lambdaanduri eemaldamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
passattt
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 02 Dets 2008, 19:32
Asukoht: v-maarja

lambdaanduri eemaldamine

Lugemata postitus Postitas passattt »

Küsimus oleks siiiis sellline ,et kuidas oleks kõige lihtsam viis lambdaandurit (vw passatilt ,1990a) ma võtta.Nägin eile jubedalt vaeva kuid asjatult.kas on mingeid nippe pakkuda?
Tänud!

Radiotec
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 27 Sept 2009, 10:35
Telefon: 51986942
Auto: Golf II
Asukoht: Türi

Lugemata postitus Postitas Radiotec »

Teema vist natuke vales kohas.

Küünlavõti pähe piisavalt pikk jõuõlg ja peaks tulema.
Elu on seiklus!

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

lambda andur peaks olema 22mm võtmega aga küünal 21mm seega see võti ei tohiks sinna peale minna.





Radiotec kirjutas:Teema vist natuke vales kohas.

Küünlavõti pähe piisavalt pikk jõuõlg ja peaks tulema.
Br.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Nõuka aegsed olid ka 22 võtmega :lol:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

õige võti ja õige jõud :) ma keerasin puruks endal lambda kunagi siis aitasid ainult toru tangid

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas aivo82 »

Üks kindlamaid meetodeid oleks gaasipõletiga punaseks lasta ja siis välja keerata, siis on kindel et midagi üle või pooleks ei keera.

Mõnikord eeldab selline meetod seda, et tuleb kollektor või katalüsaator maha võtta et kätte saada.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Gaasipitsiga kuumaks ja hiljem tagasi keerates näit. vasemääret vahele et hiljem selliseid probleeme ei tekiks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Ma nägin enda omaga ka hullu vaeva. Ettevaatlik peab olema, sest kui toruvõti või padrun natuke viltu libiseb, siis võib lambdal keerme maha maha tõmmata ja pole just eriti huvitav sellise koha peal kollektori keeret parandama hakata (tuttaval oli selline tore kogemus) :P Mina lasin mingit aerosoolmöginat vahele ja lasin tunni või nii seista, siis sain läbi häda kätte.

Vasta

Mine “Mootor”