Tere
Lugu siis selline. Sai pandud uued käsipiduritrossid suvel, kuid nüüd esimese külmaga juba kinni. Kuulaks siis, mis rahvas on teinud sellises küsimuses. Kas keskil tootjal head trossid või päästab ainult originaal varuosa või lastakse miskit head õli trossid täis.
Ette tänades
G6S kirjutas:Tere
Lugu siis selline. Sai pandud uued käsipiduritrossid suvel, kuid nüüd esimese külmaga juba kinni. Kuulaks siis, mis rahvas on teinud sellises küsimuses. Kas keskil tootjal head trossid või päästab ainult originaal varuosa või lastakse miskit head õli trossid täis.
Ette tänades
Vesi saab sisse ainult sadulapoolsest otsast. Ilmselt siis on b varuosadel see kummilutt seal nii vilets. Kes on õlitanud ja tulemusega rahul? Mis õli olete kasutanud?
G6S kirjutas:Vesi saab sisse ainult sadulapoolsest otsast. Ilmselt siis on b varuosadel see kummilutt seal nii vilets. Kes on õlitanud ja tulemusega rahul? Mis õli olete kasutanud?
õlitamine ei ole lahendus. Lükkad probleemi ainult edasi. Ilmselt hävisid ostes kõige odavamad trossid. Kahjuks ei oska öelda milline firma on hea või milline on halb. Ehk oli lihtsalt halb juhus.
Tihtilugu võib kinni oleva käsipiduri süüdlane olla see võll, kuhu käsipiduri tross suppordi pool kinnitub. Enda autol tegin nv just suppordite hoolduse ära ja mõlemad hoovad liikusid tagasi ikka väga visalt. Sai tihendid ära vahetatud ja seda võlli kaitsev tihend ka korralikult määret täis uhatud. Praegu töötab nagu kellavärk.
Kinni nad kipuvad jääma. Niiskus ikka mis seal muud. Mis pidurid masinal ketas või trummel? Enda vanal GTI-l polnud külmaga erilist mõtet kässarit kasutada.
jantsi kirjutas:Kinni nad kipuvad jääma. Niiskus ikka mis seal muud. Mis pidurid masinal ketas või trummel? Enda vanal GTI-l polnud külmaga erilist mõtet kässarit kasutada.
Sama siin - ei ole näinud ühtegi trummelpiduritega G4 Aga palun lugege ka teksti. Kui kirjutatakse, et suportitega kõik ok ja et viga trossides, siis ei ole vaja hakata rääkima suportitest Kui need võllid kinni oleks, siis oleks asi kõige lihtsam
täna hommikul siis avastasin, et minul ka sama probleem oma G4-ga. Sai siis ratas alt kistud ja kruvikaga kässer pealt maha tõmmatud. Hetkel küll sõita saab aga käsipidurit peale tõmmata ei saa muidu jääbki jälle peale. Siin kirjutati et õlitamine on ainult probleemi edasi lükkamine ehk siis tuleks välja vahetada see tross? Või on mingi muu lahendus veel?
Küsimus just selles ongi, et mis nipp teha. Mul endal uued trossid all ja ka kinni. Ehk on originaal tross parema kvaliteediga ja ei lase niiskust sisse? Uurisin nati ja öeldi, et originaalid maksavad 200.- eeku tükk. Ei tea, kui õige see info on, kuid sellise hinna puhul tasuks tõesti sellele mõelda. Kui see päästab, siis pole tõesti mõtet õlitada ja mässata b varuosaga.
Kui nii odav siis oleks tõesti targem originaal osta. Eelmine talv kõik ilusti toimis, aga ju siis vahepeal on vett sisse läinud. Ja ega sealt seda enam eriti kergelt kätte saa.
sama lugu et üks tross hakas raskelt käima sai siis määritud natuke. Oli muidugi plaan uued osta kuid sai ajutiselt üks vedru lisaks pandud, kuid mis ajutine see igavene. Nüüd siis aitab see lisavedru hoova tagasi.