-99 1.8T passati õlituli väga kahtlane
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-99 1.8T passati õlituli väga kahtlane
Asi siis selline et sai endal soetatud 1999 aasta passat 1.8 turbo mootoriga. Oli enne avariiline ja nüüd üles kõpitsetud, õnneks oli kerge esiotsa avarii, et isegi radkad terved. Aga konks on sooja mootoriga ja pöörete vahemikus 1500 kuni 1900. just selles vahemikus hakkab õlituli armatuuri põlema ja piiksuma. tühikäigul ei ole midagi ja kui sõidan kindlalt üle 2000 pöörde ka ei midagi aga kui langeb alla 1900 kohe piiksub. kui pöörded sellest vahemikust välja jäävad kaob ka õlituli mõne aja pärast. ja muideks külma mootoriga seda ei ole. ise kahtlustan et õliajamis mingi kala, sest kohati, eriti sooja mootoriga käima pannes hakkaks nagu hüdrotõukur klõbisema. selline mulje nagu õli rõhka vajuks alla või midagi. aga miks just nendel pööretel tuli vilkuma hakkab. muidu minek on hea ja 4000km tagasi oli eelmine omanik õli vahetanud. sees on täissünt 5w40 . esmaspäev läheb küll auto töökotta aga mõtlesin et äkki kellegil on kogemusi sellise asjaga olnud.
tänud
tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Tere
Minu soovitus:kotrollida õlirõhk mehhanilise näidikuga nii külmalt kui soojalt.Madal õlirõhk on turbo "surm".Kui avarii pauk tuli õhupuhastaja poole ,vaadata turbo tiiviku labasid,et need ei oleks kahjustada saanud.Samas võiks kontrollida turbo lõtkusid.Pikkisuunas peaks võll olema jäik,radiaal suunal väike lõtk.
Turbo remont.
Tel.56565512
Minu soovitus:kotrollida õlirõhk mehhanilise näidikuga nii külmalt kui soojalt.Madal õlirõhk on turbo "surm".Kui avarii pauk tuli õhupuhastaja poole ,vaadata turbo tiiviku labasid,et need ei oleks kahjustada saanud.Samas võiks kontrollida turbo lõtkusid.Pikkisuunas peaks võll olema jäik,radiaal suunal väike lõtk.
Turbo remont.
Tel.56565512
tõmbasin intercooleri juurest lalt lõdviku lahti ja tilkus õli omajagu. et arvatavasti on viga selge - turbo õlirõngad vist siis.. ja tundub pikilõtk ka olema. homme kakun turbsi maha ja eks pean tartu reinu juurde remonti viima. palju sellise väikese turbo õlirongaste või tihendite remont maksta võib?
Turbo peab ikka vaga vaga vaga labi olema et olisurve tuld polema panna!!!
Nende mootorite hada on sodi tais karteris ja olivotturi torus. Hiljem panen enda albumisse pildid ylesse siis ise vaatad millised need karterid seest valja naevad.
Sillatala lahti ja karter alt ara + puhtaks ja tagasi kokku, pool paeva tood ja asi tehtud;)
Nende mootorite hada on sodi tais karteris ja olivotturi torus. Hiljem panen enda albumisse pildid ylesse siis ise vaatad millised need karterid seest valja naevad.
Sillatala lahti ja karter alt ara + puhtaks ja tagasi kokku, pool paeva tood ja asi tehtud;)
lähen kohe garaasi ja teen selle karteri kontrolli ära. muide üks huvitav asi on veel see et eelmine omanik ütles et kui auto tema käes oli siis ei põlenud tuli ja mineks oli hea.. täitsa alguses kui sakust auto ära tõin ei olnud minekut ja tuli põles. mineku sai tagasi kohe kui vahetasin ühe katkise vaakum vooliku ära mis sisselaskekollektorist turbosse läks. et arvatavsti on õlituli ka pärast avariid hakanud vilkuma.
tervist.
sorry et pole enam ammu endast märku andnud. oli siin sünnipäev ja sai nädal aega kuuseäri teha aga nüüd olen kodus tagasi ja juba kohe garaasis ka:D. ma käisin töökojas oma autoga ka ära ja mõõtsime seal õlirõhku. tuli välja et tühikäigul pole pea üldse survet. pöördeid juurde andes tuli ikka aga täitsa õiget normi välja vist isegi ei andnud, kuid põhi jama oli tühikäigul. remondimees arvas et kas õlipump või õlivõttur umbes sest mul passatil on audi karter üldse alla ja ermetsi paistis kohati. igatahes täna läksin garaasi ja võtsin ette selle suure operatsioon et karter alt ära võtta. on ikka paras n**s küll . sain neid saksa insenere igat moodi sõimata
aga umbes 5 tundi ja sain asja lahti. ermetsiga tõesti on ikka parajalt priisatud. osadel poltidel oli keerme ümber kohe hea plönn ja tihendi sisemisel küljel oli ka paras riba mis lötendas. õlivõtturi augus nagu mingit suurt s***a ees ei olnud esmapilgul ja karteri põhjas seal kõrgemal osal oli selline paksem või nagu suht kinni hakkunud kõvem mustus. rohkem täna uurida ei viitsinud. reede ka ju ja peaks lõõgastuma natuke. homme pesen asjadüuhtaks ja keeran õlipumba ka küljest ja vaatan mis olekus see on.
sorry et pole enam ammu endast märku andnud. oli siin sünnipäev ja sai nädal aega kuuseäri teha aga nüüd olen kodus tagasi ja juba kohe garaasis ka:D. ma käisin töökojas oma autoga ka ära ja mõõtsime seal õlirõhku. tuli välja et tühikäigul pole pea üldse survet. pöördeid juurde andes tuli ikka aga täitsa õiget normi välja vist isegi ei andnud, kuid põhi jama oli tühikäigul. remondimees arvas et kas õlipump või õlivõttur umbes sest mul passatil on audi karter üldse alla ja ermetsi paistis kohati. igatahes täna läksin garaasi ja võtsin ette selle suure operatsioon et karter alt ära võtta. on ikka paras n**s küll . sain neid saksa insenere igat moodi sõimata

-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Tere
Minu soovitus,kontrollida üle kõik saaled kuna kuskilt peab õlisurve maha jooksma.Ideaal variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks terve mootor lahtivõtta ja läbipesta.Kui karteris oli šlakki palju siis klapikambrikaane all on teda veel rohkem.Omaette teema on turbo.Selle puksid on kindlasti kannadada saanud madala õlisurve pärast.Lisaks veel turboõlitustoru teema.Lõpetuseks küsiks mis marki õliga sõideti?
Minu soovitus,kontrollida üle kõik saaled kuna kuskilt peab õlisurve maha jooksma.Ideaal variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks terve mootor lahtivõtta ja läbipesta.Kui karteris oli šlakki palju siis klapikambrikaane all on teda veel rohkem.Omaette teema on turbo.Selle puksid on kindlasti kannadada saanud madala õlisurve pärast.Lisaks veel turboõlitustoru teema.Lõpetuseks küsiks mis marki õliga sõideti?
õlimarki ei mäleta aga pärast saan öelda. kuid vaatasin ja pesin seda õlipumpa ja karterit. enamus oli kaetud musta puruga. pump pealt karter seest õlivõtturi sõela peale ja arvatavasti sees oli ka. saalesid veel vaadanud ei ole. homme viskan ka nendele pilgu peale. kuidas aru saada kas õlipump on läbi või võib olla?