K: Mootor külmalt ei käi ilusti

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

K: Mootor külmalt ei käi ilusti

Lugemata postitus Postitas slamm »

Tere teile siia!
natiaega tagasi tekkis autoga probleem.
Golf2, 1,6l mootor. 53kW . aasta 1990.
Et külmalt käivitades on just selline tunne, et mootor käib 3 püta peal.puterdab gaasi vajutades ja üle 100km h ei taha minna.Aga kui mootor juba ilusti soe. On kõik kenasti..
Ise kahtlustan süüteviga..
Küünlajuhtmetes äkki mingi kala vms? ehk mängib niiskus rolli vms?
Slam :)

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

Ei oskagi keegi sõna võtta kuskilt maalt? :(
Slam :)

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

auto jääb katki :D:D
Slam :)

-MarX86-
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Mär 2009, 20:52
Auto: VW Golf IV 1,4l ja 55kw 2000a
Asukoht: Paldiski mnt 96a
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas -MarX86- »

ei jää ta midagi, küünlad, juhtmed, jagaja ja ka temperatuuri andur( kasutati asendusarve, ehk kui ei tööta siis a la 80 kraadi näitab tempi ja sellepärast külmana ei käi)
vaata, mõõda katseta!

Päikest

[Muudetud: 23-11-2009 -MarX86-]
Tark ei kiirusta (1,4l ja 55kw)

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

homme hakkan tegutsema ;) juhtmed vaatasin, Küünlad olid korras. helepruunid vms. Lasin need siiski üle traatharjaga. Igaksjuhuks proovin ära vahetada korra. Vaatan mis juhtub.
Slam :)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

-MarX86- kirjutas:ei jää ta midagi, küünlad, juhtmed, jagaja ja ka temperatuuri andur( kasutati asendusarve, ehk kui ei tööta siis a la 80 kraadi näitab tempi ja sellepärast külmana ei käi)
vaata, mõõda katseta!

Päikest

[Muudetud: 23-11-2009 -MarX86-]
Pierburg 2E2-ga masinal(1,6l 53Kw) temperatuuri anduritest mootori töö juures suht savi. Jah, sel mootoril on kaks karpa tööd juhtivat andurit jahutussüsteemis, üks juhib kolles oleva "siili" toidet(praeguse temp juures ei sega selle töötamine/mittetöötamine) ja teine "automaattoore" lisasoojendusspiraali(samuti ei tohiks sellist käitumist põhjustada), nii et jätaks need esialgu rahule.
Ülelöövad küünlajuhtmed korraldavad külmalt käivitades kapoti all tavaliselt korraliku sädelahenduse.
Küünalde seisukord(sädevahe)?
Jagaja kaane ja rootori kriitilise pilguga ülevaatamine ka soovitatav.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

Noo. tänu sellele vahetasingi juhtmed ära kuna avastasin, et siuke disco käis kapotiall. Sädelused kadusid küll ära,aga pärast seda ilmneski see jama. u2 päeva tagasi. Jagaja kaane tegin lapi ja nitrolagusega puhtaks...
Aga mida peaksin sealt leidma muidu?
Küünalde seisukord oli pealtnäha normaalne , värvus oli selline. helepruun vms..kohati oli ka musta.Aga lasin traatharjaga üle.. vahed olid ka paigas silmajärgi....
Homme hommikul panen auto käima, ning hakkan 1haaval küünaldel juhtmeid pealt ära võtma. Vaatan , kui hääl ei muutu.vahetan kas küünla v juhtme.
õnneks kestab see jama suht pikalt, enne kui seisma jääb,niiet on aega tegeleda.
Slam :)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Jagaja kaane kontaktide ja rootori omavahelised pinnad võivad kõrgemas eas "ära põleda".
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Kusjuures, mul on olnud kahte sorti jagajakaasi, millest üks oli hõbedaste kontaktidega ja praegune uus on kuldsetega, hõbedastega kulus palju kiiremini ja oksüdeerus rohkem, kuldset värvi kontaktidega nii palju muret pole.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

slamm
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Aug 2009, 12:56
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas slamm »

nii. just saabusin siis väljast ja auto timmis .. Puhastasin kõik ilusti veelkord üle. ja 1 juhtme vahetasin ära. see oligi viga...
Aga tänud kõikidele abi eest.. Jälle 1 auto korras..
PS:mul ka kuldsed kontaktid..

Järgmise korrani ;)

Teema lukku
Slam :)

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

ee mis juhe see oli, mille sa vahetasid, alati palun võimalikult täpset veaparanduskirjeldust, ehk on teistele kunagi abiks
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Kasutaja avatar
highway2hell
Klubiline
Postitusi: 236
Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
Telefon: 5102926
Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
Asukoht: Tallinn, Lehetu
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas highway2hell »

Endal täpselt sama jama - külmalt no ei taha käia korralikult, soojalt pole häda midagi. Küünlajuhtmed - küünlad - jagaja kaas - rootor, kõik juba vahetatud, ei oska enam midagi vahetada :D

Vasta

Mine “Mootor”