Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Moderaatorid: etnies858 , J.Aru , GTI , dellu
kratt6
Huviline
Postitusi: 35 Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Lugemata postitus
Postitas kratt6 » 12 Sept 2009, 21:34
Olemas on PG plokikaas ja alumine osa.Idee oleks teha 2.0 T mootor aga millistele plokidele see veel peale istub?
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615 Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 13 Sept 2009, 08:18
No minule teadaolevalt on passati mootorid ja kaaned istuvad kõik omavahel 88 kuni 95 minule teadaolevalt on neil samad kanalid. Lisaks siis selel aja golfid ja muud loomad. Siis hakaksid motoorites muudatused toimuma ja tulid uued mootorid peale mille kanalid enam ei klappinud.
Võin ka eksida, kui nii siis parandage mind.
[Edited on 13-9-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349 Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas M-Tech » 13 Sept 2009, 10:15
2.0 mootorile istutamiseks on sul suure tõenäosusega ka custom kolbe vaja, et surveaste õige saaks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud
http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://m-tuning.ee
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615 Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 06 Dets 2009, 12:10
Ja hunnik asju veel, lisaks on Väidetavalt g60 saast voolavuselt. Soovitaks siiski kaasaegsemaid lahendusi vaadata, kui hakkad juba kõiki tihendeid ja asju ostma ja asjadega mängima.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
RKsilver
Veteran
Postitusi: 715 Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas RKsilver » 06 Dets 2009, 14:24
2 liitrise 2E plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] hingab *interneti sõnul* ca 13 protsenti paremini..
vibla
Huviline
Postitusi: 179 Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Lugemata postitus
Postitas vibla » 09 Dets 2009, 11:07
Kui sa turbiinikaks hakkad asja aretama pole voolavusel erilist vahet. Segu pressitakse silindrisse rõhuall ja kogust saad "mängida" turborõhuga.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615 Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas samzik » 21 Dets 2009, 20:51
Samas siis tulevad kasuks väiksemad väljalaske kanalid ja suuremad sisselaske omad.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
kratt6
Huviline
Postitusi: 35 Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn
Lugemata postitus
Postitas kratt6 » 21 Dets 2009, 23:05
Plokk ,kaas olemas,hetkel lihtsalt on ehitamine seisma jäänud. 8 v kaas sai ära porditud ja vahetatud klapid parema voolavusega klappide vastu. Plokk läheb 2.0 corrado oma.
Kui viitsimist mingi aeg on ,siis võiks sportlikust huvist ära mõõta voolavuspingis kaane voolavuse vahe enne ja pärast.