1.8 66kw monopritse külmalt kõrged pöörded
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 23 Dets 2007, 12:10
- Telefon: 58051443
- Skype: oliver lemmik
- Auto: VW Golf VII
- Asukoht: Võrumaa
1.8 66kw monopritse külmalt kõrged pöörded
Ehk keegi oskab hüva nõu anda.
On 91a golf 1.8 66kw monopritse mootoriga.
Külmalt tööle pannes hoiab pöördeid 2000 peal, kui mootor soojeneb langevad ka pöörded. Sooja mootoriga on on kõik normis 850p/m.
Kui ajule restart teha (aju juhe või aku klemm minutiks tagant võtta) töötab päev aega normaalselt.
On 91a golf 1.8 66kw monopritse mootoriga.
Külmalt tööle pannes hoiab pöördeid 2000 peal, kui mootor soojeneb langevad ka pöörded. Sooja mootoriga on on kõik normis 850p/m.
Kui ajule restart teha (aju juhe või aku klemm minutiks tagant võtta) töötab päev aega normaalselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 563
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 08:35
- Telefon: 56986238
- Auto: passat 92a 1.9TD 55kw, G2 86 GTD 1.9 55kw, caddy 86, G4 tdi, toledotdi
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 20 Juul 2007, 16:44
- Auto: vw golf VII variant
- Asukoht: Aa küla
külmalt jah kõrgemad natuke üle1000- e. Ma ei tea kas monol ka külmkäivitusklapp on aga 92kw meh pritsungil igatahes see on, et külma mootori puhul lisaõhku anda ja pöördeid kõrgemal hoida. Üks temperatuuriandur võib ka jamada küll. Mu enda monol 55kw mängis andur kunagi mäkra.Viisin auto Jõhvis remonti AUTOHOLD jamasid 2 nädalat, vahetasid peaaegu terve süütesüsteemi välja, sain auto kätte öeldi temperatuuriandur aga auto jõnksutas ikka. Vihastasin ja viisin auto Viru Rahvaautosse diagnostikasse tund aega ja auto käis nagu uus. Öeldi,et reguleerida oli vaja ja ega see mono pole ka enam mingi karpa ,et võtad kruvikeeraja ja kõrva järgi häälestad.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 23 Dets 2007, 12:10
- Telefon: 58051443
- Skype: oliver lemmik
- Auto: VW Golf VII
- Asukoht: Võrumaa
Soojal ajal pole sellest väga probleemi, kuna alustab sõitu kohe peale auto käevitamist. Kuid just talvisel ajal, kui aknad vaja puhastada ja enne sõitu lasta mootoril soojeneda on natuke vastik, kui hoovis auto lõugab.
Sai natuke kontrollitud. Temp andur näitas õiget takistust küll.
Kuid sissevõetava õhu temp andur (pihusti kõrval) selle takistus ühtlasel temperatuuril pidevalt kõigub 400oomi. on see normaalne?
Kuigi autodata antav takistus on näiteks 0C juures 5000-6500oomi ja 10c juures 3250-4250oomi jne.
Sai natuke kontrollitud. Temp andur näitas õiget takistust küll.
Kuid sissevõetava õhu temp andur (pihusti kõrval) selle takistus ühtlasel temperatuuril pidevalt kõigub 400oomi. on see normaalne?
Kuigi autodata antav takistus on näiteks 0C juures 5000-6500oomi ja 10c juures 3250-4250oomi jne.