oleks soov panna G2 peale passati mootor 2.0 110kw kas ma saan kasutada seal passati käigukasti ka ja mida mull veel oleks juurde vaja kas G3 sildasi või midagi taolist ja mis juppe mull oleks võimalik veel passati pealt G2 kasutada.
Keegi kes on varem seda teind võiks rääkida mis probleeme selle vahetusega võib ette tulla ja kuidas neid lahendada.
Passati omad on pikavõitu. G2-l kasutati 100 mm flantsidega pooltelgi ka 118 kW G60 mootoriga ning ei ole nagu kuulda olnud, et mõistlikult sõites need jubedalt laguneks.
Ei juhtu sul piduritega miskit. Rinkapeal hoiavad noorte 1,6 püsse samuti tavalised 13 tolli pidurid kinni. Tee ainult sadulad ja kettad korda ja anna minna. Pooltelje flantsid vahetad ära ja ei juhtu ka nendega miskit aga samas võid ka panna uued sisemised liigendid 100mm ja tuld. Mis puutub aga k.kasti siis sidurimehhanism on passatil tavaliselt õli peal ja selle pead ümbertegema. On ka võimalus panna sinna sisse trossiga ajam aga selleks pead ostma 2 vidinat mis maksid kokku vast 1200.- eeku.
Edu.
Kui asjaga veel huvi-küsi julgesti
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
pppp kirjutas:Passati omad on pikavõitu. G2-l kasutati 100 mm flantsidega pooltelgi ka 118 kW G60 mootoriga ning ei ole nagu kuulda olnud, et mõistlikult sõites need jubedalt laguneks.
ka 102 kw G2 Gti-l on 100mm flantsidega poolteljed:starhit:
sprintt kirjutas:ka 102 kw G2 Gti-l on 100mm flantsidega poolteljed:starhit:
100 mm flantsidega pooltelgi pandi kohati isegi 66 kW isenditele. Aga see pole oluline, oluline on kõige võimsam isend, millel antud pooltelgede otsad kasutusel olid.
90 mm otstega pooltelgedel saab jah sisemised otsad ära vahetada 100 mm vastu.
Mis neid rinkapille puudutab, siis need vist kaaluvad üksjagu vähem ning klotsid hakkavad ka alles siis tööle, kui need korralikult soojaks on saanud?
Aga millised probleemid tulevad siis, kui panna G1 passati 2.0 16V 100kw ? Läheb siis rallika peale aga poolteljed on nõrk koht. Mis ma nendega ette võtan ?
Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.
kermps45 kirjutas:Aga millised probleemid tulevad siis, kui panna G1 passati 2.0 16V 100kw ? Läheb siis rallika peale aga poolteljed on nõrk koht. Mis ma nendega ette võtan ?
T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.
Evensi omal on minu teada 110kw 2,0 mootor peal:bigsmile:
T6nis2 kirjutas:Jutt jutuks,kuid olgem reaalsed. G1-hele. panna peale mootor passatilt 100 kw. Mis sul probleemist poolassidega,pane mootor TÖÖLE G1-e aiste vahel + passati mootori elektroonika.
eee kui ma ei eksi siis Evensi putukal on 100 Kw 2,0 peal ja töötab. Nii et on reaalne see asi.
Evensi omal on minu teada 110kw 2,0 mootor peal:bigsmile: