Passat Comfortline 2005 - streering columb lock defective?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Reporter kirjutas:
jussike kirjutas:Kas allahindlus teeb su auto korda?

kirjuta oma win ja läbisõit ja vaatame seda 100%-st "õiget ajalugu".
Teeb kull

WVWZZZ3CZ6P002648

85000
No nüüd olen ma ka üsna kindel, et see odomeetri näit on keritud. Ja teades kuidas neid kerimisi tehakse siinmail. Nimelt ma tean konkreetseid tegelasi kes võtavad autol "spidomeetri ploki" maha, sõidutavad Tallinnasse "spetsialisti" kätte ja saavad siis oma soovitud numbri sinna odomeetrile. Kui neid autosid sellise lammutamise teel keritakse, siis pole ka ime et teatud elektroonika õhtal on.

PS. ei ole mina kursis kas nad kerivad kõiki marke ja mudeleid samamoodi .. aga tean, et enamasti VW ja Audit nad eestisse toovad .. ja see on ka fakt, et kohapeal ISE nad ei keri vaid saadavad jupid kerimiseks :lol: Mina oma lolli peaga mõtlen, et saaks ka lihtsamalt keritud :dork:

EDIT: Sul oli selle auto kohta siin foorumis teema ka kuskil ? Ei leia mina seda enam...

[Muudetud: 8-11-2009 4ratast]
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Minu teada käib see kerimine juba läbi service pistiku, nii,et pole vajadust midagi lõhkuda.
Tehnika areneb ju iga päevaga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Keeratud voi mitte - raske oelda. Raamat olemas - koik petsatid ka - Tallinn, Tartu ja Beelgia ametlik esindused... Kui oleks seal midagi muudetud, siis vahemalt Tallinn esindul oleks mulle sellest oeldanud...
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui sa ei küsi, siis ei räägi sulle keegi.
Raamat pole nüüd küll mingi tõestusmaterjal, paber kannatab ju kõike.
Mul on kah raamatus kõik kirjas kuni 119000, auto odol oli siia jõudes ees 126000, kõik oleks nagu loogiline, ka kuupäevad klappisid tegelikkusega, kuigi tegelik ajalugu ulatus veel edasi 155000 ja pluss veel ca 20-30000 km.

ps. minu oma keriti saksa türklaste poolt ja sain seda teada enne jah sõna ütlemist.

[Muudetud: 8-11-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

Pole mottet sellest raakida.
Olemas kaasa koik eelmise omaniku ostutsekid ja kviitungid nii et olen 200% kindel, et Eesti ajalugu on oige.

Kas Beelgia labisoit on 40 000 voi rohkem - seda keegi ei tea, aga olen esinduses uurinud ja nad midagi mulle oeldanud ei ole.

Teine asi veel see, et esinduse andmebaas ei anna alati oige info. Naiteks, Tallinna Saka Auto andmetel, mu Golfi vin ei klappi auto teh. anmetega uldse.
Aga siin voib ka oelda, et vin on muudetud ja n.e.

Probleem mida ma proovin teie abiga lahendata on esimises postituses.
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ainuke lahendaja on sinu rahakott.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

jussike kirjutas:Ainuke lahendaja on sinu rahakott.
On keegil veel ideed?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Voin uurida yhte varianti aga kindlasti alla 8000 kilo ei saa korda.
Kui huvi on siis kirjuta privasse.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Uut infot teemasse.
Nimelt on sakslane teinud väikese upgrade oma VAG süsteemi ja enam ei olevat vaja vajadust vahetada immoplokki, saab ainult roolisamba vahetusega hakkama, mille küljes asetseb rooliluku mootor, mis ongi selle vea arvatav põhjustaja (mootori väsimine). Jääb ainult loota, et mingi aja pärast saab ka seda lukku eraldi, ilma sambatta tellida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Reporter
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Mai 2006, 19:31
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas Reporter »

jussike kirjutas:Jääb ainult loota, et mingi aja pärast saab ka seda lukku eraldi, ilma sambatta tellida.
Teema ikka aktuallne, millal see vidin voiks tellida ja palju see voiks maksta?
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition

Vasta

Mine “Kere & Sisu”