Sõbral selline värk, et käis ülevaatuses. Keerati siis kütet pumbast maha. Minek kadus ära ning kütet hakkas kõvasti rohkem võtma. Nüüd keeras aga peale tagasi kuid küttekulu siiski laes. Oskab keegi tark öelda, kus võimalik süütenurka timmida antud isendil?
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Esitasid küsimuse ,et keerati pumba pealt maha kütte kogust(arvatavasti selleks et ei tahmaks). Nüüd kütte kulu ikkagi laes. Tagasi keerates kõik ju taastub. Milleks minna pumba nurga kallale,kui pole seda enne näpitud,pole ka hiljem vaja.
See kes rihma vahetas,paneb ka märgid kokku. Ülevaatuse jaoks keerati ju jutu järgi pumba tootlikust vähemaks,hiljem tagasi. Ma jään praegu teemasse pumba koha pealt,et see keeramine küll ei saa anomaaliaid tekitada. Teema väline küsimus? Mis aasta passatil on 50 Kw. mootor?
Tere!
Ei oska küll täpselt seletada, aga seal pumba otsas on üks kruvi või midagi sellist, mille järgi pidi saama pumba süüte õigsust kontrollida. Ise olen küll samal mootoril pumpa lammutanud aga seda süsteemi pole täpsemalt uurinud, seega ei oska ega julge selle kohta midagi rohkemat ka öelda.