K: KIIRE Golf 2 MFA spidoplokk???

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

K: KIIRE Golf 2 MFA spidoplokk???

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

Tere,
Küsimusi on mul mitu. Vaadake ja vastake nendele mille kohta Te teate täpseid andmeid:)

Pilt

1) Kuidas saada tööle seda keskmise ( või hetkelise) küttekulu seierit mis on jahutusvedeliku temperatuuri näidiku asemel?

2) Kuidas saada tööle käiguvahetus tuli ja mis on selleks vaja? See on nool selle küttekulu seieri keskel.

3) Kuhu paigutada MFA õlitemperatuuri andurit 1.3 mootoril ?

4) Lugesin, et kui ühendada MFA välistemperatuuri spidoplokkist välja tulev ots otse massi, siis peaks temperatuur minema +50 kraadini aga mul seisab see koguaeg - 30 peal. Miks see nii on?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Küttekulu näidik töötas sisselaske vaakumi pealt (näidikuploki taga peaks üks andur olema, kuhu vaakumvooliku saab külge lükata). Lisaks sellele oli küttekulu näidikuga masinatel käigukasti küljes lüliti, mis 1. - 4. käigu korral lülitas tööle käiguvahetustule ja 5. käigu korral küttekulu näidiku (mis näidikuploki klemmide külge see ühendatud oli, ei oska hetkel peast kahjuks öelda).
Õlitemp. anduri jaoks head kohta 1,3-l mootori küljes ei ole, selle saad panna kas kolmikuga olemasolevate õlirõhu andurite kohale, karteri õlipunni asemele (mingid spets andurid isegi olemas, mis sinna käivad, aga eks saab ise kah midagi meisterdada) või siis flantsi külge, mis käib ploki ja õlifiltri vahele (vt. seda näiteks).

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

pppp kirjutas:Küttekulu näidik töötas sisselaske vaakumi pealt (näidikuploki taga peaks üks andur olema, kuhu vaakumvooliku saab külge lükata). Lisaks sellele oli küttekulu näidikuga masinatel käigukasti küljes lüliti, mis 1. - 4. käigu korral lülitas tööle käiguvahetustule ja 5. käigu korral küttekulu näidiku (mis näidikuploki klemmide külge see ühendatud oli, ei oska hetkel peast kahjuks öelda).
Õlitemp. anduri jaoks head kohta 1,3-l mootori küljes ei ole, selle saad panna kas kolmikuga olemasolevate õlirõhu andurite kohale, karteri õlipunni asemele (mingid spets andurid isegi olemas, mis sinna käivad, aga eks saab ise kah midagi meisterdada) või siis flantsi külge, mis käib ploki ja õlifiltri vahele (vt. seda näiteks).
MFA küttekulu näidik töötab aga just, et kuidas seda seierit tööle saada selles on küsimus:) Aga olen leidnud ka mingit sellist infot et käiguvahetus tuli töötab mingi anduri pealt mis käib vaakum vooliku vahele (lisan poole tunnipärast ka pildi) ja jama on selles et see käigukast mul ju 1.3 ja ei ole 5 käiguline nii et seda andurit siis põhimõtteliselt ei saaks ma siis panna jah juhul kui ma midagi ümber ei ehita.

võsavormel
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 25 Veebr 2008, 08:35
Telefon: 56986238
Auto: passat 92a 1.9TD 55kw, G2 86 GTD 1.9 55kw, caddy 86, G4 tdi, toledotdi
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas võsavormel »

Installisin oma 1.8 monopritsele ka just mfa peale. Ja mul tekkis selline küsimus, kas sul see kütuse kulu näit on reaalne, mul näiteks näitab mingi 15l/100 maanteel sõites?
Buy it, build it, break it, rebuild it, sell it!

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

Pilt

Kas käiguvahetus tule tööle panemiseks piisaks ainult andurist 21 mis on pildil ringiga ümbritsetud , või on vaja ka nr 17 andurit mis siis on käigukasti küljes

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

võsavormel kirjutas:Installisin oma 1.8 monopritsele ka just mfa peale. Ja mul tekkis selline küsimus, kas sul see kütuse kulu näit on reaalne, mul näiteks näitab mingi 15l/100 maanteel sõites?
HMM ma ei ole veel nii pikka test sõitu teinud aga mul muidu näitab MFA keskmine küttekulu kül suhteliselt reaalselt aga ma kontrollin ühe asja ära ja siis vast saan Teile täpsemalt vastata :)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

turbogolf kirjutas: jama on selles et see käigukast mul ju 1.3 ja ei ole 5 käiguline nii et seda andurit siis põhimõtteliselt ei saaks ma siis panna jah juhul kui ma midagi ümber ei ehita.
Eks saab juhtmed ka lihtsalt otse panna, siis vilgub tuli ja pendeldab osuti kogu aeg.

Nende kütusekuludega on selline asi, et iga mootori jaoks on küttekulu arvutamiseks mingid omad koefitsendid (need on kivisse kirjutatud). Kui on sattunud mõne teise mootori jaoks mõeldud MFA-ga näidikuplokk, siis võib see vabalt kütusekulu valesti näidata.

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

noo et see käiguvahetus tuli põlema läheks siis ju ikkagi oleks mul ju vaja seda NR 21 andurit või mis:)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Jah. Ja nagu asja lähemal uurimisel selgus, siis ka juhtplokki, mis asub (vana tüüpi) relee-ja kaitsmeplokis kohal 4 (varuosakood 171919091 ja erinevad tähed lõpus; suur number relee peal võiks olla "5").

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

Hmm aga mul on uut tüüpi kaitsmeplokk (Sest ma ehitasin ühest pistikust kahe pistikuga süsteemi) ja kas see muudab midagi? ja mis selle relee põhimõtte peaks olema või mis selle relee otstele ühendama peaks ?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

turbogolf kirjutas:Hmm aga mul on uut tüüpi kaitsmeplokk (Sest ma ehitasin ühest pistikust kahe pistikuga süsteemi) ja kas see muudab midagi?
Eks pead ise kogu juhtmestiku ise aretama.
turbogolf kirjutas: ja mis selle relee põhimõtte peaks olema või mis selle relee otstele ühendama peaks ?
Nn. põhimõtteskeem:
Pilt
Kui elektroonika-teema päris võõras pole, siis teeb selle suht lihtsalt ise valmis (sellise loomulikult, millel tule süttimise pöörded on ise valitavad).

turbogolf
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 07 Veebr 2009, 12:15
Telefon: 58375404
Auto: golf 2 1.3 1991
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas turbogolf »

Aga kui ma teen nii et see tuli põleks koguaeg ja näidik näitaks kah koguaeg siis ju põhimõtteliselt ei oleks mul ju sellist vaja vaid teistsugust.

Aga kas keegi oskaks ka vastata selle välitempi anduri kohta et miks see ei lähe +50-ni

võsavormel
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 25 Veebr 2008, 08:35
Telefon: 56986238
Auto: passat 92a 1.9TD 55kw, G2 86 GTD 1.9 55kw, caddy 86, G4 tdi, toledotdi
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas võsavormel »

Äkki on kellegil kogemusi õli ja õhu temperatuuriga, et mida peaks uurima kui need ei näita midagi. Juhtmed on kõik ilusti ühendatud aga mida pole on näit?
Buy it, build it, break it, rebuild it, sell it!

Vasta

Mine “Elektroonika”