K:pidurid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

K:pidurid

Lugemata postitus Postitas flinstone »

tere.soetasin hiljaaegus omale golf2-e. Eelmine omanik ütles et pidurid tehtud aga õhutada vaja.aga selgus et lillegi pole liigutatud:S nii hakkasin siis täna õhutama. ja kae imet. taga ikka trummelpidur aga puudu on õhutusventiilid. Nimelt nüüd küsimus:Kuidas neid õhutatakse?esimised õhutasin ära,et sõita saaks aga tagumistega ikka probleem:( Äkki teab keegi aidata

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

Nendega tegelt väga lihtne ;) Sealt kus tuleb piduri toru sisse seal samas on kaa see ventiil mina kasutasin küll siguli originnal võtit aga peaks minema mingi number 9 võti. Ja edasi tegutsed nagu esimestga pumpad lased välja jaaaa nii edasi ;)
Pilt

[Muudetud: 27.02.2009 helari]

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

aga seda millel sul ring ümber..seda ventiili pole ju küljes.pole olemaski.kirjutasin seda postis ka!

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

Kui on ära murtud siis pead ostma uue töösilindri. JA kui saad uue sinna keerata siis keera sinna uus sisse ja toimib. AGa uus töösilinder forssis olemas kohapeal ei maksa ka väga palju. ;)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Saad ka õhutada nii et võtad toru silindriküljest õliväljalaskmiseks ära. Kuid selle meetodiga võib sul jääda õhk silindrisse, ja kui ei pane õigel ajal tagasi siis võid lasta torust ka õhku sisse. Niimodi õhutamist ma muidugi ei soovita. Uus silinder ikka parem ja vastupidavam kui vana!

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

aga tegelt on nii et seal nagu pole kunagi õhutus nipplit olnudki.sest võtsin trumli maha.silindri ka. kik ilus sile.pole nagu murtud:S peab proovima seda toru versiooni siis,
sest mingil määral tagumised pidurit võtavad. kui nii 4x pumbata

[Muudetud: 17-11-2009 flinstone]

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Aga kaalu ikka varianti uus silinder osta. Alla 100 krooni see. Ise ka kunagi ostsin, astusin poodi sisse ütlesin aasta ja KW ning anti kohe kätte.

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

flinstone kirjutas:aga tegelt on nii et seal nagu pole kunagi õhutus nipplit olnudki.sest võtsin trumli maha.silindri ka. kik ilus sile.pole nagu murtud:S peab proovima seda toru versiooni siis,
sest mingil määral tagumised pidurit võtavad. kui nii 4x pumbata

[Muudetud: 17-11-2009 flinstone]
Seal peab olema see kindlalt see nippel. Soovitan uue silindri osta:D JA kui vahetad silindri ära siis õhtua kõik uuesti .

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

Jah maksavad vähe aga neid kahte sorti Vaata et õige kohe saad ;) Mingi läbimöödu vahe seal silindril.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

oki.aga naljakas on ikkagi.et mõlemal pool on see jama.ja ees nagu uued:)

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

MInu golfil oli Tagumised töösilindrid täiesti ribadeks kui ma sain vahetasin ära ja siiamaani töötab nagu kella värk ;)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

helari kirjutas:Jah maksavad vähe aga neid kahte sorti Vaata et õige kohe saad ;) Mingi läbimöödu vahe seal silindril.
Tean, siis kui käisin ise ostmas küsiti ka läbimõõtu aga kõrvallauas oli keegi spetsialist ja ütles kohe õige möödu, kahjuks seda nr ei mäleta.

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

tean jah et erinevad on:D

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Silindritega peaks olema nii, et kui on tagasillal pidurijõuregulaator, siis silinder jämedam(17,46mm), kui ilma regulaatoritta, siis 14,29mm mõõduga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Veermik”