G3 1.8 66 kW mootorikood ABS, kütusekulu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

G3 1.8 66 kW mootorikood ABS, kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

Niisiis mina ka oma muredega.

Alates külma ajast mootor hakkas jooma kütust linnas u.15l vo rohkemgi. Maantel kõik ok. Panin tähele kui seier näitas poolt kuigi sai alles nädalalguses täistangitud. Mõõtsin seda jäänud pool paagi sain 150 km, u.25 liitriga paagis. Nüüd mootor vahepeal hetkeks kaotab tõmmet. Ja tühikäigul ka on probleeme.

Auto ostetud juulis
Mootor algusest peale sõi linnas rohkem kütust u. 10l. Maanteel oli kõik ok, vahel langes 6.5 peale. See on MFA järgi, ise mõõtes sain sarnaseid numbreid. Aga kui linnas pika maad sõita siis kütusekulu langes 9-ni ja mina olin rahul.
Algusest, oli ka probleem et tühikäigul viskas pöördeid äkkiliselt 2-2.2 k, sügisel aga see kadus.
Mootori norm pöörded 700-1000 nägin harva ja ainult sooja mootoriga käivitades.

Tahaks mingi infi, mida kontrollida, kuidas kus? Sest ise olen suht null.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

Lambda andur kontrolli üle.
Testeriga mõõda vool ära, lambda hakkab soojaks minnes voolu tootma. tühikäigul peaks pinge kõikume 0.2 - 0.8v vahel, kui pinge on stabiilselt 0.4-0.6v siis on tuksis, kusagilt jäi nii meelde, parandage mind.

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=50264" onclick="window.open(this.href);return false;
lambda kohta jutt seal lõpus.

[Muudetud: 16-11-2009 veiqqq]

Golfovod
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 18 Aug 2009, 15:05
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Golfovod »

tänud, praegu sai mõõdetud väga väga umbes 20l peale oli 200 km linnasõitu, ikka palju, sest liigun ka öösiti kui tänavad on tühjad. MFA näitab 10l/100km pärast 3-4 km linnasõitu.

Täna märkasin, et mootor omavoliliselt võtab rohkem või vähem gaasi, samuti nagu tühikäigul, viskas pöördeid ülesse. Ja paar korda käivitas 3 tsülindriga, surutasin-käivitasin kõik oli ok. Kas see ei või olla gaasitrossile järgnev süsteem? ei tea eesti keeles õiget nimetust

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

Kui käivitus kolme silindriga, siis peaks kindlasti ka küünlajuhtmed, küünlad ja jagaja kaane/rootori üle kontrollima! Oli just sama probleem küll golf 2-ga aga sama 66kw mootoriga. Rootor oli peaaegu tükkideks ja jagaja kaas söepuru täis:lol: Jõnksutas alla 2000rpm-i ja tühikäik kõikus kõvasti. Võib ju kontrollida gaasiklapi ja selle kummijala kah korraga üle, kui kapott juba lahti on.
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Mis seal ikka. Lambda kontroll/ vahetus, jagaja kaas, rootor; küünlad ja juhtmed; kummipadi pritse/ või karpa all. Kõik vaakumid üle vaadata, äkki mõni katki.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Mootor”