Ukse alused tuled

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

alts20 kirjutas: Mine elfasse ehk endisesse devalosse ja sealt uurige, kindlasti ei ole see ainuke ja neil peaks olema sarnaseid lüliteid seal kümneid erinevaid. Teine asi on see, kuidas seda lülitit korralikult kinni panna, et ära ei liiguks kuna originaalil on küljepeal kaks sellist kida mis käivad lukumehhanismis olevatesse aukudesse. Kindlasti on see tehtav, näiteks vedelmetallist need kidad sinna külge lasta ja soojas korralikult ära lasta kuivada siis peaks kestma aastaid.
Keegi ennist mainis ka, et luku mehhanismi küljes on ainult üks mikrolüliti siis see väide on küll õige aga lukumehhanismi sees on veel olenevalt millise ukse mehhanismi lahata aga tagumistes on seal veel 2tk neid ja juhi omas on lausa 5tk . Olemuselt veel pisemad kui see üks väline mis kohe silma hakkab
Õigust räägid! :D

Mina näiteks liimisin oma mikronupu üle, sest see oleks võinud olla järgmine asi, millepärast mu uksetuluke poleks põlema läinud. Nupp liikus lukuraami küljes veidike.

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas anti555 »

Mina võtaks ennem luku lahti kui hakkaks lüliteid vahetama Link

Minul olid mõlemad juhtmed plaadiküljest lahti mädanenud jootsin tagasi ja lüliti toimib.Muidugi ostisn igaks juhuks ka oomipoest mikrolüliti mis sobib sinna nagu vana on olemas lülitil augud millega kinnitada

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Isiklikult minul olid jooted korras. Sai üle kontrollitud ja lakitud ka. Lüliti ei viitsinud midagi teha lihtsalt, sest kui proovisime teise lülitiga, mis sinna kuidagi ei sobinud, siis töötas süsteem korralikult. Aga nüüd siis ootangi reedest päeva, siis tehakse Oomipood ka Rakveres lahti ja siis lüliti jahile kohe.
Luku sees olevad lülitid juhivad kesklukku suuremal määral. Valugustust juhivad ainult impulsiga tulede releele, kas avamisel valguse süttimisel või siis lukustamisel valguse kustutamiseks.
Nii mulle eile õhtul seletati telefoni otsas.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas anti555 »

woody kirjutas:Isiklikult minul olid jooted korras. Sai üle kontrollitud ja lakitud ka. Lüliti ei viitsinud midagi teha lihtsalt, sest kui proovisime teise lülitiga, mis sinna kuidagi ei sobinud, siis töötas süsteem korralikult. Aga nüüd siis ootangi reedest päeva, siis tehakse Oomipood ka Rakveres lahti ja siis lüliti jahile kohe.
Luku sees olevad lülitid juhivad kesklukku suuremal määral. Valugustust juhivad ainult impulsiga tulede releele, kas avamisel valguse süttimisel või siis lukustamisel valguse kustutamiseks.
Nii mulle eile õhtul seletati telefoni otsas.

Peale valgustuse annab see lüliti ka märku kas uks on lahti või kinni.Kui ei tööta teab signa et uks on pidevalt kinni

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

anti555 kirjutas:
woody kirjutas:Isiklikult minul olid jooted korras. Sai üle kontrollitud ja lakitud ka. Lüliti ei viitsinud midagi teha lihtsalt, sest kui proovisime teise lülitiga, mis sinna kuidagi ei sobinud, siis töötas süsteem korralikult. Aga nüüd siis ootangi reedest päeva, siis tehakse Oomipood ka Rakveres lahti ja siis lüliti jahile kohe.
Luku sees olevad lülitid juhivad kesklukku suuremal määral. Valugustust juhivad ainult impulsiga tulede releele, kas avamisel valguse süttimisel või siis lukustamisel valguse kustutamiseks.
Nii mulle eile õhtul seletati telefoni otsas.

Peale valgustuse annab see lüliti ka märku kas uks on lahti või kinni.Kui ei tööta teab signa et uks on pidevalt kinni
See viga mul ongi, ja kohati ajab närvi ka natuke.
Ega muidu ei viitsiks neid lammutada. Korra juba on saanud võtmeid päästa, seda küll õnneks kodus maja ees ja tagavara võtmetega.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

Mina võtsin asja ette, sest tulede pinin ei tööta kui juhiuksel see süsteem ei toimi. Samuti oli raskelt häiriv, kui pimedas ei sütti ükski salongituli kui ukse avad.

Lüliti korrasolekut saab kontrollida ka ilma ust lahti võtmata.
Teed ukse lahti ja mõõdad multimeetriga ukses olevast lambikesest ühendust.

Multimeeter tuleb siis keerata anud - asendisse nagu pildil nool näitab. Kui lambist mõõta, peab aparaat hakkama piiksuma. Kui piiksub, siis mikronupp on ok ja peaks tinutuskolbi välja otsima :smilegrin:

Pilt

-MarX86-
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Mär 2009, 20:52
Auto: VW Golf IV 1,4l ja 55kw 2000a
Asukoht: Paldiski mnt 96a
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas -MarX86- »

Nagu keegi eespool mainis, siis tekkis minulgi küsimus, et kuidas taga ukse klaasi lahti saab( el aken ja G4)
uurin kuna vaja omalgi luku lahkamine ette võtta( lukku pannes lükkab VT ukse uuesti lukust lahti, teised uksed jäävad ilusti kinni)

Päikest
Tark ei kiirusta (1,4l ja 55kw)

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

uksepolster ära ja siis paistab sisemise uksepleki(tsingitud)all osas kummist kork läbimõõduga ca 7cm. Kui see kork eemaldatud siis lasta klaas alla ja august ilmub nähtavale hele plastikust punn mis koosneb 2st üksteise sees olevast tükist. Suruda ettevaatlikult sisemine välja ja pärast seda suruda ka jämedam välja ning klaas ongi lahti.
Jupid kukuvad ukse sisse ja need saab kätte kui pleki eemaldad.
Pärast ennem pleki paigaldamist suru need punnid vastupidises järjekorras klaasile külge tagasi, paigalda ukseplekk ja siis lase klaas vaikselt alla, lõpus vaikselt surudes läheb see punn oma pessa ja klaas on tagasi paigas

Parimat!

-MarX86-
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Mär 2009, 20:52
Auto: VW Golf IV 1,4l ja 55kw 2000a
Asukoht: Paldiski mnt 96a
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas -MarX86- »

tänud

tehtud need protseduurid,
sümptomiks oli see, et pannes uksed puldist lukku viskas tagumise vasaku ukse lukku ja kohe lahti tagasi!
katki oli minul hoopis plaadi enda pealsed joodis rajad vms, kaks rada oli kohe kohe minemas ja üks oli läbi põlenud.
Lahenduseks jootsin peened juhtmed vahele ja nüüd ok
Tark ei kiirusta (1,4l ja 55kw)

-MarX86-
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 20 Mär 2009, 20:52
Auto: VW Golf IV 1,4l ja 55kw 2000a
Asukoht: Paldiski mnt 96a
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas -MarX86- »

eelmisele postile lisaks
see küll teemast tsipake mööda aga lukkudest juttu ikka
paar pilti ka
selline oli siis, näha ka need rajad mis peavalu tegid

Pilt

ja minu lahendus, panin kuumaliimiga kinni ka igaks juhuks

Pilt
Tark ei kiirusta (1,4l ja 55kw)

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Kui töötab, siis ei ole ju probleemi.
Vähemalt said probleemi lahendatud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Vasta

Mine “Elektroonika”