Golf III jahutusvedelik kaob
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Golf III jahutusvedelik kaob
Õlilekke sain kontrolli alla, kuid nüüd kaob jahutusvedelikku (kadus ka enne õlilekke peatamist, seega sellest tingitud ei ole).
Auto: GIII, 1.4 , 44 kW, universaal
Mure: Auto soojenedes tõuseb jahutusvedeliku temperatuur üle 110 kraadi. Kui esialgu soojeneb täis paisupaagiga autos ka õhk, siis peale temperatuuri tõusu kaob ka soe salongist. Peale mõningast aeglasemat sõitu langeb ka temperatuuri näit, kuid salongi sooja ei jõua ja peale uut kiirendamist on ka temperatuur tagasi 110 peal.
Paisupaak on surve all ja jahutusvedelikku vähem. Korki avades paiskub osa jahutusvedelikust läbi ülevoolu välja. Ühtki nähtavat leket pole suutnud tuvastada, ilmselt pole probleem lõdvikutes. Kohapeal seistes temperatuur üle normi ei tõuse ( lasin ca 15 min seista töötava mootoriga)
Esimeste sümptomite avaldudes sai lisatud radiator seal'i, mis oleks pidanud sulgema väiksemad kaod. Peale seda sai vahetatud termostaat ja korrastatud paisupaagi korgi tihend. Kuid olukord on endine - peale ca 20 km sõitu 90 km/h on näit üle 110 kraadi.
Soetatud sai ka plokikaane tihend ja ilmselt tuleb uurida võimalusi plokikaane lihvimiseks, kuna katsetamise käigus on mootor üksjagu kuuma saanud. Kuna õlikork on puhas ja õlitase normis, ei jõua jahtusvedelik karterisse.
Kas on võimalik, et jahutusvedelikku võib kaduda otse silindritest väljaheitetorustikku? Kas plokikaane tihendi vahetamine aitab? Mida veel kontrollida/vahetada?
Auto: GIII, 1.4 , 44 kW, universaal
Mure: Auto soojenedes tõuseb jahutusvedeliku temperatuur üle 110 kraadi. Kui esialgu soojeneb täis paisupaagiga autos ka õhk, siis peale temperatuuri tõusu kaob ka soe salongist. Peale mõningast aeglasemat sõitu langeb ka temperatuuri näit, kuid salongi sooja ei jõua ja peale uut kiirendamist on ka temperatuur tagasi 110 peal.
Paisupaak on surve all ja jahutusvedelikku vähem. Korki avades paiskub osa jahutusvedelikust läbi ülevoolu välja. Ühtki nähtavat leket pole suutnud tuvastada, ilmselt pole probleem lõdvikutes. Kohapeal seistes temperatuur üle normi ei tõuse ( lasin ca 15 min seista töötava mootoriga)
Esimeste sümptomite avaldudes sai lisatud radiator seal'i, mis oleks pidanud sulgema väiksemad kaod. Peale seda sai vahetatud termostaat ja korrastatud paisupaagi korgi tihend. Kuid olukord on endine - peale ca 20 km sõitu 90 km/h on näit üle 110 kraadi.
Soetatud sai ka plokikaane tihend ja ilmselt tuleb uurida võimalusi plokikaane lihvimiseks, kuna katsetamise käigus on mootor üksjagu kuuma saanud. Kuna õlikork on puhas ja õlitase normis, ei jõua jahtusvedelik karterisse.
Kas on võimalik, et jahutusvedelikku võib kaduda otse silindritest väljaheitetorustikku? Kas plokikaane tihendi vahetamine aitab? Mida veel kontrollida/vahetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Asi selge, surve sees, aitab plokikaane tihendi vahetus ja lihv.jmets kirjutas:Esimesel korral, kui probleem tekkis, siis läks keema. Hiljem on vedelikku nii väheks jäänud, et peale korgi avamist sealt välja pursanud vedelik on põhimõtteliselt aurustunud ja paak tühi, seega keemist võimatu hinnata - küll aga on mootor kuum.
See vist 1,4 mootorite tüüpviga, oled viimase kahe aasta jooksul juba 5. v6i 6. keda sama viga ja sama mootoriga vaevab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Sul jahutusventilaator üldse käivitub? 110 peal ilma ventika jahutuseta hakkab jahutusvedelik juba vaikselt aurustuma, korki lahti keerates saad ainult auru vastu silmi (nii see peabki olema sellise temp. juures). Või ei tööta sul 1. vent. kiirus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Nüüdseks siis ka õlikork valge möginaga koos. Märkasin täna peale sõitu leket veepumba läheduses. Kuna süsteem on surve all, oli lekkekoht kuuldav. Tagantjärgi tarkusena võis probleem olla ülilihtne, tihend või lõdvik, aga mootori kuumenemine sellest tingituna on probleemi võimendanud. Igatahes läheb kaas lihvimisse, tihend vahetamisele ja leke peatamisele.