kiirendades lööb tagant sellise musta pilve välja et tagumine ei näe sõitagi ?
ja yhtlasel kiirusel ei saa aru et tossaks nii hullult!
kiirendades vahepeal votab korraks kinni ngu sis käib mingi lõks ja sis läheb normaalselt edasi jälle. . .
Võib saada lisaõhku kuskilt, võid kontrollida kas kõik pihustid ka kinni ilusti. Olen näinud sama asja, probleemiks oligi pihusti, mis tahtis kinni keeramist.
Variante on mitmeid. Vaata kapotiall kõik vaakumvoolikud ja võimalikud rõhulekke kohad ka üle. Kas autot on hooldatud- regulaarselt filtreid vahetatud? Ka turbo võib õli läbi lasta mis siis ära põletatakse. Sõbra T4-l oli turbo läbi ja jõhker must lont oli taga kui kiirendas. Tee kindlaks kui palju kaob mootori õli nt 1000km jooksul. Kui turbo kaudu õli lahkub siis ühel hetkel võib juhtuda kiirenduse ajal selline asi:
tobimarg kirjutas:Variante on mitmeid. Vaata kapotiall kõik vaakumvoolikud ja võimalikud rõhulekke kohad ka üle. Kas autot on hooldatud- regulaarselt filtreid vahetatud? Ka turbo võib õli läbi lasta mis siis ära põletatakse. Sõbra T4-l oli turbo läbi ja jõhker must lont oli taga kui kiirendas. Tee kindlaks kui palju kaob mootori õli nt 1000km jooksul. Kui turbo kaudu õli lahkub siis ühel hetkel võib juhtuda kiirenduse ajal selline asi:
Tänan parandamast. Panin selles osas tõesti mööda, et õli põleb valge suitsuga, aga must suits tekib sellest kui diisli põlemiseks piisavalt õhku ei ole. Ja õhu puudust võib juba mitmeid asju põhjustada. Teemaalgataja võiks tõesti alustada lihtsamatest asjadest nagu filtrite vahetamine, kui seda veel tehtud ei ole.
hassek kirjutas:õhulugeja äkki,kogemused olemas 97 aasta passatiga
mul oli täpselt sama jama. klapid tuleks üle vaadata kui oled selline kiirendaja moodi.
Endal sai 1 ära vahetatud kuna oli ära põlenud suhteliselt, aga probleem oli endiselt alles(samas natuke paranes kiirendus ning ka suitsu jäi vähemaks). Hetkel katsetan õhulugejat. Teenindusest õeldi, et võib tõenäoliselt selle viga olla. Kui sul on tuttavat kedagi kellel on sama mootor siis soovitan õhulugejat korra vahetada ning vaadata kas siis ka veel suitseb.
tobimarg kirjutas:Variante on mitmeid. Vaata kapotiall kõik vaakumvoolikud ja võimalikud rõhulekke kohad ka üle. Kas autot on hooldatud- regulaarselt filtreid vahetatud? Ka turbo võib õli läbi lasta mis siis ära põletatakse. Sõbra T4-l oli turbo läbi ja jõhker must lont oli taga kui kiirendas. Tee kindlaks kui palju kaob mootori õli nt 1000km jooksul. Kui turbo kaudu õli lahkub siis ühel hetkel võib juhtuda kiirenduse ajal selline asi:
Turbo ei tekita mitte kuidagi musta suitsu. Võibolla siis kui ta ültse ei tööta ja mootoril õhupuudus. Õlisuits on valge!!
mul ajas sinist välja ja lõpux selgus et turbo on läbi...minekut ka polnd nagu siis kui sai esimesed korrad sõidetud.
sai ka algul klapisääretihendid vahetatud a pärast selgus et turbs ikka pees. 7000 lätti ja asi korras.
eestist erit odavamalt turbot ei taha keegi myya ...
tobimarg kirjutas:Variante on mitmeid. Vaata kapotiall kõik vaakumvoolikud ja võimalikud rõhulekke kohad ka üle. Kas autot on hooldatud- regulaarselt filtreid vahetatud? Ka turbo võib õli läbi lasta mis siis ära põletatakse. Sõbra T4-l oli turbo läbi ja jõhker must lont oli taga kui kiirendas. Tee kindlaks kui palju kaob mootori õli nt 1000km jooksul. Kui turbo kaudu õli lahkub siis ühel hetkel võib juhtuda kiirenduse ajal selline asi:
Turbo ei tekita mitte kuidagi musta suitsu. Võibolla siis kui ta ültse ei tööta ja mootoril õhupuudus. Õlisuits on valge!!
mul ajas sinist välja ja lõpux selgus et turbo on läbi...minekut ka polnd nagu siis kui sai esimesed korrad sõidetud.
sai ka algul klapisääretihendid vahetatud a pärast selgus et turbs ikka pees. 7000 lätti ja asi korras.
eestist erit odavamalt turbot ei taha keegi myya ...
ega jah eestist ei ole seda eryti saada.Oma g3 tossab kah nagu korsen aga mul on teema selles et turbot pole vahel hetkel ja õhku saab vähe peale teema algatajale proovi korra nii et lase kollektori küljest õhu toru lahti korra. ja lase üks minut töötada ja usu mind sinu must toss kaob koheselt.
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
Ilgelt targad vennad.
Juhtmest tulekski alustada, peale filtri vahetust. Arvutist on ju näha kuidas miski andur töötab. Ja ei piisa sellest, et veakoode pole. Parameetreid tuleb jälgida nii kohapeal käies kui sõites. Igakord ei pruugi vigane andur ajule infot anda et tegemist veaga.
OT:Ma ei kujutanud ettegi, et siin nii targad vennad, et pole autot näinud ja pakuvad vigu ja lahendusi välja :S
Sitaks on foorumis õppinud autotehnikuid/spetsaliste LOL
sai sis filtrid ja asjad ära vahetatud aga ei midagi paremaks ei läinud!
Tuleb diagnostikasse minna!
Oskab keegi pakkuda harjumaal midagi? kus hinnad moistlikud ja hea teenindus!?
Kui õli lekib turbost läbi sisselaske on suits must.Kui leke väga suureks läheb võib mootor "lõhkuma" minna.Läbi väljalaske on valge suits.
Ei tea kust sa sellise teooria võtad?
http://www.youtube.com/watch?v=q4fxjKnuI4Y" onclick="window.open(this.href);return false;[/rquote]
Turbo ei tekita mitte kuidagi musta suitsu. Võibolla siis kui ta ültse ei tööta ja mootoril õhupuudus. Õlisuits on valge!![/rquote]
Siin on paar värvi esindatud ma pakuks et kui õli põlemine on siis tuleb sumpast vikerkaare värve