Automaattuled G3
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Viies klemm juhib midagi siis küll. Aga kui tuleb releest välja kaks väljundit, siis mida ta sul lülitab?
Releese tuleb pluss, siis mass ja lülitus vool. Kui on 4 klemmiga, siis üks väljund, kui 5 klemmiga, siis kaks väljundit. Sina räägid, et viies klemm lülitab midagi mähise tühjenedes.
Releese tuleb pluss, siis mass ja lülitus vool. Kui on 4 klemmiga, siis üks väljund, kui 5 klemmiga, siis kaks väljundit. Sina räägid, et viies klemm lülitab midagi mähise tühjenedes.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
See lülitus katkestab tuledele mineva lisatoiteahela(mille pealt põlevad need nn.automaattuled), kui lülitit liigutad asendisse, kus mingid tuled on lülitist sisse lülitatud.
See 40A kannatamise vajaduse jutt on ülepingutatud. Toite saavad sealt kaudu ju kaks 55W pirni(esituled) ja gabariidid+numbrituled ca 40W. Koormus seega kindlasti mitte üle tavalisele 5 klemmi releele talutava 30 A, pigem ulatub selle taluvusest 50%-ni.
See 40A kannatamise vajaduse jutt on ülepingutatud. Toite saavad sealt kaudu ju kaks 55W pirni(esituled) ja gabariidid+numbrituled ca 40W. Koormus seega kindlasti mitte üle tavalisele 5 klemmi releele talutava 30 A, pigem ulatub selle taluvusest 50%-ni.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Saan aru, et sul oli nö"riiulist võtta" 40A relee. Samas kodanikule, kes releed poest ostma läheb, läheb 40A relee ost kallimaks, kui 30A relee, mis sama asjaga hakkama saab, ost.T6nis2 kirjutas: 40A.on saadav relee. Milleks osta 30 A. relee?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kui sa aru ei saanud, siis 5 jalaga releel on 2 liini, s.t., et koormus on jagatud mõlemale väljundile.T6nis2 kirjutas: WOODY. Jutt sinu lisa tulede,udu tulede kohapealt jäi ju täitsa vastust saamata. Panid ju ka mõlemile tuledele viiejalaga relee. Milleks viie jalaga releed panna lisa tuledele,udu tuledele? Sinna pannakse ,,tavaline,, relee.
4 jalaga releel läheb koormus ainult ühele liinile. Ja ära hakka jälle vaidlema ja ps jäta ka seekord puutumata. Erinevaid releesid on saanud katsetada ja korduvalt veendutud, et kahe väljundiliiniga releed kestavad enam suuri koormusi ja pidevaid plõksutamisi.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] tee endale releed selgeks ja 30 amprit on odavam ja ka saadavam. Enamik tulede releesid on 30 amprised.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Siin 5-klemmi relee väga hästi lahti seletatud; http://www.classictruckshop.com/clubs/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... /relay.htm
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Okey, siis olen mina millegist valesti aru saanud, aga siis ikkagi on 2 erinevat tüüpi releesid. Sest vastasel juhul seletage ära asi, et kasutan nimelt 5 jalgseid lisatuledel ja 87 ja 87a on ühendatud kumbki ühe tule plussi. Joonise ja Tõnise jutu järgi, peaks mul hakkama tulede lülitusel põlema üks tuli ja välja lülitusel teine, aga ei hakka nii.100avant kirjutas:Siin 5-klemmi relee väga hästi lahti seletatud; http://www.classictruckshop.com/clubs/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... /relay.htm
Olen ka teistele külge pannud lisatuledele 5 jalgseid releesid. Nimelt tulede releesid. Olen nõus sellega, et see mille kohta joonis on ja mida Tõnis mõtleb, see on midagi sarnast lülitusreleega. Näiteks suunatule relee.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Ja ku tihti sul reaalselt neid esimesi vaja läheb. Oma mälu järgi olen neid kasutanud lubade saamisest saadik so. 15-ne aasta jooksul max 10 korda, jube tihti ikka küll. Samas oleks ka ilma hakkama saanud.T6nis2 kirjutas:Kas tahad panna lisa lüliti või kasutaks taga udutulede lülitit,eemaldades taha mineva ahela ja tuua ette. Tagumisele udukale panna lisa lüliti.On ju tagumist udukat vaja kordades vähem vaja kasutada. Relee ühendus ps. kaudu. Pole mõtet siin ilkuja kommentaare lugeda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Automaattuled G3
Selline ühendus sobib ka Passatile, või on lüliti teistsugune?
Pluss on massis, kõik on sassis !
Re: Automaattuled G3
mina lahendasin oma automaattulede probleemi ühe lisalülitiga-tuledelülitile tuleb kaks toidet.üks on pidev vool ja teine toide saab voolu siis,kui süüde sees.minu passatil oli nii,et kui tulede lüliti oli sisse lülitatud,siis töötava mootoriga põlesid kõik tuled,kui süüde vüljas jäid pargid.lisasin siis ühe kahepoolse lüliti-keskmisest kontaktist vedasin juhtme tuledelüliti pideva voolu kontaktile(sealt võtsin enne muidugi toitejuhtme lahti,mille ühendasin kahepoolse lüliti ühele äärmisele kontaktile).siis võtsin tuledelülitilt lahti juhtme,mis saab toidet ainult seesoleva süütega ja ühendasin selle kahepoolse lüliti teisele äärmisele kontaktile.nüüd töötavad tuled nii:tuledelüliti on pidevalt sees ja kahepoolne ka sees ühes asendis.mootori töötades põlevad kõik tuled.kui tahan töötava mootoriga ainult parke,siis tuledelüliti üks aste tagasi.kui on vaja parke seisva mootoriga,siis kahepoolne lüliti teise asendisse.kui üldse tulesid ei taha töötava mootoriga,siis emb-kumb lülititest välja lihtsalt.ei mingeid dioode.tuledel on releed vahel ainult-säästab lüliteid ja tulede pinge on kõrgem.pikk jutt aga ehk oli abiks.
Re: Automaattuled G3
üks küsimus, et kui mõlemad lülitid on sees ja lahkun autost siis ei pea kumbagi lülitit puutuma? süüte väljavõttes kustuvad kõik tuled? selle süsteemiga siis saab põletada ka udutulesid ja töötavad ühed ääretuled ka nii, kui suund ilma süüteta sees on?
Aga eelmise lahenduse kohta sooviks ka siiski vastust kelleltki
Aga eelmise lahenduse kohta sooviks ka siiski vastust kelleltki

Viimati muutis vaherna, 31 Juul 2011, 09:24, muudetud 1 kord kokku.
Pluss on massis, kõik on sassis !
Re: Automaattuled G3
ei pea kumbagi lülitit puutuma.süttivad ja kustuvad koos süüte sisse-välja lülitamisega.