G2 ei taha külmalt kohe käivituda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
G2 ei taha külmalt kohe käivituda
Probleem jätkuvalt mootori käivitumisega ja ideed hetkel otsas.
Tegu G2 1.8 102kW KR mootoriga. Külmalt käivitades peab mitmeid ja mitmeid kordi süüdet andma, et mingi hetk siis käima läheks. Võtit tagasi keerates teeb korraks "turts" nagu saaks sädeme peale. Soojast peast käivitub korralikult ja kui pikemalt sõitnud olen, siis käivitamisel nagu pooks kinni.
- Vahetatud on süütelukupõhjasid nõrkemiseni. Proovitud on ka versiooni, et äkki ei lükka võti süüteluku plaati korralikult kokku. Ei olnud viga selles. Süüteluku vahele on pandud relee, kuna oli kahtlus et liiga suur pinge sellele lõpetab liiga kiiresti asjanduse elutee.
- Jagaja kaas koos rootoriga vahetatud uue vastu. Niiskust ei ole ja sõidu aja ei puterda. Samuti vahetatud kõrgepinge kaabel jagaja ja süütepooli vahel.
- Starteri pendiks vahetatud kuu tagasi uue vastu.
- kapoti all olevad kere-, starteri- ja mootori-vahelised juhtmed üle kontrollitud ja puhastatud.
Ideid?
Tegu G2 1.8 102kW KR mootoriga. Külmalt käivitades peab mitmeid ja mitmeid kordi süüdet andma, et mingi hetk siis käima läheks. Võtit tagasi keerates teeb korraks "turts" nagu saaks sädeme peale. Soojast peast käivitub korralikult ja kui pikemalt sõitnud olen, siis käivitamisel nagu pooks kinni.
- Vahetatud on süütelukupõhjasid nõrkemiseni. Proovitud on ka versiooni, et äkki ei lükka võti süüteluku plaati korralikult kokku. Ei olnud viga selles. Süüteluku vahele on pandud relee, kuna oli kahtlus et liiga suur pinge sellele lõpetab liiga kiiresti asjanduse elutee.
- Jagaja kaas koos rootoriga vahetatud uue vastu. Niiskust ei ole ja sõidu aja ei puterda. Samuti vahetatud kõrgepinge kaabel jagaja ja süütepooli vahel.
- Starteri pendiks vahetatud kuu tagasi uue vastu.
- kapoti all olevad kere-, starteri- ja mootori-vahelised juhtmed üle kontrollitud ja puhastatud.
Ideid?
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
See, et mul tühikäik külmast peast ei toimi, on eraldi teema. Kui õli temp on kusagil 70 peal, siis hakkab tühikäik ka kenasti toimima ja töösooja motooriga töötab mootor kenasti. Seega ma hetkel bensiini survehoidja välistaks.SeMpRoM kirjutas:KUi ta ei taha käima jääda äkki benzu surve oidja on kutju!!!
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
OK, proovin selle starteri tõmberelee pealt voolu võtmise lähiajal ära.
Aga kas keegi seletaks kuidas 16V-l see külmkäivituspihusti ja thermotime switch koos toimivad? 8V saan aru, et viimane annab külmkäivituspihustile signaali seni kuni mootori temp on alla 30C. Või sinna tuleb signaal ainult peale käivitamise ajaks ja külmast peast tühikäiku reguleeritakse tühikäigu-klapiga?
Haynesi manuaal ei räägi sellest kahjuks eriti midagi.
Aga kas keegi seletaks kuidas 16V-l see külmkäivituspihusti ja thermotime switch koos toimivad? 8V saan aru, et viimane annab külmkäivituspihustile signaali seni kuni mootori temp on alla 30C. Või sinna tuleb signaal ainult peale käivitamise ajaks ja külmast peast tühikäiku reguleeritakse tühikäigu-klapiga?
Haynesi manuaal ei räägi sellest kahjuks eriti midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
- Asukoht: Jõhvi
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Loogiliselt võttes küll jah. Kui muidu peaks see külmkäivituspihusti oma tööd tegema alla 30C töötemperatuuri juures, siis starterist vedades saab ta igakord oma särtsu kätte.kristo1990 kirjutas:Kui nüüd see starteriga trikk ära teha, kas siis soojast peast hakkab ka pihusti tööle?
[Muudetud: 20-11-2009 kristo1990]
Minul aga katse tehtud ja sedakorda orgunnisin lihtsalt kontroll-lambi ja ühendasin ta külmkäivituspihusti klemmide külge. Tulemus oli, et vool tuleb ikkagi ka ilma starteri tõmberelee pealt vedamata.
Kas pihusti töötamist saab kontrollida kui ta lahti võtta ja mootorit käivitada? Peaks juu pihustama hakkama? Kuidas külma mootori korral käivitades tühikäiguklapp olema peab? Kinnises asendis? Normaalasend on tal lahti?
Hannes kunagi rääkis, et vanematel mudelitel oli selle asemel termoanduriga mehaaniline klapp. Kui keeruline oleks sellist asja külge aretada?
-
- Huviline
- Postitusi: 308
- Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
- Telefon: 56150709
- Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
- Asukoht: viljandi
mul pole soojalt käivitamisega probleeme tekkinud(juhul kui külmkäivituspihusti on tõmberelee all)(see on mul algusest peale nii olnud). Külmalt tõmbab pöörded u. 2500rpm-i peale ja kui tühikäigumootoril pistik ära tõmmata, siis hakkab normaalsetel pööretel tööle.(pistiku tagasipanekuga ei muutu enam pöörded.) Aga kui päris ilma tühikäigumootorita käima panna siis käima ei jää...mina ei oska viga kuskilt otsida.
Algselt peaks olema tühikäigumootori klapp kinni, ning kui vajadus tekib lisaõhu järgi siis avatakse klapp ning juhitakse lisaõhk koos külmkäivituspihusti kütusega kollektorisse.
Kui sa pihusti ära võtad ja starterit annad, siis peab tõepoolest sealt kütust pihustama.
Algselt peaks olema tühikäigumootori klapp kinni, ning kui vajadus tekib lisaõhu järgi siis avatakse klapp ning juhitakse lisaõhk koos külmkäivituspihusti kütusega kollektorisse.
Kui sa pihusti ära võtad ja starterit annad, siis peab tõepoolest sealt kütust pihustama.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Nädalavahetusel panin tagasi vanad küünlad, mis mind olid ausalt oma paar-kolm aastat juba teeninud ja olid Hannese poolt sinna pandud. Ei teagi miks ma need kolme elektroodiga variantide vastu vahetasin, aga si** otsus oli. Hetkel on külmalt käivitunud tunduvalt paremini.
Tühikäiguklapp pole mul kunagi oma otstarvet täitnud, kuigi katki ta pole. Lihtsalt signaali sinna peale ei tule. Karbike salongi keskkonsooli all on ka korras. Viga ilmselt kusagil elektrisüsteemis aga pole niipalju aega ja tarkust, et seda viga otsima hakata.
Tühikäiguklapp pole mul kunagi oma otstarvet täitnud, kuigi katki ta pole. Lihtsalt signaali sinna peale ei tule. Karbike salongi keskkonsooli all on ka korras. Viga ilmselt kusagil elektrisüsteemis aga pole niipalju aega ja tarkust, et seda viga otsima hakata.