K: Mootor külmalt ei käi ilusti
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Mootor külmalt ei käi ilusti
Tere teile siia!
natiaega tagasi tekkis autoga probleem.
Golf2, 1,6l mootor. 53kW . aasta 1990.
Et külmalt käivitades on just selline tunne, et mootor käib 3 püta peal.puterdab gaasi vajutades ja üle 100km h ei taha minna.Aga kui mootor juba ilusti soe. On kõik kenasti..
Ise kahtlustan süüteviga..
Küünlajuhtmetes äkki mingi kala vms? ehk mängib niiskus rolli vms?
natiaega tagasi tekkis autoga probleem.
Golf2, 1,6l mootor. 53kW . aasta 1990.
Et külmalt käivitades on just selline tunne, et mootor käib 3 püta peal.puterdab gaasi vajutades ja üle 100km h ei taha minna.Aga kui mootor juba ilusti soe. On kõik kenasti..
Ise kahtlustan süüteviga..
Küünlajuhtmetes äkki mingi kala vms? ehk mängib niiskus rolli vms?
Slam :)
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Pierburg 2E2-ga masinal(1,6l 53Kw) temperatuuri anduritest mootori töö juures suht savi. Jah, sel mootoril on kaks karpa tööd juhtivat andurit jahutussüsteemis, üks juhib kolles oleva "siili" toidet(praeguse temp juures ei sega selle töötamine/mittetöötamine) ja teine "automaattoore" lisasoojendusspiraali(samuti ei tohiks sellist käitumist põhjustada), nii et jätaks need esialgu rahule.-MarX86- kirjutas:ei jää ta midagi, küünlad, juhtmed, jagaja ja ka temperatuuri andur( kasutati asendusarve, ehk kui ei tööta siis a la 80 kraadi näitab tempi ja sellepärast külmana ei käi)
vaata, mõõda katseta!
Päikest
[Muudetud: 23-11-2009 -MarX86-]
Ülelöövad küünlajuhtmed korraldavad külmalt käivitades kapoti all tavaliselt korraliku sädelahenduse.
Küünalde seisukord(sädevahe)?
Jagaja kaane ja rootori kriitilise pilguga ülevaatamine ka soovitatav.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Noo. tänu sellele vahetasingi juhtmed ära kuna avastasin, et siuke disco käis kapotiall. Sädelused kadusid küll ära,aga pärast seda ilmneski see jama. u2 päeva tagasi. Jagaja kaane tegin lapi ja nitrolagusega puhtaks...
Aga mida peaksin sealt leidma muidu?
Küünalde seisukord oli pealtnäha normaalne , värvus oli selline. helepruun vms..kohati oli ka musta.Aga lasin traatharjaga üle.. vahed olid ka paigas silmajärgi....
Homme hommikul panen auto käima, ning hakkan 1haaval küünaldel juhtmeid pealt ära võtma. Vaatan , kui hääl ei muutu.vahetan kas küünla v juhtme.
õnneks kestab see jama suht pikalt, enne kui seisma jääb,niiet on aega tegeleda.
Aga mida peaksin sealt leidma muidu?
Küünalde seisukord oli pealtnäha normaalne , värvus oli selline. helepruun vms..kohati oli ka musta.Aga lasin traatharjaga üle.. vahed olid ka paigas silmajärgi....
Homme hommikul panen auto käima, ning hakkan 1haaval küünaldel juhtmeid pealt ära võtma. Vaatan , kui hääl ei muutu.vahetan kas küünla v juhtme.
õnneks kestab see jama suht pikalt, enne kui seisma jääb,niiet on aega tegeleda.
Slam :)
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda