VR6 läheb keema.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR6 läheb keema.
Jama selline et panen käima ja töötab umbes 10 -13 minutit ja vesi läheb keema. Kork maas.
Täna avastasin et tosooli läheb kahtlaselt vähe sisse. Mina panin 6 liitrit ja rohkem ei saanud kuidagi. Ettenähtud on 10 liitrit.
Võib olla jama mingis ummistuses? Sooja salongi ei tule, kuigi puhastasin radika ja käib ilusti vesi läbi. Vahetatud on termostaat mis töötab. Veepump toimib ilusti, vahetasin ka elektrilise veepumba välja kuna vana ei töödanud. peale 10 või 15 km sõitu avad korgi ja lööb kõik tosooli kohe välja ja lõdvikud tühjad.
Nagu ma aru saan, siis veeringlus ei toimi korralikult ehk siis kuskil väga suur ummistus. Kuna tosooli läheb liiga vähe sisse ja kuuma õhuga surub selle kõik välja tagasi ja läheb keema ka.
suurt radikat pole vaadanud. aga peale auto ostu oli tosool sees nagu muda. väga pruun ja roostene.
Kuidas teha veesärgi puhastust. Aineid olen proovinud juba.
Täna avastasin et tosooli läheb kahtlaselt vähe sisse. Mina panin 6 liitrit ja rohkem ei saanud kuidagi. Ettenähtud on 10 liitrit.
Võib olla jama mingis ummistuses? Sooja salongi ei tule, kuigi puhastasin radika ja käib ilusti vesi läbi. Vahetatud on termostaat mis töötab. Veepump toimib ilusti, vahetasin ka elektrilise veepumba välja kuna vana ei töödanud. peale 10 või 15 km sõitu avad korgi ja lööb kõik tosooli kohe välja ja lõdvikud tühjad.
Nagu ma aru saan, siis veeringlus ei toimi korralikult ehk siis kuskil väga suur ummistus. Kuna tosooli läheb liiga vähe sisse ja kuuma õhuga surub selle kõik välja tagasi ja läheb keema ka.
suurt radikat pole vaadanud. aga peale auto ostu oli tosool sees nagu muda. väga pruun ja roostene.
Kuidas teha veesärgi puhastust. Aineid olen proovinud juba.
see variant võib tõesti olla....aga karterisse tosooli ei jookse....põlemiskambrisse ka mitte. tagant mingit imelikku lõhna küll ei tule...korgi all ka miskit pole. võimalik et ikkagi tihend, aga ennem vist ikka proovin veesärgi pesu kuidagi teha. kui ei aita, siis tihend. lööb surve tosoolikanalisse.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kui tihendi viga siis hakkab juba külma mootori korral enam-vähem kohe vedelikku välja suruma, 15 min. järel korki avades on täiesti normaalne et viskab vedeliku välja kuna korras jahutussüsteem peabki väikese surve all töötama (muidu läheks 100 kraadi juures keema, surve alune süsteem kannatab ka 105...110 kraadi ära ilma et keema läheks). Kui pressib ka kinnise korgiga vedelikku paisupaagist välja hakka kahtlustama halvimat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
kinnise korgiga ei aja tosooli välja...aga surve tundub olema kuidagi liiga palju... peaks vist olema 1.2-1.5 bari ? kui palju peaks leevendama survet paisupaagi korgi all olev klapp? mulle tundub et sealt ei taha eriti mdiagi tulla, võtsin küll lahti aga klapp liikus ilusti ja puhastasin seda. teine probleem on see, et tosooli läheb vähem sisse kui ette nähtud. kuidagi ei saa rohkem sinna seda panna. siis ju võib keema minna kui veesärk on umbes ja korralikku ringlust ei toimu, sest salongi radikas on puhas ja torud kuumad aga salongi sooja ei tule.
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Mul vanal mootoril ka tsirkulatsiooni pump ei töötand (seda ise tähele ei pannud) ning seetõttu tõmbas tõesti plokikaane kõveraks. Õhufiltri korpuse poolsest mootori küljest voolas päris korralikult jahutus vedelikku ning õli välja. Surve oli ka ka süsteemis päris suur. Lõi isegi ühe paksu lõdviku lõhki. Seejärel võtsingi remondi ette.
Arbuus driver since 2010
Mul läks ka G3 keema. Otsisin ka tükk aega viga , paisupaaki tekkis ka ulme surve. Nimelt oli mul eelmise omaniku poolt sisse kallatud mingisugune tosooli ja vee segu, ja nüüdsete külmadega läks see jääpudruks. Viga oligi selles et radikas oli kinni või umbes sellest jamast ja tosool ei käinud sealt läbi. Ventikas ei hakanud sellepärast tööle kuna andur on radika küljes ja see sai infi et radikas on külm. Soendasin autot nii 90C-ni ja siis lasin seista 15 minti , nii umbes kolm neli korda ning lõpuks hakkas ventikas tööle, radikas läks ka soojaks, keema ka enam ei läinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 27 Dets 2009, 21:25
- Asukoht:
Jama lahendatud .Õhk oli süsteemis. Väljasaamiseks tegin lihtsa variandi.. avasin mõned torud ja ühest lasin kopmressoriga surveõhu sisse ja lasin kõik süsteemi tosoolist täiesti puhtaks. Seejärel panin kõik tagasi..käivitasin mootori ja kallasin ühtlaselt tosooli sisse kuni andis kallata...koguseks sain umbes 9 liitrit. Nüüd enam keema ei lähe. Vahetasin ka ventikate juhtploki ära ja tempi. tõustes hakkavad ventikad ilusti õigel kiirusel tööle. surve süsteemis normaalne ja välja ei aja kuskilt midagi. Peatatud sai ka üks leke radika alumise lõdviku juures. Salongi mittesoojenemine on ilmselt ikkagi radika viga, kuna kiire läbijooks võib toimuda ka ühest kanalist, sest kanalid suht suured. Teiseks elektrilised klapid kõik toimivad ja kondi pumba puudumine soojuse andmist ei mõjuta. Nüüd tuleb ette võtta radika vahetus. See vist natuke suurem töö ? On keegi vahetanud kunagi? Kaua sellega umbes läheb? Kui jama seda värki maha võtta on?