passati mootor G2 peale

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

riv0
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Okt 2009, 12:24
Asukoht: Järvamaa

passati mootor G2 peale

Lugemata postitus Postitas riv0 »

oleks soov panna G2 peale passati mootor 2.0 110kw kas ma saan kasutada seal passati käigukasti ka ja mida mull veel oleks juurde vaja kas G3 sildasi või midagi taolist ja mis juppe mull oleks võimalik veel passati pealt G2 kasutada.
Keegi kes on varem seda teind võiks rääkida mis probleeme selle vahetusega võib ette tulla ja kuidas neid lahendada.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Raua kohapealt ei näe takistust,kuid elektriga tuleb peavalu,et näidikud tööle saada. Mootor on ju kompuutriga.

riv0
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Okt 2009, 12:24
Asukoht: Järvamaa

Lugemata postitus Postitas riv0 »

Kas ma saan passati pooltelgi ka kasutada või need ei sobi sest G2 omad jäävad vist liiga nõrgaks.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Passati omad on pikavõitu. G2-l kasutati 100 mm flantsidega pooltelgi ka 118 kW G60 mootoriga ning ei ole nagu kuulda olnud, et mõistlikult sõites need jubedalt laguneks.

riv0
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Okt 2009, 12:24
Asukoht: Järvamaa

Lugemata postitus Postitas riv0 »

Küsimus veel pidurite kohta orginaalid jäävad vist natuke nadiks vist aga mille omad oleks võimalik peale panna nii ette kui ka taha .

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Ei juhtu sul piduritega miskit. Rinkapeal hoiavad noorte 1,6 püsse samuti tavalised 13 tolli pidurid kinni. Tee ainult sadulad ja kettad korda ja anna minna. Pooltelje flantsid vahetad ära ja ei juhtu ka nendega miskit aga samas võid ka panna uued sisemised liigendid 100mm ja tuld. Mis puutub aga k.kasti siis sidurimehhanism on passatil tavaliselt õli peal ja selle pead ümbertegema. On ka võimalus panna sinna sisse trossiga ajam aga selleks pead ostma 2 vidinat mis maksid kokku vast 1200.- eeku.
Edu.

Kui asjaga veel huvi-küsi julgesti
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

pppp kirjutas:Passati omad on pikavõitu. G2-l kasutati 100 mm flantsidega pooltelgi ka 118 kW G60 mootoriga ning ei ole nagu kuulda olnud, et mõistlikult sõites need jubedalt laguneks.
ka 102 kw G2 Gti-l on 100mm flantsidega poolteljed:starhit:
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

riv0
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Okt 2009, 12:24
Asukoht: Järvamaa

Lugemata postitus Postitas riv0 »

Kas passati k.kast sobib kui pooltelgedel vahetad flantsid ara.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

sprintt kirjutas:ka 102 kw G2 Gti-l on 100mm flantsidega poolteljed:starhit:
100 mm flantsidega pooltelgi pandi kohati isegi 66 kW isenditele. Aga see pole oluline, oluline on kõige võimsam isend, millel antud pooltelgede otsad kasutusel olid.

90 mm otstega pooltelgedel saab jah sisemised otsad ära vahetada 100 mm vastu.

Mis neid rinkapille puudutab, siis need vist kaaluvad üksjagu vähem ning klotsid hakkavad ka alles siis tööle, kui need korralikult soojaks on saanud?

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Aga millised probleemid tulevad siis, kui panna G1 passati 2.0 16V 100kw ? Läheb siis rallika peale aga poolteljed on nõrk koht. Mis ma nendega ette võtan ?

[Muudetud: 2-1-2010 kermps45]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas 333 »

kermps45 kirjutas:Aga millised probleemid tulevad siis, kui panna G1 passati 2.0 16V 100kw ? Läheb siis rallika peale aga poolteljed on nõrk koht. Mis ma nendega ette võtan ?

[Muudetud: 2-1-2010 kermps45]
Poolteljed lase Bolvergil või Lätlastel teha.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

helari kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.

Evensi omal on minu teada 110kw 2,0 mootor peal:bigsmile:

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

uno kirjutas:
helari kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.

Evensi omal on minu teada 110kw 2,0 mootor peal:bigsmile:
aii jah on küll minu viga ;)

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Elektroonikaga pole mingit probleemi ? Poolteljed kipuvad puruks minema asi selles .

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Lähme siis teemaga edasi. Nimelt,kas antud mootori taha tuleb ka käigukastmis tal tehases ette nähtud? Kui pool telg läheb puruks,siis kuidas?

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Käigukasti jätaks sama et siis 90mm otsa. Poolteljed lähvad liigendi kohast puruks.

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas 333 »

kermps45 kirjutas:Käigukasti jätaks sama et siis 90mm otsa. Poolteljed lähvad liigendi kohast puruks.
Miks sa suuremaid ei pane?

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

100mm otsad on vastupidavamad?

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas 333 »

kermps45 kirjutas:100mm otsad on vastupidavamad?
Muidugi on. ja välimiseks pane g3 gti/vr6 ots. alla selle pole mõtet rajale minna, kui sul vähegi mootoris jõudu on.

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Kasti poolsed otsad saab lihtsalt ära vahetada, et paned 100mm otsa ja kõik ? Aga pooltelje nuudid on siis samad kõik we?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Passati mootoril on ka tagumine mootorikäpp teine, kuid need Golfi vana mootori oma istub sinna 1:1-le asemele :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas 333 »

kermps45 kirjutas:Kasti poolsed otsad saab lihtsalt ära vahetada, et paned 100mm otsa ja kõik ? Aga pooltelje nuudid on siis samad kõik we?
100mm on nuut pikem, peab teised veovõllid panema, ja et välimisi otsi suuremaid panna peab rummud ka suuremad panema.

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Mis auto võllid siis sobivad?

Vasta

Mine “Mootor”