Golf III pöörete kõikumised
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf III pöörete kõikumised
2 kuud tagasi tuli kütusekulu 8,3 kui oli 200km maanteed ja 100km linna.
Aga nüüd ainult linnas sõites tuli 15,8l (üpris ebaökonoomselt) ja 14,2l, kui püüsin ökonoomselt sõita (s.t käiguvahetus 2000rpm enamasti 4 ja 5 käiguga, kiirendused enamvähem sujuvad)
Natukene palju kuidagi. Võib masinal mingi viga olla?
Üks loll algaja küsimus ka: Kas see võib meeletult kütusekulu süüa, kui vahepeal liiga suure käiguga sõita (s.t masinal on raske vms)?
Ahjaa, mootoriks siis 1.8 66kw.
[Muudetud: 16-2-2010 superior]
Aga nüüd ainult linnas sõites tuli 15,8l (üpris ebaökonoomselt) ja 14,2l, kui püüsin ökonoomselt sõita (s.t käiguvahetus 2000rpm enamasti 4 ja 5 käiguga, kiirendused enamvähem sujuvad)
Natukene palju kuidagi. Võib masinal mingi viga olla?
Üks loll algaja küsimus ka: Kas see võib meeletult kütusekulu süüa, kui vahepeal liiga suure käiguga sõita (s.t masinal on raske vms)?
Ahjaa, mootoriks siis 1.8 66kw.
[Muudetud: 16-2-2010 superior]
-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
see vist ikka rohkem jah mingi anduri probleem, eelmainitud lambda, siis temp andur ja teadupärast kui termostaat on pekkis siis seegi mõjutab küttekulu. Samuti, vaata üle kütusetorud ja otsi leket, sest 15 l jne see on ikka oi kui ulme suur küttekulu 

[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Võib olla ka mingi vaakumsüsteemi leke, vaata õhuvoolikud üle ega pole katki või mõrased.superior kirjutas:Üks küsimus veel:
Nimelt on juba algusest saadik probleem olnud, et tühikäigul (või sidur all) seistes hüppavad mõnikord pöörded. Mingi 700-1200 vahemikus.
Ja siis ka, kui raskem käik liiga vara sisse panna ning gaasi andes hakkavad ka täiega pöörded hüppama.
Ehk on asjal sellega seost?
Sai sõidetud 250km maanteed.
Kütusekulu tuli 6,4l/100km.
Probleem siis seisneb linnas.
Muidugi otsad on enamjaolt mitte rohkem kui 3km ja igakord külma mootoriga.
Aga ~15l/100km linnas on ikka kuidagi palju ju?
Mis asjad nüüd välistada tuleks ja millele rohkem tähelepanu peaks pöörama?
Küünlad ja lambdaandur peaks ok olema?
[Muudetud: 12-12-2009 superior]
Kütusekulu tuli 6,4l/100km.
Probleem siis seisneb linnas.
Muidugi otsad on enamjaolt mitte rohkem kui 3km ja igakord külma mootoriga.
Aga ~15l/100km linnas on ikka kuidagi palju ju?
Mis asjad nüüd välistada tuleks ja millele rohkem tähelepanu peaks pöörama?
Küünlad ja lambdaandur peaks ok olema?
[Muudetud: 12-12-2009 superior]
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
- Telefon: 53454498
- Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
- Asukoht: Võrumaa
mis mootoriga sul see auto on?
mul on olnud varasemast kogemus 1,8 monopritsega nii, et pritsungi jalg oli ära murdunud ehk siis see osa mis pritsungi ja sisselaske vahel on, seal on galvaniseeritud kummiosa ja see oli lahti
siis ka pöörded hüppasid ja külma mootoriga oli võimatu sõita, vahetasin selle ära ja kõik oli korras
igaksjuhuks kontrolli seda...
mul on olnud varasemast kogemus 1,8 monopritsega nii, et pritsungi jalg oli ära murdunud ehk siis see osa mis pritsungi ja sisselaske vahel on, seal on galvaniseeritud kummiosa ja see oli lahti
siis ka pöörded hüppasid ja külma mootoriga oli võimatu sõita, vahetasin selle ära ja kõik oli korras

igaksjuhuks kontrolli seda...
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
- Telefon: 53454498
- Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
- Asukoht: Võrumaa
kahjuks pilti teha ei saa hetkel, pole enam sellist mootoritsuperior kirjutas:1.8 66kw ehk monopritsung siis.
Saad sa pilti teha, kus kohas täpsemalt see on?
Ma ei ütles, et võimatu sõita oleks, sõita saab väga edukalt.
Olid eelmine kuu piisavalt külmad ilmad juba selliseks kütusekuluks?
Muidu jah, 3km otsad on.

kuid kui liigutad pritsungi süsteemi siis on tunda kas seal on miskit lahti, sest muidu on see suht jäigalt kinni..
Sai autole hooldused tehtud (ka küünlad ja juhtmed) ja nüüd jääb kütuse kulu 12l/100 juurde, mis on vast 5km otsatega normaalne?
Sai vahetatud tühikäigumootor ja pöörete hüppamine ära ei kadunud.
Panin täna tähele, et kui suunatuli sisse panna, siis hakkavad pöörded hüppama. Võtan välja, siis pöörded ei hüppa.
Muidu kiirendades ikka pöörded hüppavad.
Sai vahetatud tühikäigumootor ja pöörete hüppamine ära ei kadunud.
Panin täna tähele, et kui suunatuli sisse panna, siis hakkavad pöörded hüppama. Võtan välja, siis pöörded ei hüppa.
Muidu kiirendades ikka pöörded hüppavad.
Algul küll ei olnud see tugevalt kinni, aga tihend oli korras. Ja pritsepea sai korralikult kinnitatud.
Pakuti, et massijama on. Peatudes ma enamjaolt hoian pidurit peal.
Vahepeal kui näiteks tuled sisse lülitada, siis ka kõiguvad pöörded ja samuti kõiguvad need puhuri astmeid vahetades (hästi vähe õnneks ~100 pöördega)
Aga miks kiirendades need hakkavad hüplema? Ei saa sujuvalt kiirendada. See ongi üks suurimaid probleeme mul, sest see ei ole normaalne sõitmine. Tühikäigul seistes elab veel asja üle.
Pakuti, et massijama on. Peatudes ma enamjaolt hoian pidurit peal.
Vahepeal kui näiteks tuled sisse lülitada, siis ka kõiguvad pöörded ja samuti kõiguvad need puhuri astmeid vahetades (hästi vähe õnneks ~100 pöördega)
Aga miks kiirendades need hakkavad hüplema? Ei saa sujuvalt kiirendada. See ongi üks suurimaid probleeme mul, sest see ei ole normaalne sõitmine. Tühikäigul seistes elab veel asja üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila