Golf 2 tagaratta laagri vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Kustav
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 03 Juun 2006, 09:26
- Telefon: 55575240
- Auto: VW T4 Multivan 2.5 ATM 2000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Golf 2 tagaratta laagri vahetus
Tere
Mis raskusi/üllatusi/mõistatusi võib vahetamise käigus tulla?
Kas on mingeid nippe ja asju mis vajab kõrgendatud tähelepanu ?
Uuele laagrile peale vaadates tundub päris lihtne.
Igaks juhuks küsin siit ennem kui asja kallale asuda.
Kustav.
Mis raskusi/üllatusi/mõistatusi võib vahetamise käigus tulla?
Kas on mingeid nippe ja asju mis vajab kõrgendatud tähelepanu ?
Uuele laagrile peale vaadates tundub päris lihtne.
Igaks juhuks küsin siit ennem kui asja kallale asuda.
Kustav.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Kapsel maha, splint eest, stoppervõru pealt ära, mutter eest ja hakkad trumlit maha kangutama. Pane tähele, et mutri ja laagri vahel on veel sälguga seib. Trummel mass siis võtad miskise pulga ja kopputad laagri saaled trumlist välja ja paned uued ettevaatlikult sisse. Loomulikult pane laagritele määret, soovitatavalt kallima otsa määret. Trumlit peale pannes vaata, et klotsid oleksid ilusti oma koha peal. Nüüd paned kogu gemüüse uuesti kokku, pingutad normaalse jõuga kinni, selle hetkeni kuini lõtk kaob. Juba peale 100km on soovitatav mutrit natuke peale keerata, kuna laagrid on paremini oma pessa läinud.
Igatahes mina olen niimoodi vahetanud ja siiamaani pole ükski ratas minema lennanud:bigsmile:. Kui ma miskit valesti kirjeldasin siis paluks siia teemase kirjutada , saaksin minagi targemaks.
Igatahes mina olen niimoodi vahetanud ja siiamaani pole ükski ratas minema lennanud:bigsmile:. Kui ma miskit valesti kirjeldasin siis paluks siia teemase kirjutada , saaksin minagi targemaks.
Soovitan, et enne kui trumlit tagasipanema hakkad lase nurklihvilaga (relakaga) trumli piduripinna välimine rant maha. Sellega saad alati paremini trumli kätte ja peale tagasi. Teiseks: Kui hakkad rattalaagrit kinnikeerama (pingutama) pane ratas otsa -tõmba 2-he poldiga kinni ja siis reguleerid nii, et kui ratta ülevalt ja alt kinnihoiad ja proovid loksutada peaks ratta loks olema minimaalne (2-3mm) . Kinnipookida laagrit ei tohi. Laager vajab veidi paisumislõtku.
Edu
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.