Niisiis mina ka oma muredega.
Alates külma ajast mootor hakkas jooma kütust linnas u.15l vo rohkemgi. Maantel kõik ok. Panin tähele kui seier näitas poolt kuigi sai alles nädalalguses täistangitud. Mõõtsin seda jäänud pool paagi sain 150 km, u.25 liitriga paagis. Nüüd mootor vahepeal hetkeks kaotab tõmmet. Ja tühikäigul ka on probleeme.
Auto ostetud juulis
Mootor algusest peale sõi linnas rohkem kütust u. 10l. Maanteel oli kõik ok, vahel langes 6.5 peale. See on MFA järgi, ise mõõtes sain sarnaseid numbreid. Aga kui linnas pika maad sõita siis kütusekulu langes 9-ni ja mina olin rahul.
Algusest, oli ka probleem et tühikäigul viskas pöördeid äkkiliselt 2-2.2 k, sügisel aga see kadus.
Mootori norm pöörded 700-1000 nägin harva ja ainult sooja mootoriga käivitades.
Tahaks mingi infi, mida kontrollida, kuidas kus? Sest ise olen suht null.
G3 1.8 66 kW mootorikood ABS, kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=50264" onclick="window.open(this.href);return false;
lambda kohta jutt seal lõpus.
[Muudetud: 16-11-2009 veiqqq]
lambda kohta jutt seal lõpus.
[Muudetud: 16-11-2009 veiqqq]
tänud, praegu sai mõõdetud väga väga umbes 20l peale oli 200 km linnasõitu, ikka palju, sest liigun ka öösiti kui tänavad on tühjad. MFA näitab 10l/100km pärast 3-4 km linnasõitu.
Täna märkasin, et mootor omavoliliselt võtab rohkem või vähem gaasi, samuti nagu tühikäigul, viskas pöördeid ülesse. Ja paar korda käivitas 3 tsülindriga, surutasin-käivitasin kõik oli ok. Kas see ei või olla gaasitrossile järgnev süsteem? ei tea eesti keeles õiget nimetust
Täna märkasin, et mootor omavoliliselt võtab rohkem või vähem gaasi, samuti nagu tühikäigul, viskas pöördeid ülesse. Ja paar korda käivitas 3 tsülindriga, surutasin-käivitasin kõik oli ok. Kas see ei või olla gaasitrossile järgnev süsteem? ei tea eesti keeles õiget nimetust
Kui käivitus kolme silindriga, siis peaks kindlasti ka küünlajuhtmed, küünlad ja jagaja kaane/rootori üle kontrollima! Oli just sama probleem küll golf 2-ga aga sama 66kw mootoriga. Rootor oli peaaegu tükkideks ja jagaja kaas söepuru täis:lol: Jõnksutas alla 2000rpm-i ja tühikäik kõikus kõvasti. Võib ju kontrollida gaasiklapi ja selle kummijala kah korraga üle, kui kapott juba lahti on.
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;