0,05mm.tobimarg kirjutas:Turbo puksid võivad külmalt õli läbi lasta vms. Või võibolla valgub õli kuidagi sisselaskesse seistes. Samas võib ka mõni pihusti veiderdada külmalt. Endal lööb vahest käivitamise hetkel sutsu sinist aga see kaob ära kohe. Ja käivitub väga hästi (81KW TDI).
Turbol hoiavad õli kolvirõngaga sarnased rõngad.
Tervitades Rein.
Turbo remont ja treimine.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Endal juba ammusest ajast sama jama, et peale pikemat seismist viskab kiirendades alguses sinist, kuid kaob peale veidikese sõitmist ära. Ja käivitades samas mitte midagi, ainult kiirendades. Ise sain võimaliku põhjuse teada lõpuks peale ülemise turbo lõdviku ja alumise lõdviku kontrolli. Alumises polnud õli eriti(näpu sai veits märjaks) kuid ülemises seda jama rohkem koos muu saastaga. Lõpuks sai karteri tuulutust kontrollitud ja selgus, et kui lasta pöörded nii 2500-3000 peale, siis viskab väikeste pritsmetena sealt sisselaskesse ja arvatavasti kui masin seisma jätta, koguneb seda põlemata õli, mis lõdvikusse pritsinud, kusagile veidi rohkem ja siis alguses kiirendades see õli kogus liiga suur ja ongi sinine tagant väljas. Nii et võid kontrollida, ega karterituulutusest seda sinna ei viska. Kuid põhjust miks see nii, ma ei oska öelda, oleks soov isegi teada.
Diesel Power KEEPS ME GOING