G2 ei taha külmalt kohe käivituda

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

G2 ei taha külmalt kohe käivituda

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Probleem jätkuvalt mootori käivitumisega ja ideed hetkel otsas.
Tegu G2 1.8 102kW KR mootoriga. Külmalt käivitades peab mitmeid ja mitmeid kordi süüdet andma, et mingi hetk siis käima läheks. Võtit tagasi keerates teeb korraks "turts" nagu saaks sädeme peale. Soojast peast käivitub korralikult ja kui pikemalt sõitnud olen, siis käivitamisel nagu pooks kinni.
- Vahetatud on süütelukupõhjasid nõrkemiseni. Proovitud on ka versiooni, et äkki ei lükka võti süüteluku plaati korralikult kokku. Ei olnud viga selles. Süüteluku vahele on pandud relee, kuna oli kahtlus et liiga suur pinge sellele lõpetab liiga kiiresti asjanduse elutee.
- Jagaja kaas koos rootoriga vahetatud uue vastu. Niiskust ei ole ja sõidu aja ei puterda. Samuti vahetatud kõrgepinge kaabel jagaja ja süütepooli vahel.
- Starteri pendiks vahetatud kuu tagasi uue vastu.
- kapoti all olevad kere-, starteri- ja mootori-vahelised juhtmed üle kontrollitud ja puhastatud.

Ideid?

SeMpRoM
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 28 Dets 2008, 14:55
Telefon: 58080016
Auto: golf2(ralikas) audi a6,mb 560sec
Asukoht: tallinn laagri

Lugemata postitus Postitas SeMpRoM »

KUi ta ei taha käima jääda äkki benzu surve oidja on kutju!!!

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

külmkäivituspihusti ei toimi äkki nagu peab?...mul endal sama mootoriga auto ning panin külmkäivituspihusti uute juhtmetega starteri tõmberelee otsa peale..:)
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

SeMpRoM kirjutas:KUi ta ei taha käima jääda äkki benzu surve oidja on kutju!!!
See, et mul tühikäik külmast peast ei toimi, on eraldi teema. Kui õli temp on kusagil 70 peal, siis hakkab tühikäik ka kenasti toimima ja töösooja motooriga töötab mootor kenasti. Seega ma hetkel bensiini survehoidja välistaks.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

sprintt kirjutas:külmkäivituspihusti ei toimi äkki nagu peab?...mul endal sama mootoriga auto ning panin külmkäivituspihusti uute juhtmetega starteri tõmberelee otsa peale..:)
Pilti või juhendit viitsid anda juhtmete paigutusest? Külmkäivituspihusti täiesti reaalne teema.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

Külmkäivituspihustil on 2 klemmi...üks peaks olema mass ja teine vool, mis selle pihusti avab. Voolu juhe ühendada starteri tõmberelee klemmi/pistiku alla ja ongi kogu muusika.
Pilti mul ei õnnestu teha kuna olen ise autost eemal.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

OK, proovin selle starteri tõmberelee pealt voolu võtmise lähiajal ära.

Aga kas keegi seletaks kuidas 16V-l see külmkäivituspihusti ja thermotime switch koos toimivad? 8V saan aru, et viimane annab külmkäivituspihustile signaali seni kuni mootori temp on alla 30C. Või sinna tuleb signaal ainult peale käivitamise ajaks ja külmast peast tühikäiku reguleeritakse tühikäigu-klapiga?

Haynesi manuaal ei räägi sellest kahjuks eriti midagi.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Külmkäivituspihusti töötab ainult starteri andmise ajal. Edasi töötab külmkäivituspihusti külma mootori korral (alla 35 kraadi) nagu karpa kiirenduspump (ehk siis rikastab segu).
Tühikäiku reguleerib nii külma kui sooja mootori korral tühikäiguklapp.

[Edited on 19-11-2009 by pppp]

kristo1990
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Veebr 2009, 19:20
Asukoht: Jõhvi

Lugemata postitus Postitas kristo1990 »

Kui nüüd see starteriga trikk ära teha, kas siis soojast peast hakkab ka pihusti tööle?

[Muudetud: 20-11-2009 kristo1990]

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

kristo1990 kirjutas:Kui nüüd see starteriga trikk ära teha, kas siis soojast peast hakkab ka pihusti tööle?

[Muudetud: 20-11-2009 kristo1990]
Loogiliselt võttes küll jah. Kui muidu peaks see külmkäivituspihusti oma tööd tegema alla 30C töötemperatuuri juures, siis starterist vedades saab ta igakord oma särtsu kätte.



Minul aga katse tehtud ja sedakorda orgunnisin lihtsalt kontroll-lambi ja ühendasin ta külmkäivituspihusti klemmide külge. Tulemus oli, et vool tuleb ikkagi ka ilma starteri tõmberelee pealt vedamata.
Kas pihusti töötamist saab kontrollida kui ta lahti võtta ja mootorit käivitada? Peaks juu pihustama hakkama? Kuidas külma mootori korral käivitades tühikäiguklapp olema peab? Kinnises asendis? Normaalasend on tal lahti?
Hannes kunagi rääkis, et vanematel mudelitel oli selle asemel termoanduriga mehaaniline klapp. Kui keeruline oleks sellist asja külge aretada?

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

mul pole soojalt käivitamisega probleeme tekkinud(juhul kui külmkäivituspihusti on tõmberelee all)(see on mul algusest peale nii olnud). Külmalt tõmbab pöörded u. 2500rpm-i peale ja kui tühikäigumootoril pistik ära tõmmata, siis hakkab normaalsetel pööretel tööle.(pistiku tagasipanekuga ei muutu enam pöörded.) Aga kui päris ilma tühikäigumootorita käima panna siis käima ei jää...mina ei oska viga kuskilt otsida.
Algselt peaks olema tühikäigumootori klapp kinni, ning kui vajadus tekib lisaõhu järgi siis avatakse klapp ning juhitakse lisaõhk koos külmkäivituspihusti kütusega kollektorisse.
Kui sa pihusti ära võtad ja starterit annad, siis peab tõepoolest sealt kütust pihustama.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Nädalavahetusel panin tagasi vanad küünlad, mis mind olid ausalt oma paar-kolm aastat juba teeninud ja olid Hannese poolt sinna pandud. Ei teagi miks ma need kolme elektroodiga variantide vastu vahetasin, aga si** otsus oli. Hetkel on külmalt käivitunud tunduvalt paremini.
Tühikäiguklapp pole mul kunagi oma otstarvet täitnud, kuigi katki ta pole. Lihtsalt signaali sinna peale ei tule. Karbike salongi keskkonsooli all on ka korras. Viga ilmselt kusagil elektrisüsteemis aga pole niipalju aega ja tarkust, et seda viga otsima hakata.

Vasta

Mine “Elektroonika”